Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBskyttelse mot onde ånder/energi

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Bskyttelse mot onde ånder/energi

Innlegg av RaggSokken »

Hva kan man bruke mot dette?
tenkte jeg skulle litt på spøkelsesjakt endag, men vil ikke at noe skal skje meg:P

better safe than sorry:P
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jul 2005 23:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Re: Bskyttelse mot onde ånder/energi

Innlegg av Åndevandreren »

RiffSki skrev:Hva kan man bruke mot dette?
tenkte jeg skulle litt på spøkelsesjakt endag, men vil ikke at noe skal skje meg:P

better safe than sorry:P
Jeg konfererer alltid med mine hjelpere og guider i forkant av sånt. Og ber dem stå ved
min side. De hjelper meg så videre dersom jeg skal sende noen hjem.Lykke til!
Antall ord: 63
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Re: Bskyttelse mot onde ånder/energi

Innlegg av >wiz »

RiffSki skrev:Hva kan man bruke mot dette?
Beste beskyttelse du kan ha er rene hensikter. Jeg vil gjerne ha referat fra Lier. Hadde vært fint hvis du la det ut. De er rimelig pist off der oppe nå.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RaggSokken »

Med rene hensikter mener du?
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

At du oppfører deg ordentlig og er der av genuin interesse.
Vis respekt for de som er der og spør pent om lov til å komme inn. Bruk magefølelsen. Etterpå takker du.

Jeg har alltid gjort det og det har funka brukbart. Noen skader oppstår alltid. Brennmerker etc. Men det er prisen du betaler. Ikke ta noe fra huset heller.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RaggSokken »

jeg vil bare se meg rundt, kanskje ta noen bilder om mulig, vil ikke ta noe derifra, har rene hensikter mener jeg, siden jeg bare er av nyskjerrighetens skyld
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja. Alle er der fordi de er nysgjerrige, men det er ikke alle som oppfører seg. Har vært der flere ganger når det har vært folk der når vi har kommet. Masse hyling og skriking. De pælmer innventaret rundt og stjeler med seg ting.

Du burde ta med lommelykt for det er ganske mørkt der inne. Man kan ikke gå inn på kvelden uten for man ser ingenting og det ligger så mye glass og hindringer i veien.

Folk som jobber på Lier må jo ha lagt merke til all aktivitet av folk til alle døgnets tider. Håper bare det ikke blir slik at politiet eller noen tyttebær begynner å ta sjekkrunder.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RaggSokken »

var null aktivitet fra politi og tyttebær når vi var der, men vi var der bare 15 minutter, jeg har INGEN planer om hverken og hyle, herje eller stjele ting derifra
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Jeg spør alltid hjelperne mine om beskyttelse samme hva det dreier seg om :mozilla_laughing:

Ellers så bruker jeg min egen lille "ting" som å sette på meg selv skjold (jeg drar dette skjoldet fra høyre fot, opp og over hode. Derfra ned til venstre fot) Denne bruker jeg hele tiden.. ja om det er meg selv eller dem jeg evnt vil beskytte :mozilla_smile:
Antall ord: 66
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Noen som har prøvd å visualisere våpen?
Pang :mozilla_cool:
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RaggSokken »

hvor kjøper ghostbusters våpnene sine?:P
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
21

Innlegg av Lone »

>wiz skrev:Noen som har prøvd å visualisere våpen?
Våpen?
Nei gosh.. her går det kun på peace and love :mozilla_innocent:
Antall ord: 26
Ikke gå foran meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Lone skrev:
Våpen?
Hver sin smak. Men husk at ikke alltid det funker. Men det er jo det som gjør dette spennende.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
21

Innlegg av Lone »

>wiz skrev:
Lone skrev:
Våpen?
Hver sin smak. Men husk at ikke alltid det funker. Men det er jo det som gjør dette spennende.
Jeg tøysa pittelitt jeg dah -ikke enkelt å utrykke seg via tasting :mozilla_tongue:

Vel, ingen våpen MEN manipulering DET klarer jeg. Ikke ofte jeg bruker det men veit det fuker. Neesten litt skummelt. En av grunnene til at jeg ALLTID beskytter meg selv og mitt. Jeg vet det finnes power der ute :mozilla_undecided:

Bare så det er sakt dah.. jeg misbruker ikke ikke andre.. om det ikke MÅ til. Jeg er jo egentlig bare veldig :mozilla_innocent:
Antall ord: 124
Ikke gå foran meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

............................................................................................................
............................................................................................................

Sist redigert av madjava på 15 Aug 2008 16:07, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links