Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ er det noen fra jæren og omegn som har evner?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Des 2005 15:48
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Kleppe
er det noen fra jæren og omegn som har evner?
jeg er ei jente på 23 som har en sønn på 5, for ca 1 mnd siden begynnte jeg å få bilder når jeg lukket øynene, føler meg ganske forvirra og kunne tenkt meg å få vekslet erfaringer og tips fra andre i lokal miljøet.
Antall ord: 47
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: er det noen fra jæren og omegn som har evner?
Hva slags bilder er det da?beggi skrev:jeg er ei jente på 23 som har en sønn på 5, for ca 1 mnd siden begynnte jeg å få bilder når jeg lukket øynene, føler meg ganske forvirra og kunne tenkt meg å få vekslet erfaringer og tips fra andre i lokal miljøet.
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2005 10:00
- 18
Bor riktignok på samme sted som deg, men har dessverre ikke noen evner, selv om noen påstår det. Men spennende at du ser bilder i hvert fall :mozilla_wink:
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg ser øyner, ansikt, dyr og gjenstander, fikk nettopp vite at mor mi også ser øyner og ansikt når hun lukker øynene, men hun ser og merker ikke det andre.
er det andre som ser slike ting???
er det andre som ser slike ting???
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Hei!
Lure på jeg om ikke det du forteller om er det samme som jeg opplever... når jeg lukker øynene ser jeg også en del bilder, hører lyder etc også.. føler at de er for mange og mye skikkelser.. litt mer forvirrende enn når jeg fokuserer konkret på en ting..
så i mitt stille sinn har jeg funnet ut at dette kan bli bedre med utvikling og meditasjon, slik at bildene muligens kan sorteres og danne en langt bedre mening..
kanksje noe du bør ha i minne... å fokusere på å utvikle dette på en bedre måte, slik at du ikke blir forvirra, sliten og evnt skremt som jeg også har blitt?
forøvrig tror jeg langt flere har det slik men de ofte tar det som fantasi og fabling som innimellom løper løpsk..
Lure på jeg om ikke det du forteller om er det samme som jeg opplever... når jeg lukker øynene ser jeg også en del bilder, hører lyder etc også.. føler at de er for mange og mye skikkelser.. litt mer forvirrende enn når jeg fokuserer konkret på en ting..
så i mitt stille sinn har jeg funnet ut at dette kan bli bedre med utvikling og meditasjon, slik at bildene muligens kan sorteres og danne en langt bedre mening..
kanksje noe du bør ha i minne... å fokusere på å utvikle dette på en bedre måte, slik at du ikke blir forvirra, sliten og evnt skremt som jeg også har blitt?
forøvrig tror jeg langt flere har det slik men de ofte tar det som fantasi og fabling som innimellom løper løpsk..
Antall ord: 140
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
takk for svaret ditt snuppedilla :mozilla_smile:.
hvordan gjør du for å fokusere på dette? har du funnet ut hvem ansiktene tilhører?
hvordan gjør du for å fokusere på dette? har du funnet ut hvem ansiktene tilhører?
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Kan prøve å forklare... Når jeg bruker den tilstanden å se ting bevisst på bla å snakke med dyr eller annet avhengig av ønsket til den som vil ha info fra meg. så kan jeg se bilder, både vagt og tydelig av hendelser relatert til spørsmål.. dette styrer jeg til en viss grad imotsetning til de gangene jeg mottar bare.beggi skrev:takk for svaret ditt snuppedilla :mozilla_smile:.
Det har hendt jeg har prøvd inderlig å holde fast i noe av det jeg ser for å vite hvem, hva og hvorfor.. men det er enda ikke lett, men setter lit til en indre følelse jeg har.. at jeg en dag skal greie det og er mye av det jeg ber om.. at om det er mening at jeg skal bruke informasjonen til noe så håper jeg på hjelp til å få en måte, eller verktøy som kan bidra til dette:)
Tror mange sliter med tålmodighet og å godta at det kommer når det skal komme til deg.. så jeg er veldig tålmodig og ikke bare styrer det, men lar meg også styres når det stemmer ihop med min magefølelse og at det fortsatt medbringer glede og tilfredshet.. der spiller meditasjon en viktig brikke:)
Apropos øye.. jeg har sett litt forksjellig... alt fra et vakkert stort blått og mange fine små til et som var sort og dierekte skremte vettet av meg.. det bare kom stormene mot deg... var fristet et kort øyeblikk til å kalle det, det onde øyet.. men nei vet du hva he he.. kan likegjerne ha vært et symbol på en side av meg selv som jeg må jobbe med som at jeg faktisk ble invadert av noe fremmed der og da...
med dette i minne vil jeg at du skal midt oppi alt av inntrykk ha beina godt planta på jorda og være fornuftig.. for du har en hverdag og et fysisk liv også...
Antall ord: 345
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg får nok bare prøve meg litt frem er ganske spent på hva som skjer og vil skje, men det vil bare framtida vise. men jeg skal ta med meg det du sa nå, takker
Antall ord: 37
Hide post links |