Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelpe en jente som har store hjerneskader

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
OOTSP
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 52
Startet: 27 Nov 2005 16:57
18
Kjønn (valgfri): Gammel gubbe ;)
Lokalisering: Utenfor Trondheim

Hjelpe en jente som har store hjerneskader

Innlegg av OOTSP »

Denne jenten sniffet formett og nå kan hun ikke snakke og røre nå mye på kroppen. Grunnen til at jeg vet hvem det er er at hun var på det samme rehabiliteringssenteret som jeg var på. Jeg synes så syndt at det ble så ille for henne. Jeg gjør mitt beste for at hun skal bli mye friskere enn det hun var før.

Men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Har prøvd i lang tid med en form for meditasjon. Det virker nesten som at det skjer noe da siden mitt hode blir utrolig tungt da. Håper at noen av dere har utrolig god greie på måten å gjøre det på.

Jeg vet jeg møter henne i morgen så får jeg bare se hvordan det nå er med henne. Men alltid trist å se slike ting.

Men håper dere kan hjelpe meg med dette
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Re: Hjelpe en jente som har store hjerneskader

Innlegg av Åndevandreren »

OOTSP skrev:Denne jenten sniffet formett og nå kan hun ikke snakke og røre nå mye på kroppen. Grunnen til at jeg vet hvem det er er at hun var på det samme rehabiliteringssenteret som jeg var på. Jeg synes så syndt at det ble så ille for henne. Jeg gjør mitt beste for at hun skal bli mye friskere enn det hun var før.

Men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Har prøvd i lang tid med en form for meditasjon. Det virker nesten som at det skjer noe da siden mitt hode blir utrolig tungt da. Håper at noen av dere har utrolig god greie på måten å gjøre det på.

Jeg vet jeg møter henne i morgen så får jeg bare se hvordan det nå er med henne. Men alltid trist å se slike ting.

Men håper dere kan hjelpe meg med dette
Fint og edelmodig at du vil hjelpe. Jeg har ikke evner dertil men jeg vil bare påminne om det som står i reglene her inne (tilgi meg Jovian og moderatorer om jeg sier noe galt nå)

Sitat fra reglene:
Ingen "klarsynte" skal leke doktor her inne!


Ønsker deg og den syke jenta lykke til.Håper hun blir bedre. Men husk at legene skal ta seg av sådant. Men nok en gang, edelmodig og fint av deg å ville hjelpe.
Antall ord: 240
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Det er ikke noe problem å meditere og be på vegne av en person hvis ønsket ditt er at hun skal bli bedre.. men ikke gjør det for å få bevis for at du har evner... dette betyr null niks nada... og vil bare slå tilbake på en selv... så be for henne og send healing om du kan, men ikke dra og besøk henne for bla å se om det har funket... besøk henne og gi henne oppmerksomheten like som du ikke tenkte tanken en gang på at du skulle gi healing...

ikke menst å være krass her, bare lurte litt pga formuleringen din..
Antall ord: 105
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Re: Hjelpe en jente som har store hjerneskader

Innlegg av Gjesten »

OOTSP skrev:Denne jenten sniffet formett og nå kan hun ikke snakke og røre nå mye på kroppen. Grunnen til at jeg vet hvem det er er at hun var på det samme rehabiliteringssenteret som jeg var på. Jeg synes så syndt at det ble så ille for henne. Jeg gjør mitt beste for at hun skal bli mye friskere enn det hun var før.

Men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Har prøvd i lang tid med en form for meditasjon. Det virker nesten som at det skjer noe da siden mitt hode blir utrolig tungt da. Håper at noen av dere har utrolig god greie på måten å gjøre det på.

Jeg vet jeg møter henne i morgen så får jeg bare se hvordan det nå er med henne. Men alltid trist å se slike ting.

Men håper dere kan hjelpe meg med dette
Det skjer under fra tid til annen, så du har no ingenting å tape på et forsøk, men gjør det for henne og ikke for deg selv :mozilla_wink:
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: Hjelpe en jente som har store hjerneskader

Innlegg av Asbjørn »

jaktmann skrev:Det skjer under fra tid til annen, så du har no ingenting å tape på et forsøk, men gjør det for henne og ikke for deg selv :mozilla_wink:
Å sende lys ( eller forsøke på det ) skader ingen.
Det som Jovian sikter til ( slik jeg har forstått det) , er å reklamere for at "Jeg kan ... ditt og Jeg kan datt...."

Det som ikke ønskes er folk som prøver seg med å si at "jeg kan helbrede" ...

Det som ER tillatt, etter mitt syn, det er:
- FORBØNN,
- Forsøk på å sende LYS,
- Forsøk på å sende fjernhealing, ( også en form for "lys" ),
- å sende gode tanker.

Forutsetningen er enkelt og greit at man ikke påstår at "jeg kan"...

De som KAN i dette landet, det er LEGENE, og de som er ansatt i helsevesenet.

Alle andre ansees som "amatører", og SKAL IKKE forsøke å erstatte Leger m.v.
Legenes ord går foran alt annet !

IKKE endre på en leges medisinering, eller gi pasienter medisiner eller naturmedisiner uten at det er godkjent av lege på forhånd !
Husk ; Det ER noe som heter Kvakksalverloven !

Visse naturmidler kan reagere med medisin og kan forsterke eller svekke virkning !
Andre reaksjoner kan også oppstå : Eksempel :
Aloe Vera Planten ( velkjent innenfor naturmedisin ) reagerer negativt med Kortison preparater, og danner giftstoffer !

( Så får Jovian arrestere meg dersom jeg har misforstått ! )

Asbjørn ( som også forsøker å sende lys ).
Antall ord: 240

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
OOTSP
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 52
Startet: 27 Nov 2005 16:57
18
Kjønn (valgfri): Gammel gubbe ;)
Lokalisering: Utenfor Trondheim

Innlegg av OOTSP »

Takker dere alle for svar :)

Og husk, jeg gjør ikke dette for å få bevis for at jeg kan det. Synes bare syndt på henne. Men regner med at du misforstod det jeg skrev i sted om at jeg skulle tilbake i dag. Men det er på grunn av at jeg skal på møte (i dag blir det julebord da) med de andre som har vært igjennom samme situasjonen som meg. En gang hver måned. Veldig hyggelig da :)

Alltid bra å få svar fra andre, takker så mye :-)
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links