Fordi det ikke var noen flekk på ruta. Litt fingermerker og fluelort ja, men ingen flekk. Kan kanskje være en refleks fra noe inne i rommet? Jeg trodde vel mest på løv i bevegelse, men dèt kan jo ikke sitte på glasset.. da sier vi refleks av noe slag.BA skrev:Interessant. Hvordan kan du se at det ikke er en flekk på ruta? Det finnes andre flekker på ruta, og de ser ganske like ut, bortsett fra fargen.Bearchild skrev:Det er ihvertfall ikke en flekk på ruta! Kanskje et høstløv i bevegelse..?
Høstløv i bevegelse kan også være en mulighet, men jeg lurer på hvorfor det ihvertfall ikke kan være en flekk på ruta?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvem ser noe "merklelig " på bildet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Antall ord: 125
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Betyr det at du kontrollerte ruta for flekker da du var der? En anelse støv på hjernen kanskjeBearchild skrev:Fordi det ikke var noen flekk på ruta. Litt fingermerker og fluelort ja, men ingen flekk.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Hvilket bilde ?
Det er en stor ring i det ene vinduet (der set står en bil utenfor huset og har underteksten "i andre etasje så flere at det var noe som rørte på seg, og det mens ALLE var ute ved bålet"!) Det vinduet som er helt til venstre i bildet i andre etg.
Men det er sikkert bare blits! Gardinen i vinduet ved siden, har form som et skjellett!
Hehe...
Det er en stor ring i det ene vinduet (der set står en bil utenfor huset og har underteksten "i andre etasje så flere at det var noe som rørte på seg, og det mens ALLE var ute ved bålet"!) Det vinduet som er helt til venstre i bildet i andre etg.
Men det er sikkert bare blits! Gardinen i vinduet ved siden, har form som et skjellett!
Hehe...
Antall ord: 74
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Har sett på "flekken" om det er snakk om, og tror det kan være en flue som er litt utenfor vinduet.
Tror ikke denne flekken "mellom låven og utedoen" egentlig er noe mer enn enn ett naturlig fenomen.
Selv om det ikke var akkurat så veldig varmt på Skillingmark, var det allikevel insekter der.
Men ; det er min personlige mening, jeg kan jo ta feil....
For de som vil vite hvor Skillingmark er :
Skillingmark ligger litt sørvest for Charlottenberg, rett over grensen til Sverige.
Asbjørn
Tror ikke denne flekken "mellom låven og utedoen" egentlig er noe mer enn enn ett naturlig fenomen.
Selv om det ikke var akkurat så veldig varmt på Skillingmark, var det allikevel insekter der.
Men ; det er min personlige mening, jeg kan jo ta feil....
For de som vil vite hvor Skillingmark er :
Skillingmark ligger litt sørvest for Charlottenberg, rett over grensen til Sverige.
Asbjørn
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
http://www.aa-mot.no/skillingmark/bearc ... IM0153.jpgSilmarill skrev:Hvilket bilde ?
Hehe...
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
kremt.. eller vase/oljelampe
jeg syns det ser ut som løv i bevegelse.
jeg syns det ser ut som løv i bevegelse.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Okt 2005 14:45
- 19
- Lokalisering: oppland
joda jeg ser det er noen bak stolene i låven der...
Antall ord: 12
do what thou wilt!! Metal forever!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
Kan minne om en bong jaZoroaster skrev:Det som er fett med dette bildet er at det står en vannpipe i vinduskarmen. Det er derfor folk ser ting
Tror det er løv i bevegelse jeg :mozilla_smile:
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Moroklumpen.. Så den flekken på skjermen på kameraet med èn gang, og sjekket derfor vinduet. Tok et bilde til med det samme uten at det ble noen flekk. Derfor regnet jeg med at det var et blad eller noe.BA skrev:Betyr det at du kontrollerte ruta for flekker da du var der? En anelse støv på hjernen kanskjeBearchild skrev:Fordi det ikke var noen flekk på ruta. Litt fingermerker og fluelort ja, men ingen flekk.
Antall ord: 78
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2005 13:05
- 19
- Lokalisering: Bærum
Re: Hvem ser noe "merklelig " på bildet
jaktmann skrev:Hei var en tur på siden til Asbjørn, leste alt såg også nøye på bildene tok med et bilde over her. Jeg ser noe her som ????
Svar om du får ut noe --)
Låven sett fra likrommet på---------- http://www.aa-mot.no/skillingmark/
Bilder og Rapport fra Bearchild !
Nei, ser ikke annet enn gjenskinn/svart felt på vindusruta og noe rusk i høyre side av bildet jeg... :dum:
Antall ord: 76
Heid
Hide post links |