Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelper eller annen form for ånd?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
erica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 09 Nov 2005 21:45
18

Hjelper eller annen form for ånd?

Innlegg av erica »

Håper noen kan hjelpe meg her!
Da jeg var ca 4-5 år opplevde jeg noe utrolig merkelig. Jeg hadde for vane å våkne om natten får så å gå å legge meg i sengen til mamma og pappa. Våkne gjorde jeg denne natten også, men da jeg kom inn på soverommet deres var det ingen der. Av en eller annen grunn begynte jeg å rope på mamma mens jeg stod ved trappegelenderet som fører ned til første etasje der inngangen til huset er. Det som er så merkverdig er at jeg fikk svar! Men det var verken mamma, pappa eller noen andre bekjente sin stemme. Det var en mann, han var mild i stemmen, og alt han sa var " Mamma er ikke hjemme". Hver gang jeg ropte, svarte han akkurat det samme. Jeg ropte mange ganger, og tilslutt gikk jeg inn på soverommet som jeg den gang delte med min 5 år eldre bror. Jeg fortalte han at det var noen nede i gangen, og han føyk opp og ble med ut. Jeg ropte igjen, og mannen svarte. Min bror var klar over at foreldrene mine var på besøk hos naboen vår litt lenger ned i gata, så han ringte og ba mamma komme seg hjem med en gang. Ingen av oss turte å gå ned for å sjekke. Mamma har fortalt at hun løp som en gal oppover bakkene, men jeg husker faktisk ikke at hun kom hjem. Minnene mine stopper liksom etter at min bror hadde ringt.
Jeg rekner med at de fleste her vil tenke at det bare var en mann som hadde gått inn i huset vårt, men får det liksom ikke helt til å stemme. Hvorfor svarte han når jeg ropte, og akkurat de samme ordene gang på gang? Han kunne vel likegodt gå opp i trappen å vist seg istendenfor å bare svare på den måten.Ikke hørte vi en lyd av bevegelse eller noe som helst.
Jeg er 24 år nå, og dette har vært en gåte for meg oppigjennom hele oppveksten. Så jeg lurer egentlig på om ånder kan snakke til en på denne måten?? Hvis noen har et seriøst forslag til hva det kan ha vært, så setter jeg stor pris på alle svar! Innbildning eller drøm var det ihvertfall ikke siden min bror husker like godt som meg at dette skjedde.
Antall ord: 405

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1239
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Høers ut som du har hatt en lucid drøm. :o
Antall ord: 11
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
erica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 09 Nov 2005 21:45
18

Innlegg av erica »

"mannix" skrev:Høers ut som du har hatt en lucid drøm. :o
Ok, men kan du forklare hva en lucid drøm er? Har ikke kjennskap til hva det er for noe jeg, så det hadde vært interessant å få høre om det :mozilla_smile:
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Hvis moren din kan bekrefte historien så er det ingen drøm, men ikke godt å si hva det kan ha vært. Man er jo gjerne veldig mottakelig i så ung alder da, så man kan vel ikke utelukke noe. :)
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
erica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 09 Nov 2005 21:45
18

Innlegg av erica »

Horus^ skrev:Hvis moren din kan bekrefte historien så er det ingen drøm, men ikke godt å si hva det kan ha vært. Man er jo gjerne veldig mottakelig i så ung alder da, så man kan vel ikke utelukke noe. :)
Ja, både min mor, og spesielt min bror som opplevde det samme kan bekrefte hendelsen, så da kan det jo ikke vært en drøm. Hadde det ikke vært for dem ville jeg nok trodd at jeg hadde drømt alt sammen.
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1239
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Du kan jo se inn på denne siden for å se om du kjenner igjen noe :o
http://www.root.no/forum/index.php?showtopic=2974
Antall ord: 24
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links