UFO, Kornsirkler & fenomenRomvesnene, hvis de IKKE kommer i fredlige hensikter.

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Zen0x
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Aug 2005 20:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Karmøy\Vedavågen

Innlegg av Zen0x »

Wow dette viste jeg verkeligen ikke at tyskerene jobbet me aliens. Veldig merkelig og for de bildene virket skummelt virkelige ut. Og tviler på det sterkeste at det er fake. Det som er det mest mystiske er at hvordan i H*** har de fått den teknologien på 45 tallet når de så vitt hadde funnet opp jet motoren. Dette beviser bare at de har vært i kontakt med ALIENS !
Antall ord: 72
Jeg tror på det før jeg før jeg ser det !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svart Sol
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Apr 2005 02:52
19
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Svart Sol »

jepp tyskerne hadde kontakt med dem og fikk masse teknologi av dem. dette er det usa nå ølver av etter at de hentet masse av teknologien fra tyskland samt tyske spesialister etter krigen.

det sies at de grå ikke liker usa på samme måte som de likte Hitlers gen politikk der alt handlet om å lage "et overmenneske",dette ville gavne de "grå" ettersom de er på jakt etter sterke rene gener.
Antall ord: 72
"Fear. Fear attracts the fearful. The strong. The weak. The innocent. The corrupt. Fear. Fear is my ally."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chitacat
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Mar 2006 15:51
18
Lokalisering: oslo

Re: Romvesnene, hvis de IKKE kommer i fredlige hensikter.

Innlegg av chitacat »

CottonEyeJoe. skrev:Mange av oss har kanskje en oppfatning om at romvesenene, hvis de kommer. Vil bringe fred og kjærlighet til menneskeheten. Og det tror jeg også forsåvidt.. Men hva hvis de IKKE viser seg å være så vennlige likevel. Vi har vel ikke egentlig noen garanti for det. Hva vil skje da?? :?
Hadde det fines romvesner hadde vi eller noen andre sett de i løpe av tiden det har funnet mennesker,synes du det ikke er rart at ingen har sett et romvesen i løpet av hele denne tiden???da tenker jeg på vanlige mennesker ikke csi folk osv..
Antall ord: 104
Lev livet som det skulle vært den siste dagen i ditt liv du lever kun en gang

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

Da blir forhåpentligvis hele menneskeheten utsletta:)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Independence day :mozilla_wink:
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

mange har påstått att de har sett. kan de leve i en høyere vibrasjonsfrekvens, og at de ikke kan sees av alle? muligens.
det finnes mange solsystem med inteligent liv. noen påstår at vi kan bli reinkarnert til forsjellige verdener.
Antall ord: 45
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

Kanskje det er sånn døden funker, man starter i melkeveien og jobber seg rundt omkring, tenk om det er sånn StarGate SG-1 verdner, det hadde vært litt tøft, spess med de folka som Hyller Ori
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Ganske rart at vi menneska let oss lure så lett. Men det er vel kanskje eit sunnhetstegn at nokre bikker over mot galskapens tro og kaller det viten. Naturen har ein arti måte å renske opp på...hehe.
Antall ord: 38
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Filmer som "klodenes kamp" av tom cruise og filmer som "invasion" av nicole kidman bidrar til å spre frykt og fiendlighet mot "aliens".

Nå er det mange troverdige mennesker som har kommet frem og sagt at de har jobbet på baser i usa hvor det har vært jobbet med teknologi som er ment for å skremme mot Et's.
"abduction" osv sies å være militære eksperimenter som skal skremme. Lyd bølger og elkotromagnetiske bølger kan påvirke hjernen slik at den skaper bilder osv som kan virke skremmende.

"the grays" f.eks sies å være et militær eksperiment. Boken "the greys" ble best selger i usa, og hundretusen vis av mennesker har rapportert om "abductions" scenarioer.

Her kommer en frem og snakker om teknologien som brukes for "mind controll" :
http://www.youtube.com/watch?v=okacAlE2DQ8

Hvem tjener på en "oss mot dem" mentalitet? Jo det militære og våpen industrien som for penger og støtte til å produsere våpen og krige.

Samme taktikk ble brukt i irak krigen. Chaney hadde selskaper som var med på å bygge opp irak, ETTER at de invaderte landet.

www.disclosureproject.com som betyr å "avsløre" jobber med å avsløre alt av cover- up og ulovlige prosjekter.

Her sendes det på CNN: http://www.youtube.com/watch?v=bTqVHZOTrwY
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Mange Ufo lignende objekter er faktisk menneskelaget. akkurat hva det er vet jeg ikke. Men det finnes mange objekter som er laget av mennekser som ligner på ufo'er slik som vi er vant til å forestille oss dem.

Det er laget ufo' liknende saker i både russland og usa.

Noen mener også at det ble laget ufo lignende greier i Tyskland under 2. verdens krig også: Det florer visst av bilder og filmer om fra denne tiden:

http://www.youtube.com/watch?v=by3Q2jze ... re=related

Edit: Shit! Jeg kom nettopp på noe. HVOR var det hitler hadde hentet sitt hakekors fra. var det fra Maya kulturen???? :mozilla_surprised:
Sist redigert av GJest på 28 Mai 2008 01:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Romvesnene, hvis de IKKE kommer i fredlige hensikter.

Innlegg av GJest »

chitacat skrev:
CottonEyeJoe. skrev:Mange av oss har kanskje en oppfatning om at romvesenene, hvis de kommer. Vil bringe fred og kjærlighet til menneskeheten. Og det tror jeg også forsåvidt.. Men hva hvis de IKKE viser seg å være så vennlige likevel. Vi har vel ikke egentlig noen garanti for det. Hva vil skje da?? :?
Hadde det fines romvesner hadde vi eller noen andre sett de i løpe av tiden det har funnet mennesker,synes du det ikke er rart at ingen har sett et romvesen i løpet av hele denne tiden???da tenker jeg på vanlige mennesker ikke csi folk osv..
Tror nok det er flere "vanlige folk" som har sett romvesner enn du tror....
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

KB skrev:Shit! Jeg kom nettopp på noe. HVOR var det hitler hadde hentet sitt hakekors fra. var det fra Maya kulturen???? :mozilla_surprised:
Neppe. Det er nok inspirert av den indiske svastikaen, men siden det før krigen ble hevdet at dette egentlig var et gammelt germansk symbol tok Hitler dette symbolet, speilvendte det, roterte det og ødela det for lang tid.
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Allright. My bad. Da vet jeg det :)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Hvorfor skulle de komme i fredelige hensikter?
Tenk den fine alt ferdige og ødelagte jorda og ta over, hvilken drøm for intergalaktiske vesner :D
Sier hu som allerede er ferdig med den andre 20packningen sin i dag :D
Og dessuten har latt "fården" kjøre hardt igjennom Bjørkelangen.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ole Jonny Brænne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mar 2008 19:05
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Ole Jonny Brænne »

glennwiz skrev:som en liten ettertanke, les denne historien, universet er uendelig.....

THEY'RE MADE OUT OF MEAT
by Terry Bisson
Forfatterens hjemmeside: http://www.terrybisson.com/
Jeg synes at den historien var så bra at jeg oversatte den til norsk, og UFO-Norge publiserte den i sitt tidsskrift nr1/2002.
Science fiction er bra litteratur i den forstand at man kan trygt utforske forskjellige muligheter.... :)
Antall ord: 66
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ole Jonny Brænne
http://www.ufo.no/files/Bibliography.pdf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links