Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerRar opplevelse

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Taake
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Nov 2005 14:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Florø

Rar opplevelse

Innlegg av Taake »

Jeg pleide for noen få år siden delvis med litt meditasjon og Chakra men av en eller annen grunn så døde det helt ut for meg. Nå i det siste derimot så har livet mitt vært litt rot og jeg tenkte at jeg skulle forsøke å ta det opp igjen; Har vært litt urolig og litt stresset og ute av balanse den siste tiden. Har prøvd helt enkle meditasjonsteknikker for å få slappet av, men i går skjedde det noe som på en måte gjorde meg ganske urolig:

Jeg kjente at jeg hadde en uvanlig ro i hele kroppen og følte meg litt distansert til alt, såg ingenting, men alt var bare helt svart. Men så ser jeg at det på en måte blir "mørkere" som om noen gikk forbi meg i rommet foran lyset. Dette skjedde 3-4 ganger, men jeg er ganske sikker på at det ikke er noen kjente som har gått forbi da rommet mitt ikke er større en 7-8 m2 og knapt nok plass til en person i. Etter dette så fikk "alt" en veldig mørk lilla farge, med omriss av noe jeg ikke helt har klart å gjøre noe av. Dette kom i noen få små bølger og varte kun i et sekund eller noe sånt, men så hørte jeg plutselig masse stemmer rundt meg; masse mennesker inne i et rom som snakker. Jeg klarte ikke å få med meg hva dem sa, men klarte å få ut noe som hørtes ut som "Zami/Sami se/sè". Dette var også ganske kort og jeg bestemte meg for å komme meg ut.

Vanligvis så prøver jeg å "gå opp en trapp og våkne sakte", men nå bare prøvde jeg å klikke meg selv ut ved å forsøk å bevege armen. Dette gikk ikke og jeg åpnet øynene, da ser jeg på armen min og prøver igjen, med samme resultat. Det føltes litt som om du sier til deg selv at nå skal du gjøre noe, men du gjør det ikke fysisk; Kjentes veldig tung, omtrent limt fast. Det går så over etter relativt kort stund og jeg kjenner da at hjerte mitt dunker veldig hardt og jeg legger meg ned å kviler ei stund bare for å få roet ned igjen.

Jeg har prøvd å finne ut av hva "Sami/Zami se/sè" kan bety og ei vennine av meg som er ganske intresert i språk sa at det kunne høres ut som serbisk. Hun kunne ikke oversette til meg, men mente at "Sam" var et verb på serbisk og betydde alene, og at "se" er refleksivt og at det ville bli noe sånt som "Du alene". Det kan som sagt igjen være at jeg er helt på viddene.

Nå må det siest at jeg har vært syk de siste 2 dagene og at det hele grunner ut i det, men er likevel usikker på nyaktig hva som skjedde og håper at noen med erfaring kanskje kan forklare meg mer?
Antall ord: 518

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Kanskje det skulle bety "du er ikke alene"?
Antall ord: 8
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
^Ory^
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 17 Okt 2005 22:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av ^Ory^ »

Hehe, man skal aldri meditere når man er syk. Iallfall ikke når man har feber og slikt og hodet på en måte er litt slitent. :) Bare et tips til neste gang! Så slipper du ubehagelige opplevelser igjen :) Og prøv å finn ut litt mer om de verbene, kanskje du fikk en beskjed? Kanskje det rett og slett var hjelperne dine? Kven veit?! :D
Antall ord: 65
Måtte lys og varme være med dere =)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Heia skrev:Kanskje det skulle bety "du er ikke alene"?
Slik tror jeg også det var :mozilla_wink:
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links