Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Er det trygt og dra til Lier!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Nov 2005 09:59
- 18
Er det trygt og dra til Lier!
Jeg har så veldig lyst og dra til lier men er det trygt der ? hva skjer ? hva finnes der ?
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- 18
hehe ;D
Wiz svar på denne på posten da ?
vil høre litt fra folk som har vært på Lier er det noen som har noen tøffe historier der fra ? noe som har skjedd mens dere har vært der og lignende..
Wiz svar på denne på posten da ?
vil høre litt fra folk som har vært på Lier er det noen som har noen tøffe historier der fra ? noe som har skjedd mens dere har vært der og lignende..
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
hei du
jeg har vært på lier mange ganger, og du kan trygt dra dit, hvis du kun er ute etter å se og å føle. når vi har vært der blir vi som regel veldig tunge i hodet. om det kommer av energier på stedet, eller den forferdelige lukten av mugg vites ikke.
jeg personlig har aldri sett noe der, men har hørt ting i andre rom enn det jeg har vært i. på bildene jeg har tatt, har det dukket opp en del rare ting. noen mener det har en naturlig forklaring, mens jeg ser ansikter osv.
hvis du er skeptisk til å dra alene, kan du bare si fra, så kan jeg sikkert ordne det sånn at jeg kan være med en tur.
send meg i såfall en pm.
JUNE
jeg har vært på lier mange ganger, og du kan trygt dra dit, hvis du kun er ute etter å se og å føle. når vi har vært der blir vi som regel veldig tunge i hodet. om det kommer av energier på stedet, eller den forferdelige lukten av mugg vites ikke.
jeg personlig har aldri sett noe der, men har hørt ting i andre rom enn det jeg har vært i. på bildene jeg har tatt, har det dukket opp en del rare ting. noen mener det har en naturlig forklaring, mens jeg ser ansikter osv.
hvis du er skeptisk til å dra alene, kan du bare si fra, så kan jeg sikkert ordne det sånn at jeg kan være med en tur.
send meg i såfall en pm.
JUNE
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
høres bra ut ;D tenker jeg drar dit en tur i neste helg...
kommer med noen folk , kan sikkert sende deg en PM vettu..
kommer med noen folk , kan sikkert sende deg en PM vettu..
Antall ord: 25
Hide post links |
Re: Er det trygt og dra til Lier!
Hallo , trygt? Jeg kan låve deg at det som blir farlig på den turen BLIR bil turen :mozilla_wink: Du må ikke gå rundt og tro at det er farlig å oppleve noejård skrev:Jeg har så veldig lyst og dra til lier men er det trygt der ? hva skjer ? hva finnes der ?
Antall ord: 55
Hide post links |