Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerMin datters hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

silje636
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 09 Nov 2005 11:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Min datters hjelpere

Innlegg av silje636 »

Hvordan finner jeg ut om hvilkne hjelpere jeg og min datter har?

Gikk til en synsk engagn,og han snakket med en av mine.
Men fikk ikke vite så mye om dem.
Kan det være noen slemme?
Hva er deres oppgave?[/b]
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Thor23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 24 Okt 2005 15:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thor23 »

Aldri slemme hjelpere. Hjelper er der får å beskytte deg å sende deg impulser på hva som er rett å galt, det er en du har kjent før som har hatt en fysisk kropp på jorden, men det kan også være en fra ett annet liv du har hatt som kjæreste, venn, mann, familie, Jeg har en dame selv som er fra mitt forrige liv ca 100- 150 år siden i sveits.hehe høres kanskje rart ut men. Vi ska ha en kanaliserings gruppe hos meg nå snart så dama og søstra mi og noen venner skal bli kanalisert dvs, komunisere med hjelperne sine å evnt. finne ut hvem de er å hva slags tilknytting de har hatt til dem.

Mange som har slike tilbud om kanalisering f.eks olav moldestad på utdrivelse.no eller sikkert mange her inne også..

Håper dette hjalp litt da, ellers kan du jo bare spørre mere..
Antall ord: 155
Alt som er ukjent kan forbindes med frykt!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thor23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 24 Okt 2005 15:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thor23 »

Glemte forresten å nevne at de også kan trøste deg i vonde tider du evnt. måtte oppleve, Dette kan de f.eks gjøre ved at du ville kjenne nærvær av noe selv om du føler deg alene, de kan sende deg glade oppmuntringer igjennom følelser osv,
Antall ord: 52
Alt som er ukjent kan forbindes med frykt!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thor23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 24 Okt 2005 15:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thor23 »

Og enda en ting til..hehe.. Hold deg unna disse 829- nummerne hvor det koster 3o kr minuttet.. En kanalisering koster normalt 250kr - 300 kroner å foregår ved at man møter mediumet privat. Sånn nå skal jeg holde kjeft
Antall ord: 41
Alt som er ukjent kan forbindes med frykt!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
silje636
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 09 Nov 2005 11:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av silje636 »

jeg har aldri følt noen nærvær i ensomme stunder..
Har aldri ringt 820 nr selv,føles rettere å treffe dem ansikt til ansikt :mozilla_laughing:
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thor23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 24 Okt 2005 15:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thor23 »

Søk på medium i kvasir eller en annen søke motor så er det sikkert noen seriøse der.. Har selv blitt kanalisert for ett år tilbake å det virker jo seff selv om jeg var skeptisk i starten. Når mediumet går inn på hendelser du har fortrengt å spsifiserer de så korrekt er det ikke bløff.
Antall ord: 59
Alt som er ukjent kan forbindes med frykt!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
binders..
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 31
Startet: 16 Okt 2005 18:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Innlegg av binders.. »

for det første hjelperne er der for ver enkel person.alle har i allefall en hjelper som blir tildelt ved fødselen.og dem er der for deg, ikke for og skade deg.dem passer på deg dem kan si i fra vis ett heller anet skjer så kan dem hjelpe deg.som regel så er du ikke klar over att dem har hjulpet deg kanskje du fatter det senere.det kan eks vere du ikke finner bil nøkla du må lete litt.så setter du deg i bilen kjører også kommer du til ett sted hvor det har vert ett stort jord ras og kommer ikke videre.men hadde du dratt fem minutter før som hvar meningen så hadde du kanskje sitti mitt i det.sånne ting ett eks på hva hjelpere kan gjøre.dem kan hjelpe deg med mange ting.og dem beskytter deg fra den åndlige verden og.jo mer open og motaklig du er jo flere hjelpere.noen ganger kan dem vere tidligere famlie medlemer også.dem følger deg gjenom hele live og litt til.men man går sefølgelig ikke og tenker på dem hele tiden men dem er der.og noen har åndlig guide også.jeg har tre hjelpere og en åndlig guide,i allefall det jeg har sett til nå. guiden har jeg også for de jeg har healing evner.guiden kan hjelpe meg mye der.er du intresert og vite litt mer om detta så synes jeg Margit Sandemo beskriver det fint i boka vi er ikke alene.anbefales der stor det beskrevet en del om hjelpere.jeg synes det står beskrevet kanske bra. :mozilla_wink:
Antall ord: 283
lev live nyt live og ver glad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jibbon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 02 Jan 2006 02:42
18

Hjelper/din ånd

Innlegg av Jibbon »

Jeg fikk en dame til å spå meg i te-koppen min. Hun fant min ene hjelper og jeg kunne helt klart se det selv. En dame som knelte, med hendene foldet, hun hadde kappe og hadde en frisyre som lignet den de hadde i Kina eller Asia for lenge, lenge siden.
Det var utrolig spennende og se dette og nå skal jeg få undersøkt dette mere.
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links