Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ system sjekk for alle..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2004 04:34
- 20
system sjekk for alle..
---------------> <---------------
Hallo?! dere er jo psykisk svekket hele gjengen!!
Tror dere virkelig på alt denne sjiten her?! ...unskyld utbruddet men nokk for være nokk!
Har ikke sett EN eneste ting som kan bevise eller bikke den tvilende til å svelge unna noe av dette. Folk som ser frem, folk som ser tilbake.. snakker med døde, helbreder de syke.
Våkn opp folkens! Det er kansje et tungt eple å svelge men dette er faktisk livet, en kjedelig hverdag med hverdagslige folk.. finnes ingen superhelter! :mozilla_surprised: <---- ser ansiktet ditt slik ut nå bør du komme deg ut og treffe mennesker!!
Om livet ditt suger er en ting men å kalle en spade for kalkun er en annen..
Det er faktisk lov å skille seg litt ut fra mengden, sååå viss du ser rosa elefanter eller hekser med kosteskaft så er det nåkk bare fantasien din som spiller deg et puss.. og for deg som sier imot, er du egentlig uenig i det? ...egentlig?
Men ALL honør til dem som driver med desse såkalt "evnene".. eneste evnen jeg ser de har er å nappe penger ut av lommeboken din
Jeg har selv en kompis som kjenner en av de "mediene" som styrer på dette forumet, og han skulle overbevise han her en kveld.. han skulle treffe bestefaren sin over internett.. den DØDE bestefaren.. jepp! hadde en hyggelig samtale han, eneste problemet var at han svare på spørsmål og komentarer som ikke eksiterte.. han innbilte seg med andre ord at det sto noe på skjermen.. PSYCHO :mozilla_wink:
Vil ikke navngi personen egentlig.. men ikke at det spiller noen rolle heller! han har hvertfall tjent gryn på å drive med såkalt "djevel utdrivning" eller hva du vil kalle det.. og ALLE er såå fornøyde etterpå. mhm.. Æ kan trylle!
Tror dere virkelig på alt denne sjiten her?! ...unskyld utbruddet men nokk for være nokk!
Har ikke sett EN eneste ting som kan bevise eller bikke den tvilende til å svelge unna noe av dette. Folk som ser frem, folk som ser tilbake.. snakker med døde, helbreder de syke.
Våkn opp folkens! Det er kansje et tungt eple å svelge men dette er faktisk livet, en kjedelig hverdag med hverdagslige folk.. finnes ingen superhelter! :mozilla_surprised: <---- ser ansiktet ditt slik ut nå bør du komme deg ut og treffe mennesker!!
Det er faktisk lov å skille seg litt ut fra mengden, sååå viss du ser rosa elefanter eller hekser med kosteskaft så er det nåkk bare fantasien din som spiller deg et puss.. og for deg som sier imot, er du egentlig uenig i det? ...egentlig?
Men ALL honør til dem som driver med desse såkalt "evnene".. eneste evnen jeg ser de har er å nappe penger ut av lommeboken din
Jeg har selv en kompis som kjenner en av de "mediene" som styrer på dette forumet, og han skulle overbevise han her en kveld.. han skulle treffe bestefaren sin over internett.. den DØDE bestefaren.. jepp! hadde en hyggelig samtale han, eneste problemet var at han svare på spørsmål og komentarer som ikke eksiterte.. han innbilte seg med andre ord at det sto noe på skjermen.. PSYCHO :mozilla_wink:
Vil ikke navngi personen egentlig.. men ikke at det spiller noen rolle heller! han har hvertfall tjent gryn på å drive med såkalt "djevel utdrivning" eller hva du vil kalle det.. og ALLE er såå fornøyde etterpå. mhm.. Æ kan trylle!
Sist redigert av orkan på 09 Des 2005 01:37, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 300
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Nov 2005 13:12
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ålesund
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
Re: system sjekk for alle..
Hehe du virker som en artig skrue, men si meg en ting.. hvorfor er du her inne hvis du overhodet ikke tror på noe annet enn en grå hverdag? lite å gjøre på eller? hehe.. jeg er bare hjertens nysgjerrig på akkurat det der, ikke ta det ille opp.orkan skrev:---------------> <---------------
Våkn opp folkens! Det er kansje et tungt eple å svelge men dette er faktisk livet, en kjedelig hverdag med hverdagslige folk.. finnes ingen superhelter! :mozilla_surprised:
Det er faktisk lov å skille seg litt ut fra mengden, sååå viss du ser rosa elefanter eller hekser med kosteskaft så er det nåkk bare fantasien din som spiller deg et puss.. og for deg som sier imot, er du egentlig uenig i det? egentlig?..
Antall ord: 336
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
....psykisk svekket,ja.Kan ikke huske at jeg har spurt om å bli diagnostisert?
Nå ser jeg ikke hekser på kosteskaft,jeg er en.
Nå ser jeg ikke hekser på kosteskaft,jeg er en.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Husker jeg riktig så var det mess-tv som tipset om denne siden for leenge sidenHehe du virker som en artig skrue, men si meg en ting.. hvorfor er du her inne hvis du overhodet ikke tror på noe annet enn en grå hverdag? lite å gjøre på eller? hehe.. jeg er bare hjertens nysgjerrig på akkurat det der, ikke ta det ille opp.
Men var det ikke en fyr som skulle betale hvem som helst en vanvittig mengde penger om noen, hvem som helst kunne bevise til ham at noe av denne slags var tilfelle?! spøkelser,klarsyn,healing osv..
Jeg for min del er med på alt! Gjør hva dere vil, ikke få dårlig samvittighet eller noe.. Send djevelen etter meg, kast en forbannelse! Send spøkelser etter meg, bestemora di om hu gidder.
Jeg er klar for alt.. Im gonna love it all the way babe!!
Sist redigert av orkan på 09 Des 2005 01:56, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 152
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Godt poeng... hvorfor er du her da ?
Det er faktisk lov til å tro på hva man vil i dette landet, jeg for min del sluker ikke alt jeg leser her inne. Men man har muligheten til å prate med andre om paranormale teorier og faktiske hendelser!
Kansje kompisen din som er litt evenveik da som gir penger til folk han ikke vet noe om.. en bakgrunnssjekk er kansje ikke så dumt ?
For all del... si hva du vil !
Det er faktisk lov til å tro på hva man vil i dette landet, jeg for min del sluker ikke alt jeg leser her inne. Men man har muligheten til å prate med andre om paranormale teorier og faktiske hendelser!
Kansje kompisen din som er litt evenveik da som gir penger til folk han ikke vet noe om.. en bakgrunnssjekk er kansje ikke så dumt ?
Antall ord: 77
"initative comes to thems that wait!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Offa traff jeg en spiker her eller?! ..var ikke meningen at du skulle ta det personlig hvertfall!! hihiSilmarill skrev:Godt poeng... hvorfor er du her da ?
Og dessuten.. han gidde ikke noe penger, han tror ikke på sånt..
Det var forresten det han fikk i svar også, han kunne ikke se for han ikke trodde?! L.O.L
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Men du svarer ikke på spørsmålet mitt... hvorfor er du her da ?
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Nov 2005 13:12
- 19
- Lokalisering: Ålesund
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
Hehe.. Hvorfor skulle vi gidde å sende noen djevel etter deg?(om vi kunne gjøre det da)orkan skrev:Offa traff jeg en spiker her eller?! ..var ikke meningen at du skulle ta det personlig hvertfall!! hihiSilmarill skrev:Godt poeng... hvorfor er du her da ?
Det kunne vel kanskje virke som det ville sprite opp hverdagen din litt, men desverre så er nok ikke det mulig, så da får du nøye deg med litt drittslenging fra andre hold her isteden. Hvis du gidder å bruke tid på slikt, så sier jo det mer om deg enn oss, gjør det ikke det da? :mozilla_wink:
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Det har du fullstendig rett i horus^! :mozilla_wink:Hehe.. Hvorfor skulle vi gidde å sende noen djevel etter deg?(om vi kunne gjøre det da)
Det kunne vel kanskje virke som det ville sprite opp hverdagen din litt, men desverre så er nok ikke det mulig, så da får du nøye deg med litt drittslenging fra andre hold her isteden. Hvis du gidder å bruke tid på slikt, så sier jo det mer om deg enn oss, gjør det ikke det da? :mozilla_wink:
bare ta det med ro, dette er det første og siste sparket dere får fra mitt hold.. men take it or leave it, det er ord rett fra levra iallefall
Dere har deres tro og jeg har ingen. Eller har så klart mine meninger, men ikke noe utover det som gir uttrykk for her
Kos dere alle sammen da så lenge! Og PS: Skulle noen være så heldige å flytte fjell eller se hva fremtiden min bringer så slå på tråden da! :mozilla_laughing:
C YA
Antall ord: 176
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 20
Jeg er ikke her,det bare ser sånn ut!Silmarill skrev:Men du svarer ikke på spørsmålet mitt... hvorfor er du her da ?
... du blir søvnig..........øynene dine blir tyngre og tyngre..........du klarer ikke å holde dem oppe lenger.............når jeg knipser med fingrene mine er du en kanin ...............................................*knips*
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Orkan :
se på denne...skal bare si deg hva jeg mener om deg
http://www.madblast.com/index.cfm?actio ... &scid=9668
God natt!
se på denne...skal bare si deg hva jeg mener om deg
http://www.madblast.com/index.cfm?actio ... &scid=9668
God natt!
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Kan for så vidt skjønne deg... Hadde sikkert ikke trodd det jeg heller om jeg ikke hadde opplevd det.
Antall ord: 20
Hide post links |
Slettet vil ikke være med på alle usaklige phykopatiske innleggene som denne tråden fikk.
Sist redigert av Gjesten på 10 Des 2005 21:42, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Mai 2005 07:40
- 19
- Lokalisering: Steinkjer
- Blitt takket: 1 gang
Jeg bare må!
Orkan: Gjør det vondt å være så dum? Sneversynt? Fordømmende? KJEDELIG????
Orkan: Gjør det vondt å være så dum? Sneversynt? Fordømmende? KJEDELIG????
Antall ord: 16
Think evil thoughts
Hide post links |
Jeg vil ikke si psykisk svekket, men kanskje bare litt annerledes enn andre. Om vi tror på driten eller ikke er individuelt. Noen tror på noe, noen tror på alt, de fleste er midt mellom.Hallo?! dere er jo psykisk svekket hele gjengen!!
Nei, men det har jeg. Og mange andre har det også. Det som kjennertegner det paranormale er at det finnes ekstremt lite bevis. Jeg kan tilogmd gå med på ingen bevis i det hele tatt. Men det som er interessant for oss er å utforske temaet på egenhånd. Jeg personlig kjenner ikke en eneste person som virkelig har satt seg inn i dette og lett etter svar ute å komme borti tilfeller som gjør at man begynner og lure på om det faktisk kan være noe mer. Spesielt når man opplever ting som vitenskapen benekter og man vet at man har rett.Har ikke sett EN eneste ting som kan bevise eller bikke den tvilende til å svelge unna noe av dette. Folk som ser frem, folk som ser tilbake.. snakker med døde, helbreder de syke.
Livet kan suge noen ganger. Det er derfor du er her nå. Du kjeder deg og blir sinna på mennesker som finner noe meningsfylt i noe du ikke ser. Tror du virkelig det er lettere å være alternativ. Vi har våre hverdagslige problemer vi osgå. I tillegg må vi slite med konsekvensene våre i lang lang tid. Vi må ta mye mer hensyn enn andre.Våkn opp folkens! Det er kansje et tungt eple å svelge men dette er faktisk livet, en kjedelig hverdag med hverdagslige folk.. finnes ingen superhelter! <---- ser ansiktet ditt slik ut nå bør du komme deg ut og treffe mennesker!!
Dårlig formulert av deg. Psycho eller ei. Det er informasjonene mediet kommer med som er viktig, ikke hvordan han mottar den. Selvfølgelig finnes det mange svindlere og jeg hater dem alle sammen. Men er det ikke da lurt at det finnes mennesker som oss som faktisk har satt oss inn i dette? Hvem tror du svindlere tjener mest penger på???Men ALL honør til dem som driver med desse såkalt "evnene".. eneste evnen jeg ser de har er å nappe penger ut av lommeboken din
Jeg har selv en kompis som kjenner en av de "mediene" som styrer på dette forumet, og han skulle overbevise han her en kveld.. han skulle treffe bestefaren sin over internett.. den DØDE bestefaren.. jepp! hadde en hyggelig samtale han, eneste problemet var at han svare på spørsmål og komentarer som ikke eksiterte.. han innbilte seg med andre ord at det sto noe på skjermen.. PSYCHO
For det første er det katolikker som driver med djevelutdrivelser. Vi tror ikke på satan. Hvorfor tror du folk er fornøyde etterpå? Hvis han er en svindler, hvordan forklarer du at han klarer å brødfø seg selv med evnene sine? Hvem er idiotene? Svindleren eller de som blir svindlet? Tryllekunster driver vi ikke med. Det er illusjoner og triks. Det eksisterer ikke innen parapsykologien selv om vi bør kjenne til det siden man bruker mindtriks og tryllekunster for å late som de har "overnaturlige evner"!Vil ikke navngi personen egentlig.. men ikke at det spiller noen rolle heller! han har hvertfall tjent gryn på å drive med såkalt "djevel utdrivning" eller hva du vil kalle det.. og ALLE er såå fornøyde etterpå. mhm.. Æ kan trylle!
Antall ord: 589
Hide post links |