Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDet er noe her!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Okt 2005 16:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Det er noe her!

Innlegg av Satsuki »

Dører som åpner seg, åpne dører som smeller i veggen, begge deler mens alle vinduer og dører er stengt. Greit. Men for 4 dager siden opplevde jeg noe utrolig rart. Jeg skulle gå på do, og da må jeg gå gjennom kjøkkenet. I det jeg åpner kjøkkendøra får jeg en slags lysende energi "slengt rett i fleisen"! Den farer raskt over den høyre skulderen min, jeg snur meg og den forsvinner bak meg. Må si jeg ble litt sjelven, ettersom jeg føler at det bare var for å skremme. Etterpå ligger jeg og kjæresten i senga, selvfølgelig med litt vanskeligheter, og vi hører at noen går åpner kjøkkendøra og går inn på kjøkkenet. Vi ligger å lytter lenge, men ingen kommer tilbake..

Da kjæresten min fortalte dette til en av jentene vi bor sammen med i dag, sa hun: "pussig at du skulle nevne det. jeg ser nemlig ofte en hvit skikkelse på rommet mitt i det jeg våkner", og det må nevnes at hun egentlig ikke tror på overnaturlige fenomener. Hun har unnlatt å fortelle oss det for å ikke skremme.

Og det skal heller ikke jeg og den andre jenta gjøre: Vi gikk nemlig en tur inn på rommet hennes i dag (som er vegg i vegg med kjøkkenet) og der var det ikke trivelig! Jeg kan bruke hendene mine til å kjenne energier hvis jeg vil, og på dette rommet ble hendene mine holdt i knyttet posisjon med makt! Det krevde utrolig mye krefter for å rette dem ut, og de begynte å skjelve. Jenta, som jeg ikke engang har visst har hatt slike interesser, kjente også mye negativ energi, og vi merket kulde på de samme stedene i rommet. Begge to kom raskt til konklusjonen om at dette kunne vi ikke håntere selv, det var rett og slett for mye, og min mor har tipset meg om en person vi kan bruke.

Det skal også nevnes at i det vi holdt på inne på rommet, ble pannekaka kjæresten min holdt på å steke inne på kjøkkenet svartsvidd på ett minutt, plata ble plutselig mye, mye varmere. Da vi kom ut var den normal. Jenta jeg var sammen med påpekte også at hun fikk vondt i armen, og da la jeg med ett merke til at under teppet jeg hadde på meg holdt jeg meg hardt rundt venstre arm. Da var det bare å spørre "venstre?" noe jeg selvfølgelig fikk bekreftelse på.

Så her trenger vi nok hjelp fra andre. Den/de/det som er her vil jeg ikke tøyse med..
Antall ord: 443

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Mia...
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Nov 2005 09:15
19
Lokalisering: Hitra

Innlegg av Mia... »

Skummelt... Har opplevd nesten det samme i huset der min bestemor bodde. Og det da etter at hun var død. Tror det var hun som kom for å sjekke om alt var i orden. Følte at jeg ikke var alene på en måte, og at hun kom for å se til at alt var i orden. Syns det er betryggende å ha henne med meg, i hverdagen og ellers. Føler også at hun kommer og ser til meg i det huset jeg bor i nå, og at hun bare vil meg vel.
Antall ord: 93
I'm a ghost... Can you see me? *Mohahahaha!*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Juvenia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jul 2005 14:59
19
Lokalisering: Møre og Romsdal

Innlegg av Juvenia »

Du er ikke aleine, kjære deg. Har skrevet et innlegg om noenlunde det samme her på forumet, "Åpne dører og redde kjærester" :D
Håper du får en løsning på problemet :mozilla_laughing:
Antall ord: 37
..We're all invited to the Darkness... Like the spirits are calling my name...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DenNærsynte
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Feb 2005 22:45
19

Innlegg av DenNærsynte »

lier lier pants on fire.
Antall ord: 5
lol

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kobje
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Okt 2005 21:20
19
Lokalisering: Longyearbyen

Innlegg av kobje »

DenNærsynte skrev:lier lier pants on fire.
Hva? :doubt:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Okt 2005 16:49
19
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Satsuki »

DenNærsynte skrev:lier lier pants on fire.
å nei du! Jeg lyver ikke. Men du får tro hva du vil.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links