![:have_a_nice_day: :-)](./images/smilies/have_a_nice_day.png)
Det som skjedde for 7 måneder siden var at en person kjørte meg ned da jeg skulle gå over en vei. Havnet rett på sykehuset og det var en stor sjanse på at jeg kom til å dø eller skade hjernen så mye at jeg ikke kom til å bli normal igjen. Men det skjedde ikke, hihi... Den tiden da jeg lå i koma så hadde jeg bare mareritt. Og det handlet bare om sykehuset faktisk. Da jeg våknet opp så fikk jeg høre at min mor spurte meg om hvor jeg nå var. Da sa jeg bare et jeg var her, hehe... Men jeg husker at jeg sa at jeg var i Lofoten og Oslo. Så det var jo kanskje litt rot den første tiden da.
En meget viktig ting husker jeg. Husker at jeg så et sterkt lys som jeg dro med i og møtte en kvinne. Hun spurte meg om jeg ville dø nå eller fortsette livet på jorden. Jeg fortalte henne at jeg ville fortsette å leve på jorden. Så husker jeg ikke mer. Og det er utrolig mange som er så overrasket på at det går så utrolig bra med meg. Frisk som en fisk
![Wink ;)](./images/smilies/mozilla_wink.png)
Må innrømme at jeg aldri har vært så glad som jeg nå er etter denne ulykken. Det er vel på grunn av at jeg setter så mye mer pris på livet og samme hva som skjer så ser jeg lyst på det. Og det som var meget bra at etter at jeg våknet så visste jeg alt som jeg skulle gjøre fremover.
Alle ser jo alvorlig på det jeg har vært igjennom, men jeg nyter det. Føler at jeg aldri har vært igjennom noe som var så utrolig godt. Man skal være snill, god og nyte livet
![:have_a_nice_day: :-)](./images/smilies/have_a_nice_day.png)