Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkelser på høylys dags som tuller med strømmen!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
fjottemor

Spøkelser på høylys dags som tuller med strømmen!!

Innlegg av fjottemor »

Ja, nå nylig fikk jeg en uventet lønnsøkning med etterbetalinger fra juni. Det ble to-tre tusen ekstra på månedslønna denne måneden. Så kult, tenkte jeg. Da skal jeg kjøpe ditt, og jeg skal kjøpe datt.

Så i morges ble altså disse planene sabotert! Kraftig. Kjøleskapet og komfyren slukna helt! Bare helt dødt. Sikringsskapet var helt som det skulle, ingen avdøde sikringer der. Fortvilet ringer jeg på elektriker. Han kan komme i løpet av en halv time. Gudskjelov! Han søker igjennom hele systemet...hvis det er det det heter. Skrur av deksler, skjekker sikringsskap. Han klør seg i hodet og skjønner ingenting. Han finner ingen feil! Ingenting. Ikke fare for brann eller noe. Greit nok, men hva med middagen og MATEN I KJØLESKAPET! Elektrikeren skrur på komfyren...og den VIRKER! Han skjønte enda mindre all den tid han ikke hadde gjort stort.
Elektrikeren skulle ha 2500 kr for utrykningen. Og det er greit, men der røyk alle mine planer for etterbetalingene.
Hvem herper sånn med meg da?! Dette er bare en lang rekke av hendelser. Noen som har opplevd noe lignende??
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja, men bare med lys som skrur seg av, potteplanter som knuser av seg selv, bøker som faller ned og ting som forsvinner. Min høyt elskede addidasbukse har vært borte 2-3 uker nå. Den forsvant mirakuløst fra klesskapet.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Dette er bra typisk.Har opplevd det flere ganger både på fryseboks og kjøleskap.Vinninga går opp i spinninga.Virker nesten som en universel lov dette her.
Antall ord: 30
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Jada, har opplevd lys/lamper som tilsynelatende slår seg av på egenhånd.
Også ting som forsvinner omtrent rett foran meg, for så å dukke opp like mystisk som det forsvant.
Antall ord: 31
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
binders..
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2005 18:41
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Innlegg av binders.. »

det hørtes kipt ut ja.det hender sikringen hopper ut kanske ofte hjemme men om det skyldes noe paranormalt er jeg litt usikker på men jeg har en mistanke om att det er det.sist jeg skjekket så fant jeg engergi på to steder mulig tre steder der jeg bor så mulig det kan vere det.sitter foran pc som nå og pluslig skjenner jeg et lite guffs som suser forbi meg.er vant med det men litt guffent for det.alternative vis du mener ting skrus av og på er kanskje og rense huse.har hørt folk har gjort det og det har hjulpet.for min del så gitter ikke jeg det ennå sånn sant det ikke blir vere.jeg lar dem vere i fred så lar dem meg vere i fred grei årnings..
Antall ord: 138
lev live nyt live og ver glad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links