Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Dessuten mener jeg at besettelse finnes. Hva det er, om det er hitler eller andre onde ånder, det er kun et definisjonsspørsmål. Og besettelse er nok muligens et helt idiotisk ord. Men at der er tilfeller som dette, det er jeg helt sikker på.
Ofte bruker vi åndelige termer på ting som kan forklares på en helt folkelig måte. Men det gjør ikke dermed at "tingen" ikke finnes. Eks, jeg tror på healing og tankens kraft, dersom prester prøver å fordrive ånder, da bruker de energi på å hjelpe personen - og ettersom det er intensjonen som er aller viktigst...
Altså - å prøve forstå alt er ikke alltid vellykket. Men hvis de mener det virker, samme hva som er den egentlige årsaken vel? Dersom det er psykologisk og bønnene og vievannet gjør at personen med problemet tror det hjelper - da kan det faktisk hjelpe
Jeg kunne også ha tenkt meg å se denne filmen, selv om den utifra omtalen høres ganske hollywoodisert ut. Jeg tror den andre filmen, Requiem, er bedre.
Spørsmålet er om hun hadde dødd på denne måten hadde hun ikke vært så religiøs selv. Tviler jeg på.
Enig der vi venter på bra versjon :mozilla_smile:[/quote]Ja,sånne cam versioner gidder jeg ikke..
Er ikke sikkert man får med seg hele bildet engang jo [/quote]
Cam er bra til noe, men er liksom ikke kjempe kvalitet på det, vi får prøve med kam vi , til kvaliteten på cam er bra :mozilla_cool: