Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ kan noen hjelpe meg?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 04 Des 2005 18:23
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: drammen
kan noen hjelpe meg?
jeg skulle gjerne vist: når man legger ut bilder her, eller sender de inn. hvor lang tid tar det før de blir lagt ut her på bilder? en ting til: er klebeånder farlige?
Antall ord: 36
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Okt 2005 21:20
- 19
- Lokalisering: Longyearbyen
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Aug 2005 21:48
- 19
- Lokalisering: Ank-Morpork
Klebeånder er vel ikke farlige.. Men som navnet tilsier så kleber de seg jo fast. det kan jo være ubehagelig..
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Det var en på forumet her som fortalte meg at jeg har en klebeånd-.... Jeg liker ikke den tanken... kan noen hjelpe meg med å fortelle hvorfor den er hoss meg?
Antall ord: 31
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Des 2005 15:12
- 18
Jeg vil i det hele tatt hvite hva en klebeånd er. Kleber seg fast?
Hva mener man med det?
Hva mener man med det?
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Apr 2004 14:45
- 20
- Lokalisering: Trondheim
Tror du kan slappe godt av Toadii! Dersom det virkelig var slik at vedkommende kunne identifisere en klebeånd, ville h*n også kunne fortalt deg hva en klebeånd er og hvorfor og/eller hvordan du blir kvitt den.Toadii skrev:Det var en på forumet her som fortalte meg at jeg har en klebeånd-.... Jeg liker ikke den tanken... kan noen hjelpe meg med å fortelle hvorfor den er hoss meg?
Antall ord: 73
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Apr 2004 14:45
- 20
- Lokalisering: Trondheim
Hentet fra www.selvet.dk;Neeveliiaa skrev:Jeg vil i det hele tatt hvite hva en klebeånd er. Kleber seg fast?
Hva mener man med det?
En klæbe ånd, er en der klæber til dig, fordi du repræsentere en energi som den genkender, og som kun er til at opleve i den fysiske verden. Når den så ”klæber” til dig (er tæt på dig), er det for at opleve den energi igen.
Hvis det f.eks. er en ”alkoholisk klæbe ånd” (der er masser af andre slags, behøver ikke at ha’ noget med alkohol at gøre), som det du skriver om, så vil det være et væsen som har haft ”noget” med alkohol at gøre. Alkohol er et fysisk stof, som kun kan opleves her i det fysiske univers. For at ånden skal ku’ opleve rusen igen, er den nød til at være tæt på et menneske som har med alkohol at gøre i hvert fald ind i mellem og som samtidig med levere energi til den.
En typisk måde at levere energi på er bl.a. ved at tænke meget på det, da tanker er energi.Det kan også være pga. en følelses ubalance. Når du er i ubalance, vil du ofte opleve ”sommerfugle i maven”, det er fordi dit Solarplexus center åbner, når det gør det, strømmer din energi ud der. Symptomerne på det er typisk : halvdårlig fordøjelse, ingen energi, ømhed/smerter i lænden. Hvis du får lukket af, så din energi ikke strømmer ud, så er der ingen ånd der bliver hos dig, da den er afhængig af din energi.
At hjælpe dig fri (og ånden hjem) er ikke noget problem. Men der er nogle ting i dig der skal/bør kigges på, for at du ikke tiltrækker (levere energi til) en igen. Der er jo altid en årsag til at sådan noget kan ske og hvis du ikke gør noget ved årsagen, så er du lige vidt, for så kan der bare komme en anden, da der er masser af dem.
Det er lidt lige som med f.eks. et ”Tulipan løg”, du kan klippe blomsten (symptomet) af når den blomstre, men hvis ikke du fjerner løget (årsagen), så kommer den bare igen næste år.
Mit råd til dig er at kontakte et par Healere og tale lidt med dem om din mistanke og om det er noget de gør i. Mærk godt efter før du vælger en bestemt, da det er vigtigt at du føler dig tryk ved den Healer, samt at du oplever at Healeren ved hvad hun/han taler om.
Antall ord: 473
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Han sa at den ville ha hjelp til å komme over til den andre siden... jeg vet ikke hva jeg skal tro men jeg er nervøs hele tiden. Dette går slik utover meg at jeg vurderer å kontakte psykolog.....Eireen skrev:Tror du kan slappe godt av Toadii! Dersom det virkelig var slik at vedkommende kunne identifisere en klebeånd, ville h*n også kunne fortalt deg hva en klebeånd er og hvorfor og/eller hvordan du blir kvitt den.Toadii skrev:Det var en på forumet her som fortalte meg at jeg har en klebeånd-.... Jeg liker ikke den tanken... kan noen hjelpe meg med å fortelle hvorfor den er hoss meg?
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Du Eireen jeg har litt lyst til å snakke med deg... har du msn? legg meg til eller send meg en mail på zynixa@hotmail.com jeg trenger noen å snakke med om dette!
Antall ord: 32
Hide post links |
klebeånd
Jeg har en klebeånd på meg. Den sitter temmelig fast.
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Des 2007 21:19
- 16
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Noen som kan finne ut om jeg har en klebeånd på meg eller?`^^
Antall ord: 14
Hide post links |
MathiasF skrev:Noen som kan finne ut om jeg har en klebeånd på meg eller?`^^
For det første tror jeg du vil vite det. Jeg blir terrorisert 24 i døgnet.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Des 2007 21:19
- 16
- Lokalisering: Vestfold
Det må være irriterende :'oauush skrev:MathiasF skrev:Noen som kan finne ut om jeg har en klebeånd på meg eller?`^^
Bli venn med den
Antall ord: 45
Hide post links |
MathiasF skrev:Det må være irriterende :'oauush skrev:MathiasF skrev:Noen som kan finne ut om jeg har en klebeånd på meg eller?`^^
Bli venn med den
Hvis du skulle gå rundt og være venn med en ånd inni kroppen 24 timer i døgnet i et helt liv tror jeg de fleste hadde gått nuts. Dessverre er det slik at jo mer vennlig du er mot den jo værre blir den.........
Antall ord: 95
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Jan 2007 19:33
- 17
auush skrev: Hvis du skulle gå rundt og være venn med en ånd inni kroppen 24 timer i døgnet i et helt liv tror jeg de fleste hadde gått nuts. Dessverre er det slik at jo mer vennlig du er mot den jo værre blir den.........
Hva har du gjort for å prøve å bli kvitt den?
Antall ord: 60
Hide post links |