Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Purplehaze skrev:Seinfeld, The Simpsons, Kongen av Queens, Prison Break, Lost, Curb Your Enthusiasm, Arrested Development, American Gothic, X-Files(laster ned) og sikkert litt til som jeg har glemt å nevne.
Som er paranormale? Hallooooo...
¨
Hallo. Lost, American Gothic og X-Files er jo paranormale. Jeg tok meg bare friheten til å slenge på noe ekstra!
Antall ord: 58
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.
Point Pleasant er utrolig spennende, synes jeg :mozilla_smile: Selv om det til tider kan bli litt vel overdramatisk med Anti-Krist versus det Gode :mozilla_wink:
The 4400 er jo en fantastisk serie!!! Gleder meg til neste sesong!! Vel.. andre paranormale serier.. vel, jeg var ganske hekta på charmed en periode, men følger ikke med fast på det... Lost er da aldeles ikke en paranormal serie... eller den bygger litt opp til å være det, men jeg tror ikke den er det.. "the others" er bare vanlige mennesker det har klikka litt for..
hmm.. mulig de bare er mennesker.. men forklar egenskapene til han lille neger gutten( husker ikke hva han heter). Hva er den svarte røyken som tro Locke ned i det hullet i en av de siste episodene?
Paranormale serier.. . Ghost hunters (dokumentar om folk som flyr rundt og skal "fange" spøkelser på film) og Ghost Whisperer (Dramaserie om ei som kan se spøkelser) Dette er begge serier som du må ta ned på nettet antakeligvis siden ghosthunters går på sci-fi channel og den andre vet jeg ikke hvor går.
MEN... "NIP/TUCK", det er en serie alle bør få med seg. Går på tv3 og ZTV tror jeg (det er ikke en paranormal serie, men den er helt vilt bra)
Antall ord: 90
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Er NIP/TUCK vilt bra fordi den inneholder mye sex, eller finnes det en underliggende moral i serien som jeg ennå ikke har fått med meg (ettersom hver gang jeg har zappet innom har fått med meg både trekanter, sado mm.)?
Edith skrev:Er NIP/TUCK vilt bra fordi den inneholder mye sex, eller finnes det en underliggende moral i serien som jeg ennå ikke har fått med meg (ettersom hver gang jeg har zappet innom har fått med meg både trekanter, sado mm.)?
Den har bra skuespillere, god handling, og er litt pirrende. Du må jo få med deg helheten! Personene, deres forhold, den er BRA!
Og, den lille negergutten heter Walt. Jeg er kommet til niende episode, sesong 1!
Antall ord: 83
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
NIP/TUCK er en serie hvor du nesten må få med deg alle episodene for å få noe ut av den. Det er mer enn bare sex:) Selv om sikkert det hadde vært nok for mange:)
Antall ord: 36
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her