Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhjelpere...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

soulstar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 117
Startet: 24 Feb 2005 17:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: kommer ann på...

hjelpere...

Innlegg av soulstar »

Er det noen her som kan finne ut hvem mine hjelpere er? har så lyst og vite... :mozilla_innocent:
Antall ord: 17
...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Re: hjelpere...

Innlegg av >wiz »

soulstar skrev:Er det noen her som kan finne ut hvem mine hjelpere er? har så lyst og vite... :mozilla_innocent:
Hvis noen sier at du har 3 stykker som heter det og det vil det hjelpe deg?
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
suss24

Innlegg av suss24 »

Latterlig....Hvis hjelpere ikke vil vise seg for deg i en drøm har det ikke noe med at du ikke er klar. Kanskje vil de ikke, og kanskje kan du ikke merke dem.De er jo på ett annet plan enn oss...
men du kan jo alltids prøve med ett par sveise tråder, så finner du i allefall ut hvor mange de er og hvor de står.du kan til og med be de flytte seg hit og dit.....Veldig gøy men respektløst...hehe.....Sist jeg gjorde det hadde jeg en mnd fulgt av små uhell....kanskje de ble irriterte?
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

suss24 skrev:Latterlig....Hvis hjelpere ikke vil vise seg for deg i en drøm har det ikke noe med at du ikke er klar. Kanskje vil de ikke, og kanskje kan du ikke merke dem.De er jo på ett annet plan enn oss...
men du kan jo alltids prøve med ett par sveise tråder, så finner du i allefall ut hvor mange de er og hvor de står.du kan til og med be de flytte seg hit og dit.....Veldig gøy men respektløst...hehe.....Sist jeg gjorde det hadde jeg en mnd fulgt av små uhell....kanskje de ble irriterte?
Kanskje de ikke vil? Ha ha. :D Hjelpere har én oppgave, som ligger i navnet. Hva en hjelper vil og ikke har ingenting med saken å gjøre. Hjelpere gjør det som er BEST for den som de hjelper...... Hvis den som de hjelper har et sterkt behov for å se sine hjelpere, så vil de vise seg, på en eller annen måte, og drømmer er et klart et godt sted fordi de foregår på det astrale plan, hvor de allerede befinner seg.
Hva som helst kan skremme folk, til og med hjelpere. Hjelperne vet hva mennesket er klare for og ikke, og i drømmer kan de velge selv når de vil vise seg. Argument 1 tilbakevist.

Og at du ikke kan merke dem? Beklager, alle sansene til å kunne vite at det er dem har du i drømmestadiet. Argument 2 tilbakevist. Herregud.

Og btw, sveisetråder staves i et ord.
Antall ord: 262
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Jeg tror nok at våre Hjelpere er på samme plan som oss, men som energier.

Se for deg ett radio apparat : Rundt deg har du hele tiden radioblger i bøtter og spann !

Hvor mye av de merker du ????
Hva merker DU av følgene bølger rundt deg :
Radio, Tv, GSM mobil, Radar, GPS, lukkede radiosamband ( drosje, ploiti, ambulanse, brann, militære), satelittsignaler, trådløse telefoner, fjernkontroller, osv osv.

Men de er der alle sammen, og følger med deg overalt du er. radiobølger...
Kun i helt spesielle rom ( faraday-bur ) finner du ingen radiobølger, når dette rommet er lukket, og du ikke har med deg radiobasert utstyr.

Vi kan og se på magnetismen, vet du ett sted hvor kompasset garantert ikke virker ?
( og jeg tenker da på at man ikke skal forstyrre kompasset ).
Kan DU merke hvilken retning NORD er, uten kompass ? Visse dyr og fugler kan...

Våre hjelpere er sannsynligvis ånder. Vi er OGSÅ ånder, men med følgende begrensning: vi bor i en fysisk kropp, som begrenser oss...
Siden både Hjelpere og vi er ånder, er vi da på forskjellige plan ? Nei.
Vi er på samme plan, men vi er blindet av kroppen.

That's what I tror på, du får tro på what you want...

Asbjørn
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: hjelpere...

Innlegg av Asbjørn »

soulstar skrev:Er det noen her som kan finne ut hvem mine hjelpere er? har så lyst og vite... :mozilla_innocent:
Hvem dine Hjelpere er, er egentlig ikke så viktig.
Det er morro å vite, kansje, men hvem som er dine Hjelpere forandrer seg stadig.
Også antall Hjelpere du har forandrer seg underveis.

Så dersom jeg sier tre Hjelpere nå, Det er en same, en libaneser, og ei fra sydamerika,
så kunne det kansje stemme idet jeg skrev dette.
Men før jeg er ferdig med å skrive dette innlegget, er hele bildet kansje endret !
Nå er det kansje en bestefar, en oldemor og en indianer, samt samen fra isted...

Og nå, kansje bare samen...

Det er faktisk MYE viktigere, å vite HVORFOR de er der, dersom du skal vite det i det heletatt...

Hjelperene viser seg veldig sjelden, det skal somregel veldig sterke grunner til før du får se de.
Og at du ønsker å se de, vil somregel ikke være en slik sterk grunn ...

Jeg har påvist Hjelpere med søkepinner, mange ganger, for morro, men har ALDRI sett en hjelper, hverken mine egne eller andres... - iallfall ikke enda.
OM jeg noengang får se hjelperene mens jeg fremdeles er i live, vel det får bare tiden vise.
Men jeg merker at de er der, små tegn fra tid til annen.
Tanker jeg ikke skjønner hvor kommer fra. Intuisjon...en grøssefølelse- uten grunn, med mer...

Det å vite at de er der, er faktisk en slags trygghet.

De er der for å se til at du får de erfaringene du skal ha i dette livet, om det så tar livet av deg... - men da har du fått alle de andre erfaringene du skulle ha med deg...
( normalt gjør det ikke det, da... tar livet av deg... ;-) - men det var tatt med som ett eksempel på hvilke typer oppgaver de kan ha .... )

That's what I tror på, YOU får tro på what you vil ...

Asbjørn
Antall ord: 332

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
suss24

Innlegg av suss24 »

Jeg har god kontakt med mine hjelpere, og de velger selv om de synes det er irrelevant det man spør om. Som nevnt så er de der for å hjelpe, ikke for å være underholdning.Og desverre er det sånn at noen mennesker klarer ikke å få kontakt med sine hjelpere samme om de vil eller ikke.kanskje fordi hjelperen synes det er irrelevant? kanskje fordi personen mangler den evnen, eller for at hjelperen viser seg på måter man ikke kan tolke.

Men uannsett var min mening på dette ikke så vel mottatt skjønner jeg:) Motok en trussel på mine private meldinger. Muligens traff jeg en nerve?
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Re: hjelpere...

Innlegg av Åndevandreren »

Asbjørn skrev:
soulstar skrev:Er det noen her som kan finne ut hvem mine hjelpere er? har så lyst og vite... :mozilla_innocent:
Hvem dine Hjelpere er, er egentlig ikke så viktig.
Det er morro å vite, kansje, men hvem som er dine Hjelpere forandrer seg stadig.
Også antall Hjelpere du har forandrer seg underveis.

Så dersom jeg sier tre Hjelpere nå, Det er en same, en libaneser, og ei fra sydamerika,
så kunne det kansje stemme idet jeg skrev dette.
Men før jeg er ferdig med å skrive dette innlegget, er hele bildet kansje endret !
Nå er det kansje en bestefar, en oldemor og en indianer, samt samen fra isted...

Og nå, kansje bare samen...



Det er faktisk MYE viktigere, å vite HVORFOR de er der, dersom du skal vite det i det heletatt...

Hjelperene viser seg veldig sjelden, det skal somregel veldig sterke grunner til før du får se de.
Og at du ønsker å se de, vil somregel ikke være en slik sterk grunn ...

Jeg har påvist Hjelpere med søkepinner, mange ganger, for morro, men har ALDRI sett en hjelper, hverken mine egne eller andres... - iallfall ikke enda.
OM jeg noengang får se hjelperene mens jeg fremdeles er i live, vel det får bare tiden vise.
Men jeg merker at de er der, små tegn fra tid til annen.
Tanker jeg ikke skjønner hvor kommer fra. Intuisjon...en grøssefølelse- uten grunn, med mer...

Det å vite at de er der, er faktisk en slags trygghet.

De er der for å se til at du får de erfaringene du skal ha i dette livet, om det så tar livet av deg... - men da har du fått alle de andre erfaringene du skulle ha med deg...
( normalt gjør det ikke det, da... tar livet av deg... ;-) - men det var tatt med som ett eksempel på hvilke typer oppgaver de kan ha .... )

That's what I tror på, YOU får tro på what you vil ...

Asbjørn
Hei Asbjørn! Dette du skriver her er veldig interesant. Jeg trodde i mitt hellige enfold at hjelperne våre hele tiden var de samme mens guidene våre som jeg kaller dem, de spirituelle åndelige hjelperne kan komme og gå. slik tror jeg det er. Men ingen har jo fasiten.Syntes bare dette var interessant å høre... :mozilla_smile:
Antall ord: 395
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: hjelpere...

Innlegg av Asbjørn »

Åndevandreren skrev:Hei Asbjørn! Dette du skriver her er veldig interesant. Jeg trodde i mitt hellige enfold at hjelperne våre hele tiden var de samme mens guidene våre som jeg kaller dem, de spirituelle åndelige hjelperne kan komme og gå. slik tror jeg det er. Men ingen har jo fasiten.Syntes bare dette var interessant å høre... :mozilla_smile:
Hva som ER riktig, vil vi sikkert ikke få oversikt over, før vi er tilbake til lyset...

Vi kan ha mange og forskjellige teorier, kansje alle er rett ? kansje alle er feil ?
Eller kansje noen...

Uansett; Når vi har dannet oss ett bilde, så er det vel en mening med det, tror jeg.
Og det bildet passer gjerne for oss, i vår situasjon.

Men viktigere er ; ikke la bildet ditt binde deg, dersom bildet er feil, eller uriktig, kan det påvirke livet ditt...

La tankene ( bildene) være det de er, og lev ellers livet slik det faller seg naturlig... ;-)

Asbjørn
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
>wiz

Innlegg av >wiz »

suss24 skrev:Jeg har god kontakt med mine hjelpere, og de velger selv om de synes det er irrelevant det man spør om. Som nevnt så er de der for å hjelpe, ikke for å være underholdning.Og desverre er det sånn at noen mennesker klarer ikke å få kontakt med sine hjelpere samme om de vil eller ikke.kanskje fordi hjelperen synes det er irrelevant? kanskje fordi personen mangler den evnen, eller for at hjelperen viser seg på måter man ikke kan tolke.

Men uannsett var min mening på dette ikke så vel mottatt skjønner jeg:) Motok en trussel på mine private meldinger. Muligens traff jeg en nerve?
Trusler kan du melde direkte til admin eller jovian( samme person) så tar han seg av det.
Når det gjelder søkepinnene dine så er jeg ikke enig da de reagerer på energier. Hvis man ikke har evnen til merke ånder eller se dem sjøl kan man ikke vite hva som påvirker pinnene og da er man like langt. Det bir det samme som å stole blindt på det man får beskjed om ved bruk av ouija.
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
suss24

Innlegg av suss24 »

sant nok.men mye av dette er jo faktisk bare tro for mange.Av den enkle årsak at de ikke får kontakt selv om man kanskje vil.Men jeg mener i allefall selv at sveise pinnene funker som ett redskap til å finne energier.De viser i allefall alltid dit jeg tror det er energier..hehe.....og det er ikke alltid jeg holder dem, så det er forhåpentligvis ikke snakk om suggesjon(om det er sånn det skrives)

Når det gjelder trusselen jeg fikk så var den adressert ett vennligsinnet råd, så jeg tar den ikke seriøst. Og hva skal den egentlig gjøre? :mozilla_tongue: det verste som kan skje er at han/hun kaller meg noen stygge ting..man har heldigvis en viss anonymitet her.Men kommer nok til å si i fra, i allefall til personen det gjelder...
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 15 Aug 2004 20:55
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

Innlegg av chrishnoa »

jeg har funnet ut av at jeg har fire hjelpere... men at ikke alle er med meg hele tiden? jeg har skaffa meg pendel seddu... den sa jo først at jeg bare hadde en hjelper, men da tenke jeg at det var fordi det bare var en med meg. den har sagt at jeg har fire av dem... jeg fikk til å snakke med en av dem, og ba den vise seg i drømmen min denne natten, men jeg kan ikke huske om den gjorde det... jeg drømte men husker ikke hva..
Antall ord: 94
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Hordan finner vi best ut om vi har hjelpere rundt oss ? Er det forbunnet noe fare med å gjøre det ?


Dette kan ikke jeg :mozilla_wink:
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
suss24

Innlegg av suss24 »

Ingen fare nei, men det kan ta tid og det er ikke sikkert at du oppnår den effekten du vil.Sveise tråder nei ops....sveisetråder som en var så snill og påpeke :mozilla_tongue:
synes jeg funker tildels, i allefall for å vite anntall, kjønn og plasering.Ta gjerne kontakt på pm hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med :mozilla_smile:
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
mort1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 03 Nov 2005 03:02
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av mort1 »

jeg har også prøvd å få kontakt med hjelperene mine igjennom drømmer..
Har også prøvd å skrive drømmedagbok men er ikke så lett når jeg ikke engang husker drømmen når jeg våkner :P
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !