FILMER, BØKER OG MUSIKK ⇒ Dyster musikk
Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Nov 2005 18:33
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 1 gang
Forresten, når det gjelder dyster musikk: Joy Division kan kanskje være et alternativ?
Antall ord: 15
“I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.”
- Bill Hicks
- Bill Hicks
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: one bedroom apartment
mammaen min sier at jeg må slutte sitte inne å høre dyster musikk
og heller komme meg ut å treffe andre pene mennesker (med pupper...)
hørt sånn tull.....
kanskje ikke så dystert, men litt sånn tankefull, nesten trist til tider, så vil jeg nevne Sigur Ros.
og heller komme meg ut å treffe andre pene mennesker (med pupper...)
hørt sånn tull.....
kanskje ikke så dystert, men litt sånn tankefull, nesten trist til tider, så vil jeg nevne Sigur Ros.
Antall ord: 48
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Sending me out of my mind
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |