Hjemsøkt, Gjenferd & Åndersystem sjekk for alle..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Atmi

Innlegg av Atmi »

>wiz skrev:Jeg synes det er frekt å høvle over et innlegg basert på skrivefeil.
Atmi har faktisk tatt dette steg for steg og ramset opp hver bidige feil. Hun har ikke kommentert innholdet i det hele tatt. Merkelig egentlig. Atmi er stort sett snill, men alle har ei grense.

Kritiser for innhold. Ingen av feilene var så grove eller ofte at vi ikke skjønte meninga i innlegget.

Paranormal er for alle. Ikke bare for de som skriver feilfritt minus typograffeil.

Selvfølgelig gjør man seg sine tanker om vedkommede når tekst og innhold er skrevet på en slik måte, men det holder jeg for meg selv. Jeg har nåkk av andre ting å irritere meg over.
Snill mot de snille og frekk mot de frekke.
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Enig. Han fortjente det sikkert. Jeg mister ikke akkurat nattesøvn av dette.
Han la ikke akkurat opp til en fruktbar diskusjon så sånn sett var svaret ditt ok.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

husker du denne >wiz?
:mozilla_tongue: :D
jeghar..en ven da åsså han var bakk låven da oxo , vettuva han så en skygge..da . Hva er det a?
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Nov 2005 13:12
19
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Jeg skjønner ennå ikke hvorfor skyter skarpt i dette innlegget. Les litt mellom linjene folkens ;)
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Horus^ skrev:Jeg skjønner ennå ikke hvorfor skyter skarpt i dette innlegget. Les litt mellom linjene folkens ;)
Hvem skyter hva? Men les nå ikke mlm linjene da, det skaper bare trøbbel og tolkninger. Vi bør la voksne folk bli tatt på ordet - det syns jeg.

Atmi
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av JUNE »

Atmi skrev:
Horus^ skrev:Jeg skjønner ennå ikke hvorfor skyter skarpt i dette innlegget. Les litt mellom linjene folkens ;)
Hvem skyter hva? Men les nå ikke mlm linjene da, det skaper bare trøbbel og tolkninger. Vi bør la voksne folk bli tatt på ordet - det syns jeg.

Atmi
godt sagt!!
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Nå synes jeg du bør roe det litt ned, Atmi.

Kikk igjen over innleggene, og se hvem som kverulerer her. Kommentarene om dine skrivefeil var fulgt av en wink. ;)
Dette innlegget var spekket med hentydninger om at dette innlegget var humoristisk ment, tom en innlagt skrivefeil.
Til tross for et surt svar på dette innlegget, forsøker jeg igjen å vise til det humoristiske ved situasjonen, ispedd litt alvor.

Du behøver ikke forsvare deg hele tiden. En liten "OK, dette var unødvendig" eller hva som helst hadde holdt rikelig, istedet for å gå til angrep for en slik filleting.

Madjava, du har rett i at å påpeke skrivefeil er en uting generelt. Allikevel kan det av og til være på sin plass å be folk skrive bedre. Det kan være f.eks. når en skriver på utpreget dialekt eller sms-språk. Slikt er unødvendig og vitner om lite respekt for dem som skal prøve å tyde det som er skrevet. Vi er et lite land med under 5 mill innbyggere. 2 språk bør holde for oss.

Åndevandreren skriver at han synes det er ufint å ta en person fordi meningene ikke sammenfaller med våre. Dette er jeg fullstendig enig i. Om meningene provoserer bør man forsøke å argumentere på disse framfor personlige egenskaper.
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Asbjørn skrev:! !

Rolig nå, folkens... Ikke ta helt av her da....

BildeBilde

Asbjørn
Ok ok.... :D hi hi.... lover....
Antall ord: 19
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

madjava skrev:
Atmi skrev:
madjava skrev:
BA skrev:Dette kan være en som ikke kan bedre, det er ikke lett å se ut fra teksten, slikt pleier man ikke å ragere på her, fordi man vil ha med alles meninger, uavhengig av deres skriveferdigheter.
Da synes jeg det er adskillig verre når folk bevisst skriver feil, eller dialekt, og viser tydelig mangel på respekt for dem som har problemer med å lese selv vanlig norsk.

Om du synes det er tåpelig å gjøre et forsøk på å bli forstått riktig er det noe jeg ikke kan/vil gjøre noe med. :|
Om folk skriver feil eller ikkje er da vitterlig opp til kvar enkelt. Å påpeike det enten du kaller deg BA eller Atmi er useriøst og respektløst. Kikker ein djupare i teksten dåkkers, vil det dukke opp mange parnormale feil i skrivinga, noko dåkke sikkert ikkje ville ha med da dåkke tasta så livlig desse bokstavane til nettveven. Men kvifor bry seg i det heile, kaste vekk masse tid på å kverulere med kvarandre om nokre skrivefeil. :(

Er det virkelig ikkje andre ting som opptek dåkke? Kva med at dåkke 2 besøker ein plass med litt aktivitet, åndelig som menneskelig, så kan vi andre her inne få eit lite referat og nokre bilder fra turen. Slik eg ser dåkke 2 kverulere ser eg for meg at eit referat basert på ka dåkke 2 oppleve burde nå nye høgder innafor paranormal'ens historie. :D
Venter ivrig på tur-referat. :D :D

Elles kan eg ikkje dy meg og påpeike at eg skriv både det eine og hint på bokmål, nynorsk eller dialekt som det passer meg fordi eg er fri til å gjere det. Formelle brev, offentlig eller privat vert skrive på nynorsk.
Skriv hvordan du vil. Men skal du få andre til å se ut som idioter, da kan det være en idè å ikke opptre som en idot selv. Når "nok får være nok" blir "nokk for være nokk" - da er det... ja, whatever.

Og jeg mener fortsatt at startinnlegget i denne tråden er noe av det teiteste jeg har sett på lenge. Latterlig.

Atmi

Var faktisk ikkje meininga å få andre til å sjå ut som verken det eine eller det andre, og korleis du tolker meg er opp til deg. :D

Startinnlegget i denne tråden er det den er. Kanskje det kjem noko godt ut av denne tråden. Kanskje nokre av oss finn ut ka respekt er?
Madjava - du misforsto meg nok litt der ja. Jeg mente hovedinnlegget når jeg sa "skal du få andre til å se ut som idioter"

Du sa ikke noe som kunne forstås slik

Atmi
Sist redigert av Atmi på 11 Des 2005 12:47, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 458

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

BA skrev:Nå synes jeg du bør roe det litt ned, Atmi.

Kikk igjen over innleggene, og se hvem som kverulerer her. Kommentarene om dine skrivefeil var fulgt av en wink. ;)
Dette innlegget var spekket med hentydninger om at dette innlegget var humoristisk ment, tom en innlagt skrivefeil.
Til tross for et surt svar på dette innlegget, forsøker jeg igjen å vise til det humoristiske ved situasjonen, ispedd litt alvor.

Du behøver ikke forsvare deg hele tiden. En liten "OK, dette var unødvendig" eller hva som helst hadde holdt rikelig, istedet for å gå til angrep for en slik filleting.

Madjava, du har rett i at å påpeke skrivefeil er en uting generelt. Allikevel kan det av og til være på sin plass å be folk skrive bedre. Det kan være f.eks. når en skriver på utpreget dialekt eller sms-språk. Slikt er unødvendig og vitner om lite respekt for dem som skal prøve å tyde det som er skrevet. Vi er et lite land med under 5 mill innbyggere. 2 språk bør holde for oss.

Åndevandreren skriver at han synes det er ufint å ta en person fordi meningene ikke sammenfaller med våre. Dette er jeg fullstendig enig i. Om meningene provoserer bør man forsøke å argumentere på disse framfor personlige egenskaper.
Ba

Er helt klar over dine spøkefulle smilefjes jeg.

Men når du påtar deg oppgaven med å oppdra meg, da blir endatil du latterlig. Jeg er nok stor jente, og jeg bestemmer selv hva jeg kan og ikke kan gjøre. Du må passe deg nå så du ikke havner i moralistboksen sammen med undertegnede :)

Atmi
Antall ord: 281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

jeg liker nynorsk jeg.. klinge så fint vettu... :) Drømme om å bli forført av samboeren mens han prater nynorsk.... :D :D
Antall ord: 20
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av JUNE »

snuppedilla skrev:jeg liker nynorsk jeg.. klinge så fint vettu... :) Drømme om å bli forført av samboeren mens han prater nynorsk.... :D :D
:mozilla_surprised: :D :D :D
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Mai 2005 13:28
19
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

snuppedilla skrev:jeg liker nynorsk jeg.. klinge så fint vettu... :) Drømme om å bli forført av samboeren mens han prater nynorsk.... :D :D
*Fniiise..* :D
Antall ord: 23
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_Cathrine_
Nybegynner
Nybegynner