Hjemsøkt, Gjenferd & Åndersystem sjekk for alle..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Jeg forstår ikke helt hva du gjør her eller hvorfor du gidder og hvere her.
Du er faktis den første jeg har hvert borti av tviler som senker deg på et slikt nivå.

Verden er ikke så går som det du tror og det er mer enn du kan forklare her i verden.
Kansje du kan ( siden du er så flik til å å sette deg inn i mennskers hode)
Hvorfor jeg kan se folk som jeg ikke har noe tilknyttnig til og ikke har kjent overhode og somm har hvert døde i flere år?
Hvorfor kan jeg sitte hjemme og vite at vennen min er i fare når jeg ikke har kontakt med dem på telefon internett eller noen annen for for komunikasjon?
Hvordan kan jeg vite at ting som jeg ikke har blitt fortalt eller hørt noe om skal skje?
Hvordan kanjeg vite alt dette og alikevel kan bli kalt normal av Psykologer?
Hmm! Men du vet jo alt så da har nok du svart?

Det er visse ting som du ikke kan forklare og hvisse ting du aldrig vil forstå fordi du ikke har de samme opplevelsene som mange av oss som prøver og få svar på hvorfor vi er som vi er.
Det er nok grunnen til at mange sitter på dette forumet og for at slike steder finnes.
Ps hekser flyr ikke på sopelimer de er blant oss.

Du må ha en veldig kjedelig når alt sakl være så veldig A4.
Jeg kan ikke noe annet enn å synes litt synd på deg fordi du ikke kan prøve å forstå andre.
Antall ord: 273
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg synes det er et svakhetstegn når vi på forumet drar frem argumenter som; Det er så kjedelig å ikke tro. Vi må tro på noe. Eller, hva gjør du her hvis du ikke tror?

Hva gjør vi som tror her? Viser oss frem for andre?

Trådstarters innlegg er banalt og bærer tydelig preg av uvitenhet omkring hva vi faktisk snakker om på forumet, men svarene han får tilbake gir han faktisk bare mer vind i seilene. Enn skulle tro at en uintelligent, vrang og vulgær person var easy match for de fleste på forumet. Det er det tydeligvis ikke.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2005 11:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jorda
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Tussa »

>wiz skrev:Jeg synes det er et svakhetstegn når vi på forumet drar frem argumenter som; Det er så kjedelig å ikke tro. Vi må tro på noe. Eller, hva gjør du her hvis du ikke tror?

Hva gjør vi som tror her? Viser oss frem for andre?

Trådstarters innlegg er banalt og bærer tydelig preg av uvitenhet omkring hva vi faktisk snakker om på forumet, men svarene han får tilbake gir han faktisk bare mer vind i seilene. Enn skulle tro at en uintelligent, vrang og vulgær person var easy match for de fleste på forumet. Det er det tydeligvis ikke.
Synes det er hysterisk morsomt å se at han har vært medlem av et nettsted med psychoer og pengesugende mediumer uten noe sosialt livi litt over 2 måneder! Toppen av uintelligent? :D
Antall ord: 140
Man skal ikke tro at man vet noe, før man vet hva man tror!

http://www.start.no/tegneserier/m/?1127858400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jun 2005 02:13
19

Innlegg av skytte »

Hvorfor bry seg om hva alle mener eller tror alltid??Ha respekt for at han ikke tror på dette her..For min del er jeg såpass sikker i min tro...å hva om det hadde vært omvendt?Man burde ikke bruke energi på at andre ikke tror...det er hans greie!Jeg sitter ikke å snakker om temaer om det paranormale med mennesker som bare synes det er noe tull..Alle har sine meninger.Men ja..skulle ønske noen kunne latt andre sine i fred å..Men tror de fleste her ville hisset seg opp over om noen kom å sa, norge er for nordmenn her...Kanskje han synes det her er like sprøtt!
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Jeg er veldig fornøyd jeg.. med at jeg tror på annet enn den såkalte kjedelig verden.. at det finnes mer mellom himmel og jord.. dette faktsik fordi jeg lever også i den kjedelige verdenen og syns den er dødsspennende på lik linje med at jeg opplever ting fra den andre verdenen som også er spennende...

min lille pekefinger er å leve i nuet og leve med begge deler med mine føtter godt plantet her jeg er.. det finnes en middelvei og det fins begge deler... cluet er å kombinere det på en rolig og god måte...

tro det eller ei.. men føler heller intet behov for å overbevise eller å delta i et prosjekt hvor jeg kan gjøre det for penger, ære, berømmelse.. etc...

faktum er et om en person kommer til meg og vil ha en slags hjelp som evnt. går utpå å bruke noen evner som fortsatt anses som fjernt og drømmerier.. man kan kalle det mye ... det gir meg ikke en mulighet til å bevise noe.. men mulighet til å hjelpe... med alle verktøy man innehar i sitt liv.. om det så er å gi praktisk råd ang et offentlig kontor, en trøstende samtale, en tarotkort, healing eller ja.. u name it...

og din holdning som fremkommer fra første innlegg Orkan vil jeg si betyr at du ikke har klart å kombinere i livet enda og kanskje du leter etter en middelvei... mens du leter så vil du møte mennesker i begge ytterpunkter som vil fordømme/latterligjøre både de som ser Gosths og de som ikke gjør... :mozilla_wink:

verden er så full Orkan.. så full at vår største oppgave blir kanksje å finne ut av den på vår måte.. med alle dets aspekter og respektere ulikt syn på enkelte ting.. uten å gjøre det til en konkurranse om hvem, hva etc... finn din plass og elsk den slik den er uten å rope ut om at den er den mest riktige..

enkelte dager blir så fulle av noe at det er vanskelig å sedet andre også.. tenker bla på at mange såkalte synske er humbug og pengesugne... jeg vet det finnes i den jungelen de som er også såkalt synske som ikke krever en krone for å gi deg en type hjelp bla mange type former for hjelp uten å kreve noe som helst tilbake :mozilla_smile:
Antall ord: 402
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

lost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Apr 2005 17:18
19
Lokalisering: vestfold

Innlegg av lost »

Fin fyr du orkan, trenger da vel ikke være en fanatisk "magiker" for å tro at det er mer mellom himmel og jord.

Et så firkanta livsyn burde jo nesten resultert i innleggelse.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: system sjekk for alle..

Innlegg av Eaglespirit »

orkan skrev:
Hehe du virker som en artig skrue, men si meg en ting.. hvorfor er du her inne hvis du overhodet ikke tror på noe annet enn en grå hverdag? lite å gjøre på eller? :mozilla_tongue: hehe.. jeg er bare hjertens nysgjerrig på akkurat det der, ikke ta det ille opp. :) :D
Husker jeg riktig så var det mess-tv som tipset om denne siden for leenge siden :mozilla_undecided:
Men var det ikke en fyr som skulle betale hvem som helst en vanvittig mengde penger om noen, hvem som helst kunne bevise til ham at noe av denne slags var tilfelle?! spøkelser,klarsyn,healing osv..

Jeg for min del er med på alt! Gjør hva dere vil, ikke få dårlig samvittighet eller noe.. Send djevelen etter meg, kast en forbannelse! Send spøkelser etter meg, bestemora di om hu gidder.

Jeg er klar for alt.. Im gonna love it all the way babe!! :D
Jøss,du kan jo det med selvoppfyllende profeti.Du hører hjemme her
:)
Antall ord: 168
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

*risterpåhodet*
Antall ord: 2
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

For en debatt....

Lets get carried away, shall we?
Antall ord: 9
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

>wiz

Innlegg av >wiz »

Virker som om folk ikke er trygge på seg selv og sine opplevelser når de blir å sinna når noen ikke tror på dem. Verden faller ikke samme fordet skjønner dere.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Nov 2005 13:12
19
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Jeg likte fyren jeg :D Men han passer vel bedre på en stand-up scene, enn her inne tror jeg ;) Men jeg er helt enig med wiz når han sier at er troen der, så kan ikke litt humor fra noen skade :) Hva med orkan for maskott her inne folkens? hehehee
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kittana
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Mai 2005 02:10
19
Lokalisering: fetsund

Innlegg av Kittana »

orkan skrev:---------------> :mozilla_yell: <---------------

Hallo?! dere er jo psykisk svekket hele gjengen!!
Tror dere virkelig på alt denne sjiten her?! ...unskyld utbruddet men nokk for være nokk!
Har ikke sett EN eneste ting som kan bevise eller bikke den tvilende til å svelge unna noe av dette. Folk som ser frem, folk som ser tilbake.. snakker med døde, helbreder de syke.

Våkn opp folkens! Det er kansje et tungt eple å svelge men dette er faktisk livet, en kjedelig hverdag med hverdagslige folk.. finnes ingen superhelter! :mozilla_surprised: <---- ser ansiktet ditt slik ut nå bør du komme deg ut og treffe mennesker!!
Om livet ditt suger er en ting men å kalle en spade for kalkun er en annen..
Det er faktisk lov å skille seg litt ut fra mengden, sååå viss du ser rosa elefanter eller hekser med kosteskaft så er det nåkk bare fantasien din som spiller deg et puss.. og for deg som sier imot, er du egentlig uenig i det? ...egentlig?
Hei!

Du er velkommen til å tro hva du vil, men er det riktig av deg å rakke ned på andre som faktisk tror eller i det minste lurer ?

Jeg mener er ikke det dems sak og ikke din?
Det jeg sier er at du er ikke noe bedre enn noen andre her inne, du har ikke skjønt noe mere enn noen av oss "galningene"her, du har faktisk skjønt mindre .

Vel, jeg er faktisk uening med deg i at hjernen din spiller deg er puss ,fordi du kan virkelig ikke bevise på noen måte at det er fantasi ,på samme måte som de ikke kan bevise at det de ser er sant .

Så jeg skønner på ingen måte hvorfor du er her inne , hvorfor gidder du å bry deg med alle andre?
For meg så høres det ut som du egentlig har nok å stri med selv.
Jeg synes faktisk syn på deg , en person som ikke har noen mening , vel det må svi litt vel .

Du tror vel ikke på liv etter døden heller du da , eller at livet ditt har noen som helst mening ?

En ting til , jeg lurer virkelig på hvorfor du i det hele tatt registrerte deg her ?
Prøvde du å finne bevis ?
Noen ting er ikke hjernen vår utviklet nok til å forstå logiken til,så gjør deg selv og andre her inne en tjeneste å tenk heller på deg selv før du kritiserer andre .

Jeg har masse jeg kunne skrevet til deg , men for å være helt erlig føler jeg at jeg har brukt den energien jeg gidder å bruke på deg .
Forståelse og respekt ,det er noe du burde lære deg !

Mvh Kira
Antall ord: 452

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Orkanen har lagt seg...puh.... :mozilla_laughing:
Antall ord: 7
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Nov 2005 20:44
19

Innlegg av lille-my »

orkan skrev:---------------> :mozilla_yell: <---------------

Hallo?! dere er jo psykisk svekket hele gjengen!!
Tror dere virkelig på alt denne sjiten her?! ...unskyld utbruddet men nokk for være nokk!
Har ikke sett EN eneste ting som kan bevise eller bikke den tvilende til å svelge unna noe av dette. Folk som ser frem, folk som ser tilbake.. snakker med døde, helbreder de syke.

Våkn opp folkens! Det er kansje et tungt eple å svelge men dette er faktisk livet, en kjedelig hverdag med hverdagslige folk.. finnes ingen superhelter! :mozilla_surprised: <---- ser ansiktet ditt slik ut nå bør du komme deg ut og treffe mennesker!!
Om livet ditt suger er en ting men å kalle en spade for kalkun er en annen..
Det er faktisk lov å skille seg litt ut fra mengden, sååå viss du ser rosa elefanter eller hekser med kosteskaft så er det nåkk bare fantasien din som spiller deg et puss.. og for deg som sier imot, er du egentlig uenig i det? ...egentlig?

Men ALL honør til dem som driver med desse såkalt "evnene".. eneste evnen jeg ser de har er å nappe penger ut av lommeboken din :D
Jeg har selv en kompis som kjenner en av de "mediene" som styrer på dette forumet, og han skulle overbevise han her en kveld.. han skulle treffe bestefaren sin over internett.. den DØDE bestefaren.. jepp! hadde en hyggelig samtale han, eneste problemet var at han svare på spørsmål og komentarer som ikke eksiterte.. han innbilte seg med andre ord at det sto noe på skjermen.. PSYCHO :mozilla_wink:

Vil ikke navngi personen egentlig.. men ikke at det spiller noen rolle heller! han har hvertfall tjent gryn på å drive med såkalt "djevel utdrivning" eller hva du vil kalle det.. og ALLE er såå fornøyde etterpå. mhm.. Æ kan trylle!

Morsomt at du blir sååååå irritert at du blir nødt til å skrive et innlegg som er så fullt av sinne for å klare og komme med dine meninger. Det må vel være revnende likegyldig for deg hva folk tror på, det må jo være opp til folk selv. Men men et kurs i høflighet og vennlighet for sine medmennesker hadde nok ikke vært så dumt.

Synker ikke ned på ditt nivå så jeg ønsker deg en god helg jeg
Antall ord: 385
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Jul 2005 23:36
19
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

>wiz skrev:Virker som om folk ikke er trygge på seg selv og sine opplevelser når de blir å sinna når noen ikke tror på dem. Verden faller ikke samme fordet skjønner dere.
Godt poeng. Veldig godt poeng.
Antall ord: 40
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links