Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAktivitet på jobben!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Aktivitet på jobben!

Innlegg av Lone »

For noen uker siden opplevde jeg og en kolega er artig situasjon på jobben. Det begynte å dra seg mot slutten av dagen. Som sakt allerede så var vi to personer som stod ca 2 m fra hverandret og jobbet. Plutselig hører vi en stemme som sier * ha det bra, nå går jeg*
Den var så høy, klar og tydelig at det var helt merkelig.

Vi snakket litt om hva dette kunne være, men "glemte" det snart. Ca en uke etter, hadde vi fest på denne bedriften, å der klarte jeg å snappe opp at enda en kolega hadde hatt samme merkelige opplevelse. I ettertid måtte jeg forhøre meg om denne stemmen og fikk bekreftet at det var snakk om en ung/voksen mannstemme som hadde snakket til henne.

Vel, denne uken har vi hatt nattskift og jammen har vi fått oppleve noen småting..
dører som har åpnet og lukket seg (vi har kun vert 4 stykker på vakt, å dette er ting som ha skjedd mens vi har vert til pause)
Radioen skifter kanal og styrke på volumen -å i natt kom en "teiper" plutselig farende ned fra en hylle uten noen som helst grunn. Den lå altså flatt på hyllen..

Det skal bli artig å følge med videre å se om det skjer noe mer :mozilla_tongue:
Antall ord: 220
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

så utrolig spennende. hold oss oppdatert da!!
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
21

Innlegg av Lone »

Klart jeg kan!! Skjer det noe mere såh :mozilla_laughing:
Antall ord: 11
Ikke gå foran meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

klart det gjør!!! hehe... det er jo litt rart hvis det bråslutter liksom...
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
21

Innlegg av Lone »

JUNE skrev:klart det gjør!!! hehe... det er jo litt rart hvis det bråslutter liksom...
Sant nok :D
Det er iallefall greit at andre oplever også, ikke bare meg liksom.. så slipper jeg være alene om det :mozilla_cool:
Antall ord: 41
Ikke gå foran meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jun 2005 00:39
19

Innlegg av Amine »

Blir iallefall ikke kjedelig på jobben da. :D
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
21

Innlegg av Lone »

Amine skrev:Blir iallefall ikke kjedelig på jobben da. :D
Sant nok. Ikke alle som er like heldige gitt :mozilla_cool:
Antall ord: 20
Ikke gå foran meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Re: Aktivitet på jobben!

Innlegg av Gjesten »

Lone skrev:For noen uker siden opplevde jeg og en kolega er artig situasjon på jobben. Det begynte å dra seg mot slutten av dagen. Som sakt allerede så var vi to personer som stod ca 2 m fra hverandret og jobbet. Plutselig hører vi en stemme som sier * ha det bra, nå går jeg*
Den var så høy, klar og tydelig at det var helt merkelig.

Vi snakket litt om hva dette kunne være, men "glemte" det snart. Ca en uke etter, hadde vi fest på denne bedriften, å der klarte jeg å snappe opp at enda en kolega hadde hatt samme merkelige opplevelse. I ettertid måtte jeg forhøre meg om denne stemmen og fikk bekreftet at det var snakk om en ung/voksen mannstemme som hadde snakket til henne.

Vel, denne uken har vi hatt nattskift og jammen har vi fått oppleve noen småting..
dører som har åpnet og lukket seg (vi har kun vert 4 stykker på vakt, å dette er ting som ha skjedd mens vi har vert til pause)
Radioen skifter kanal og styrke på volumen -å i natt kom en "teiper" plutselig farende ned fra en hylle uten noen som helst grunn. Den lå altså flatt på hyllen..

Det skal bli artig å følge med videre å se om det skjer noe mer :mozilla_tongue:
Jo dette tror jeg på, for meg starta det med litt aktivitet i hjemmet, he , sprøt dette her . To ganger no i uka har det flytta seg litt med meg eks. var ute og kjørte bil og volumet på radioen blir skrudd opp og ned, :mozilla_surprised: og igår måtte jeg inn i huset og hente noe jeg hadde glemt det tok 1 minutt og da jeg kom ut i bilen igjen var det en annen kanal og bonn gass på volumet :mozilla_laughing: virker som det er noen med humor dette? :mozilla_wink:
Antall ord: 320

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

............................................................................................................
............................................................................................................
Sist redigert av madjava på 15 Aug 2008 15:57, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

madjava skrev:Hmmm...sliter oxo med volum, kanalval og noko til på bilstereoen, men det skjer mens eg er i bilen da. Syns egentlig ikkje at det er så merkelig. Cd-spilleren er nett passert 2 år, vore gjennom ein kollisjon og eg bør vel ikkje forvente at den greie stort meir. :D

Elles syns eg det er spennande å lese om det du Lone oppleve på jobben. Men mest sannsyleg er det vel ein tulling som har funne ut/veit ka interesser du har og vil piske opp stemninga litt...hehe
Hmm hvorfor trur du det da? Min radio er ok den ingen andre tullinger enn meg i bilen :mozilla_laughing:
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Antall ord: 0
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links