hei alle sammen..
ville bare fortelle noe og høre om dere kan hjelpe meg å finne ut om det betyr noe og eventuelt HVA det betyr..
så lenge jeg kan huske så har jeg hatt den samme drømmen.. jeg er i en liten landsby i sør-øst spania..alltid er jeg ute å går,løper over noe slettelandskap som egentlig ligner litt på en canyon..jeg går på en måte inn i et fjell som er åpent på begge sider, en lang gang på en måte..inne er det masse slanger, kommer ut på andre siden og da kommer jeg ut på et frodig landskap,noen hvite hester som står å beiter..jeg løper rundt og leker med dem.. så merker jeg at noe kommer bak meg og jeg blir redd..løper i panikk..det som jeg ikke vet hva er holder meg fast og skal til å voldta meg..så slutter drømmen.
men det verste er at en gang som jeg hadde hatt denne drømmen mange ganger etter hverandre, så var det en dokumentar fra sør-øst spania.. jeg VET jeg ikke har sett stedet før og jeg har aldri vært i spania..men det samme stedet som jeg drømmer om hele tiden!!!
er det noen som kan si noe om dette? hadde vært fint å få litt hjelp..det virker liksom som om stedet er så kjent.. andre ganger drømmer jeg bare om stedet.. som om jeg lever livet en gang til i drømmen der..gjør helt vanlige ting, gråter og ler og er med venner og dyra mine..alltid de samme elementene som går igjen.. om dere skjønner?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ tidligere liv
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Des 2004 01:47
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: litt overalt
tidligere liv
Antall ord: 290
jeg lever livet mitt 400 meter av gangen,og og i de 10 sekundene eller mindre, er jeg virkelig lykkelig!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Hei.
Det kan tyde på at du i ett tidligere liv har levet der, og opplevet en for deg dengang en sterk traumatisk situasjon.
Og denne sitter da igjen i sjelen, og derfor drømmer du om den i dette livet.
Det at du senere fikk se bilder fra dette området på TV, tyder jo bare enda mer på at stedet finnes, og at du derfor har levet der tidligere.
Det finnes også visse andre teoretiske forklaringer, ( at du for eksempel har sett i syner en situasjon sett fra personen som opplevet dette sine øyne ).
Regresjon kan være ett alternativ for å finne utav dette.
Asbjørn
Det kan tyde på at du i ett tidligere liv har levet der, og opplevet en for deg dengang en sterk traumatisk situasjon.
Og denne sitter da igjen i sjelen, og derfor drømmer du om den i dette livet.
Det at du senere fikk se bilder fra dette området på TV, tyder jo bare enda mer på at stedet finnes, og at du derfor har levet der tidligere.
Det finnes også visse andre teoretiske forklaringer, ( at du for eksempel har sett i syner en situasjon sett fra personen som opplevet dette sine øyne ).
Regresjon kan være ett alternativ for å finne utav dette.
Asbjørn
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Mulig du har levd der i et annet liv. Er enig med asbjørn at regresjon er tingen.
Antall ord: 18
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Des 2004 01:47
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: litt overalt
men kan noen si litt om regresjon.. har bare lest litt om det.. noen som har prøvd det?
Antall ord: 19
jeg lever livet mitt 400 meter av gangen,og og i de 10 sekundene eller mindre, er jeg virkelig lykkelig!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Dra til Spania da, se om du kjenner deg igjen
Jeg har opplevd noe av det samme, bare med Italia. Regressjon er jeg litt skeptisk til, men for all del..
Jeg har opplevd noe av det samme, bare med Italia. Regressjon er jeg litt skeptisk til, men for all del..
Antall ord: 30
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |