Fakta, teori & skepsis ⇒ Fødselsmerker=døden i ditt forrige liv?!
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2004 15:47
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: valdres
Fødselsmerker=døden i ditt forrige liv?!
har hørt det. at om man har et fødselsmerke på kroppen, forteller det noe om hvordan du døde i ditt forrige liv. jeg har for eks et "stort" fødselsmerke i korsryggen, så min død har noe med korsryggen å gjøre... åssen jeg døde veit jeg ikke, om det i det hele tatt er noe fakta i det. størelsen på meket har oxo noe å si..
flere som har hørt om dette?
Antall ord: 78
~*lehni*~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
aldri hørt om.. i så fall hadde døden min noe med rompa å gjøre :mozilla_laughing:
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Apr 2004 14:45
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Fødselsmerker=døden i ditt forrige liv?!
Ja og nei. Fenomenet er omtalt i Sylvia Brownes, men er ikke nødvendigvis bare knyttet til død. Erfaringene Sylvia har gjort seg gjennom uttalige år med regeresjoner, er at man ofte kan observere fødselsmerker der hvor kroppen fikk en skade i et tidligere liv. Dersom dette er tilfelle ble nok både jeg, min søster og min sønn knivstukket i siden i et tidligere livlehni skrev:har hørt det. at om man har et fødselsmerke på kroppen, forteller det noe om hvordan du døde i ditt forrige liv. jeg har for eks et "stort" fødselsmerke i korsryggen, så min død har noe med korsryggen å gjøre... åssen jeg døde veit jeg ikke, om det i det hele tatt er noe fakta i det. størelsen på meket har oxo noe å si..
Antall ord: 150
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
vi som ikke har fødselsmerke på kroppen da`? hmm lever vi uendelig, eller er det slik at når kroppen er full av merker så blir du født som neger neste gang?lehni skrev:har hørt det. at om man har et fødselsmerke på kroppen, forteller det noe om hvordan du døde i ditt forrige liv. jeg har for eks et "stort" fødselsmerke i korsryggen, så min død har noe med korsryggen å gjøre... åssen jeg døde veit jeg ikke, om det i det hele tatt er noe fakta i det. størelsen på meket har oxo noe å si..
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2005 19:11
- 19
- Lokalisering: Ålesund
Da hadde døden noe med skulderbladene (begge) og leggene mine å gjøre..
Antall ord: 13
Man tror på det man ser og hører..
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Ja, det var akkurat det da. For selv om Sylvia Browne så en sammenheng mellom fødselsmerke og skade/måte de døde på, var det ikke alle som et slikt merke selv om de hadde blitt knivstukket, halshugd osv.jaktmann skrev:vi som ikke har fødselsmerke på kroppen da`? hmm lever vi uendelig, eller er det slik at når kroppen er full av merker så blir du født som neger neste gang?lehni skrev:har hørt det. at om man har et fødselsmerke på kroppen, forteller det noe om hvordan du døde i ditt forrige liv. jeg har for eks et "stort" fødselsmerke i korsryggen, så min død har noe med korsryggen å gjøre... åssen jeg døde veit jeg ikke, om det i det hele tatt er noe fakta i det. størelsen på meket har oxo noe å si..
Sist redigert av Eireen på 16 Nov 2005 14:59, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 157
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2004 15:47
- 20
- Lokalisering: valdres
har du ikke fødselsmerke døde du sikkert som gammel da... om et er no sant i det da..!jaktmann skrev:vi som ikke har fødselsmerke på kroppen da`? hmm lever vi uendelig, eller er det slik at når kroppen er full av merker så blir du født som neger neste gang?lehni skrev:har hørt det. at om man har et fødselsmerke på kroppen, forteller det noe om hvordan du døde i ditt forrige liv. jeg har for eks et "stort" fødselsmerke i korsryggen, så min død har noe med korsryggen å gjøre... åssen jeg døde veit jeg ikke, om det i det hele tatt er noe fakta i det. størelsen på meket har oxo noe å si..
Antall ord: 136
~*lehni*~
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
En lignende teori bygger teorien om celleminne. At plutselig sykdom/smerter har sin rot i tidligere liv. Feks kan en lungebetennelse som ledet til død da man var 28 i et tidligere liv, ofte forklare det plutselige problemet med astma som 28 åring i dette liv.
Antall ord: 47
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2005 15:06
- 19
- Kjønn (valgfri): Guteslamp
- Lokalisering: Vestfold
Hehe. Samme herTaimi skrev:aldri hørt om.. i så fall hadde døden min noe med rompa å gjøre :mozilla_laughing:
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Morsom tanke må jeg si. Selv har jeg ingen fødselsmerker. Betyr det at jeg døde stille og fredelig av alderdom eller noe sånt noe, da?|
Antall ord: 28
Hide post links |
da døde jeg krybbedød sist, hmmm kjedeligEireen skrev:En lignende teori bygger teorien om celleminne. At plutselig sykdom/smerter har sin rot i tidligere liv. Feks kan en lungebetennelse som ledet til død da man var 28 i et tidligere liv, ofte forklare det plutselige problemet med astma som 28 åring i dette liv.
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2005 18:48
- 19
- Lokalisering: Hamar
I så fall døde jeg av at jeg ble skutt på rompa med hagle ^^
Antall ord: 15
One Touch.. And I know everything
Hide post links |
Denne teorien tror jeg ikke på i det hele tatt. Fra gammelt av trodde man jo at et fødselsmerke indikerte en skade/slag el. mens mor gikk gravid. Slo du deg på tåa så fikk ungen din et fødselsmerke der. Jeg slo meg på tåa men gutten min fikk ikke noe fødselsmerke, så der røyk den teorien.
Gubban noa jeg er trett gitt. Tror jeg legger meg nå jeg!
Gubban noa jeg er trett gitt. Tror jeg legger meg nå jeg!
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
oi så spennende! jeg har to fødselsmerker, ett i bakhodet og ett på låret! Hvis denne teorien stemmer kan det jo være en grunn til at jeg er så redd for hodet mitt da! Kansje jeg har blitt skutt i bakhodet eller noe i et forrige liv, stakkars meg! Det er jo ganske tragisk! Da lurer jeg på hva soms kjedde med låret mitt?
Antall ord: 68
"initative comes to thems that wait!"
Hide post links |