Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhjelpere...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Hjelpere (dvs din egen familie og venner) og dine åndelige veiledere ønsker gjerne å komme i kontakt med deg, men du må trene opp evnene dine slik at den kontakten som opprettes blir så klar som mulig. Tenk deg litt å skulle stille inn på riktig og klar radiostasjon.

Søkepinnene kan også slå ut på andre energifelt (sjekk ved stikkkontaktene f.eks), så utelukk disse mulighetene før du begynner å telle hjelpere.

Antall ånder vil variere. Mine kommer og går, Healer jeg så er det ett sett åndelige veiledere, er jeg trist eller glad så er familien rundt meg, jobber jeg i sirkel så er et annet sett med åndelige veiledere tilstede. Så antallet varierer og det er ikke om å gjøre å ha flest til enhver tid.

Om de "ser oss". Åndene er energi og er ikke opptatt av det praktisk i vår hverdag på lik linje som mange her i denne tråden er tydeligvis. De er over alt uansett om du velger å være oppmerksom på dem eller ikke. De er opptatt av våre følelser og vår utvikling åndelig. Åndene vil at vi skal ha det bra, og at vi som mennekser som har det bra kan bidra til at andre også får det bra. Helhet og samarbeid.

Enig med Wiz, prøv heller å utvikle dine egne evner enn å gå rundt med en ubrukelig lapp i lomma med et tall som er såkalt antall hjelpere.
Antall ord: 243
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
soulstar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 117
Startet: 24 Feb 2005 17:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: kommer ann på...

Innlegg av soulstar »

takk for det svaret, fikk mail av noen jeg vet kan dette som hadde lest inleggene her.. sa noe av det samme som deg :)
Antall ord: 24
...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

>wiz skrev:
soulstar skrev:er det noen her som kan hjelpe meg og finne det ut??
Nei kan jeg med hånden på hjertet si det ikke er. Ingen her inne vil gi deg samme svar.

Synes du heller bør fokusere på din egen utvikling. Det finnes nesten ingen her inne som vet hvem hjelperene sine er. Og 95% av de som sier de vet, tar feil!!!
Hmm. hvordan vet du det wiz? spør for og lære :mozilla_wink:
du kunne no skrevet 96% :)
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

De fleste som "har kontakt" med hjelperen sin har fått beskjed av andre hvem som er hjelperne. Så leter de etter bevis. Feks; Du har en ung mann som hjelper. Da vet vedkommende det og skriver noe sånt som; jeg kjenner energier rundt meg. Jeg fornemmer en mann.

I tillegg vet jeg det meste er BS fordi jeg kjenner mange som holder på med dette og en ting skal jeg være skikkelig påståelig på. Hjelpere er ikke rundt oss hele tide. De er her svært sjelden. Når noen på dette forumet påviser hjelpere hos andre så har de alltid et svar. Stort sett mellom 2 og 4. 3 er bankers. Det er helt usannsynlig. Stort sett skulle man ikke fått inn noenting for de er her nesten aldri. Men det er ikke det som skjer i prakis, men vi så jo alle hvor treffsikre dem var med søkepinnene sine. Blind tro kaller jeg det.
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

>wiz skrev:De fleste som "har kontakt" med hjelperen sin har fått beskjed av andre hvem som er hjelperne. Så leter de etter bevis. Feks; Du har en ung mann som hjelper. Da vet vedkommende det og skriver noe sånt som; jeg kjenner energier rundt meg. Jeg fornemmer en mann.

I tillegg vet jeg det meste er BS fordi jeg kjenner mange som holder på med dette og en ting skal jeg være skikkelig påståelig på. Hjelpere er ikke rundt oss hele tide. De er her svært sjelden. Når noen på dette forumet påviser hjelpere hos andre så har de alltid et svar. Stort sett mellom 2 og 4. 3 er bankers. Det er helt usannsynlig. Stort sett skulle man ikke fått inn noenting for de er her nesten aldri. Men det er ikke det som skjer i prakis, men vi så jo alle hvor treffsikre dem var med søkepinnene sine. Blind tro kaller jeg det.
Ok, men er det noen her inne som kan se mine hjelpere?
lurer på hvem jeg såg ene natta her, gutt på 6-10 år bare ansiktet ingen kropp eller klær, men det er vell ikke noen svar på det her, får leve i troen :(
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Tro på hva du vil du.

Jeg skal bøye meg i støvet hvis 2 stykker uavhengig av hverandre gir deg et nogenlunde likt svar.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
soulstar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 117
Startet: 24 Feb 2005 17:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: kommer ann på...

Innlegg av soulstar »

er det for det du ikke tror på hjelpere eller er det en annen grunn?
Antall ord: 15
...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

>wiz skrev:Tro på hva du vil du.

Jeg skal bøye meg i støvet hvis 2 stykker uavhengig av hverandre gir deg et nogenlunde likt svar.
Skal si ifra om du må bøye deg i støvet :mozilla_wink:
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

soulstar skrev:er det for det du ikke tror på hjelpere eller er det en annen grunn?
Jo jeg tror på hjelpere, men det er ikke enkelt å påvise dem.
Dessuten tror jeg det er forskjell på folk her på jorden. Noen har mange hjelpere, mens noen har bare 1 hjelper på deling! Tror jeg da, men jeg føler jeg har god grunn til å si det også.
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links