Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTrenger positive energier.. vil noen hjelpe meg ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Nomia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 12 Jul 2005 21:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Trenger positive energier.. vil noen hjelpe meg ?

Innlegg av Nomia »

Hei!

Jeg har lest over hva enkelte gjør her inn for andre og det er helt fantastisk mye godt i dere som tar dere tid til å hjelpe andre,som ikke enten er fysisk/psykisk friske og er kanskje idag i den mere mørke siden av livet hvor ikke ting ser så lyst ut.

Hvorfor jeg skriver her selv, er nok fordi jeg nå i over 5 år har nesten bare hatt uhell, dødsfall, møtt på folk som har hatt behov for å dytte meg enda lengre ned, blitt sviktet av mange jeg trodde var glad i meg, En tid holdt jeg på å gi opp helt og bare forlate hele denne verden som tydeligvis ikke ønsket at jeg skulle ha det godt.

Jeg er selv et menneske som har så utrolig mye å gi til andre og er både jordnær, empatisk og hjelper alltid til der jeg kan, for de jeg er glad i eller andre som skulle trenge det. Jeg er glad i mennesker og naturen vår. Vår kjære moder jord.

Min alternative tro er mye av det som har holdt meg oppe, troen på naturen og at livet svinger, balansen må opprettsholdes. Sånn er jo livets gang, vi er her for å lære.

MEN, pr,idag er jeg sliten - veldig sliten psykisk og har selvsagt lært av hva livet mitt har prøvd å vise meg oppigjennom all denne motgangen.
Men jeg skulle ønske det kunne snu seg litt til min fordel også, slik at livet smiler litt mere til meg og at jeg kan få kjenne på følelsen av å ha det godt igjen, noe jeg ikke har følt på lenge lenge. DEN dagen ting begynner å lysne litt så vil jeg være en lysbærer igjen for andre og hjelper andre ubetinget igjen. Selv i min elendighet ( MERK: jeg føler ikke synd på meg selv, er bare sliten) så har jeg hjulpet andre så godt jeg kan. Min tro er sterk på at den største gleden en kan ha er å gjøre andre også bra ,og at sender man ut positive energier til andre uten egoistiske grunner, så kan man ha mulighet for at dette kommer i retur og Vica Versa.


Jeg har også vært i kontakt med Olav Moldestad for at jeg kan få en seanse hos han, jeg tror på arbeidet han gjør MASSE og at han er et godt menneske.
MEN jeg sitter i en situasjon der jeg faktisk lever på sosiale grensen økonomisk siden jeg har vært sykemeldt i lang tid, flyttet til Sverige ( bodde der i over 2.5 år) og kom hjem igjen til Norge og fikk bare beskjed om at systemt ikke vile hjelpe meg ut igjen i hverdagen og at jeg ikke hadde noen rettigheter. Så de siste to årene jeg nå har bodd her, har det vært kriging med systemet, fri rettshjelp, pasient ombud, livsgnisten forsvant, redsel, usikkerheten kom m.m Jeg har bitt tennene sammen holdt ut, noe som det ser ut begynner å hjelpe på bittelitt nå, jeg har da fått rettigheter som nordmann i Norge igjen.. JIPPI. ..... ikkke dårlig bare det.

Alt jeg ville var jo bare komme meg ut av deprisjonen, angsten for flere dødsfall i familien, kjærligheten som ALDRI fungere, og begynne å jobbe igjen og få rutine igjen i min hverddag. Få igjen livsgnisten min.

Iblandt har det føltes som om jeg har hatt en grå/sort sky hengene over meg og som ikke vil bli borte.

Jeg takker ærbødig alle som leser dette og til de som hjelper andre her inne, dere er noen fantastiske mennesker med godhet og storhet i dere. Jeg skal selv være en hjelper/ og har alltid egentlig vært det. Men er man tappet for energi og håpet er falmet litt så blir hverdagen egentlig bare mer og mere trist.

Hilsen en sliten, usikker sjel - men som i tross alt fortsatt HAR troen og prøver ALLTID se det gode i alle levende vesener.
Antall ord: 679

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
teddy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 28 Nov 2005 17:34
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: stavanger

Innlegg av teddy »

det går bra til slutt.jeg mistet fem kamerater på et år,det e det hardeste året jeg har hat slet mye med depresjoner,men kom igjenom det til slutt med å prate om det til andre venner.nå se jeg bare lyst på livet, og jeg vet de har det godt.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nomia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 12 Jul 2005 21:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Takk :o)

Innlegg av Nomia »

Takk for svar på innlegget mitt og JA slike ting er så innmarri vondt det du fortalte om.

Jeg holder hodet over vannet her selv pr.idag - men jeg ser ikke like lyst på ting ENDA.. MEN det kommer nok til slutt som du skrev, får jeg håpe......

Take Care :mozilla_smile:
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Jeg kan ikke det der med å sende lys og healing og alt det der.....

Men det jeg vil er å sende deg en klem! :mozilla_smile:

Tror du er en veldig sterk person, jeg... Virker sånn på det du skriver.
Men også sterke personer har lov til å bli slitne.
Jeg er selv et menneske som har så utrolig mye å gi til andre og er både jordnær, empatisk og hjelper alltid til der jeg kan, for de jeg er glad i eller andre som skulle trenge det. Jeg er glad i mennesker og naturen vår. Vår kjære moder jord.
Det er så flott at du klarer å beskrive dine egne positive sider! :mozilla_smile:
Det er det ikke alle som klarer.
Bare husk at selv om du liker å gi mye av deg selv, så har du faktisk lov til - og rett til!- og "ta ferie" en periode.
Tenk på dine egne behov, og ikke la dem gå mer på bekostning av andres enn du føler deg vel med.
For om du klarer å ivareta deg selv, samle krefter og bare skjemme bort deg selv en stund, så vil nok alle vinne på det!

Sier ikke at det er løsningen på alle problemer, men kanskje det kan lette litt?

Ønsker deg iallefall en avslappende jul også tror jeg at neste år kommer til å bringe fine ting med seg! :mozilla_smile:
Antall ord: 233
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

hei på deg!

kjente meg veldig godt igjen i mye av innlegget ditt. og det eneste som hjelper er å stå på til krampa tar en...

da har man rett til å bli sliten og lei. jeg er i en situasjon nå som jeg ikke ser enden på. ble syk av å jobbe der jeg jobbet. har fått behandling og er nå liksom (i følge systemet) klar til å begynne i jobb igjen. men jeg er jo ikke klar!!!

så hva gjør jeg???
jeg aner ikke, så jeg sitter nå her og grubler om dagen da.

klem fra JUNE
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Nov 2005 20:44
18

Innlegg av lille-my »

Hei du.

Jeg har også vært igjennom et liv med prøvelser og noen ganger tenkte jeg hva gjør jeg galt siden alt rammer meg. Men det er bare å prøve å holde hode over vannet , skjem deg selv bort litt, det behøver ikke å koste så mye.
Men jeg gir deg en stor klem fra meg og lover å tenke på deg.

Mange hilsner fra meg
Antall ord: 67
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nomia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 12 Jul 2005 21:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Takk til alle svar :o)

Innlegg av Nomia »

Jeg ville bare takke for de svarene jeg har fått her, det varmet fakstisk å lese ord fra dere,som jeg skjønner så har dere hatt det kjiipt selv, eller også har det slik pr.idag. JA og hodet over vannet MÅ man jo bare holde...det er jo bare et "must"


Jeg blir glad når jeg får innlegg fra sympatiske mennesker som dere, som tar dere tid til gi en oppløftende tilbakemelding til meg :)
Jeg skal ta tipset med å bruke litt mere tid på meg selv - Takk skal dere ha.

Ha det godt selv :) og Tusen takk

Klem Trine
Sist redigert av Nomia på 06 Des 2005 14:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 185
Startet: 21 Aug 2005 11:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jorda
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Tussa »

Hei, Trine! Slenger meg på og sender over en kjempevarm klem til deg jeg også! Hold ut! Tunnelen kan være lang, men den dagen du når lyset blir det til gjengjeld så varmt og vakkert rundt deg i livet ditt, og du vil skjønne hvorfor du måtte gå gjennom alt dette. Du er og vil bli en enda større ressurs for andre mennesker som trenger trøst og støtte.

Det er når pengeboka krymper, at medmennesker vokser!

Vennlig hilsen Tussa :)
Antall ord: 87
Man skal ikke tro at man vet noe, før man vet hva man tror!

http://www.start.no/tegneserier/m/?1127858400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Nomia!

Noe sier meg at det venter mye godt for nettopp en slik som deg.. du har troen, du har håpet og er full av kjærlighet som vender utover mot andre selv når du er på det mest slitne... tro meg.. vi skal ofte slite ræva av oss før det snur sakte men sikkert og vi ser tilbake og ser det vi har rundt oss og det vi er og blir fylt med takknemlighet og ser hvor heldig vi er idag kontra tidligere... jeg har vært lignende der du er nå... det tar år, men så snur det..

så du skal se...

jeg sender deg lys og varme og healing:)

Lykke til og stå på ditt mot det offentlige!! de er kun en bøyge, for din verst fiende er deg selv slik at du ikke må gi opp :)

Stor klem :)
Antall ord: 147
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Skal sende deg mange gode tanker og varme ønsker og jeg er helt sikker på at det ordner seg for deg. Jeg lever i den tro at verden og sjebnen er god og om den svikter deg er det bare for å gjøre deg sterk og la deg komme tilbake igjen til et nytt og fantastisk liv som en ny person, full av livslyst og ny glød! Dette vet jeg! Tenker på deg. Lykke til!
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pia_24
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 08 Nov 2005 23:26
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Pia_24 »

Kjenner meg mye igjen av det du skriver, men motgang gjør en kjempe sterk det er helt sikkert..og det kan bare gå en vei nå: oppover :)

Synes bare det er trist at dette er så "tabu" å snakke om fortsatt...man skal være supermenneske i dagens samfunn..

Men har man ikke opplevd noe motgang,da er en lite rustet for det om det evt skjer..

Så du og jeg og alle andre som har hatt det tøft, vil klare oss kjempe bra :)

*klem*
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silmarill
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 220
Startet: 08 Feb 2005 19:22
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: In a galaxy far, far away!

Innlegg av Silmarill »

Nomia : Jeg tror at alle mennesker må gå igjennom noen prøvelser i livet! Skal teste dine grenser og gjøre deg sterkere! Jeg tror du har hatt mere enn nok i livet ditt nå, så fremover vil det bare bli bra. Selv om det er vanskelig så prøv å tenk positivt, alt ordner seg til slutt!

Jeg snakker av erfaring :)
Antall ord: 61
"initative comes to thems that wait!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nomia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 12 Jul 2005 21:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Tusen tusen takk

Innlegg av Nomia »

Tusen tusen takk alle dere som har svart meg for en god tid siden..
Jeg MÅ bare få pressisere, så utrolig godt å kunne føle godhet og tilbakemeldinger frr dere alle.. :mozilla_smile:

Utrolig godt var det

Tusen takk skal dere ha


Må det gode dere gir til andre komme i retur som godhet til dere
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Hei Nomina :-)
¨
Jeg skjønner du har hatt det tøft nå å at du er sliten. Jeg føler virkelig med deg.
Jeg ser andre har sendt deg healing, så det skal jeg ikke gjøre. Men jeg kan gi deg et tips som du kan prøve selv.

Sett på litt rolig musikk om du vil, tenn noen lys å gjør det koselig rundt deg. Sett deg ned eller legg deg i en avslappende stilling enten på gulvet, sengen eller sofaen.

Når du har funnet roen i kroppen og senket skuldrene kan du visualisere en stjerne. Tenk at du har den stjernen over hodet ditt.
Så kan du trekke pusten dypt gjennon nesen og ut gjennom munnen. Føl at du drar pusten å fyller hele magen.. Pust rolig..

Når du trekker pusten kan du samtidig fylle deg opp med lyset fra stjernen. Se for deg at du fyller hele deg med lyset. Kjenn at du drar lyset gjennom hodet og nedover i kroppen og ut gjennom føttene. Føl at du drar den grå skyen ut gjennom føttene og ned i jord..
Gjenta pusteøvelsene til du har dratt vekk all den negative energien og erstattet den med lys og positiv energi..


Håper du vil få nytte av denne meditasjonsøvelsen.
Får du det ikke til med en gang, kan du bare prøve igjen.

Lykke til fremover
Varme tanker fra meg :-)
Antall ord: 239

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links