Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Meditasjonskurs på ei linje
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
Meditasjonskurs på ei linje
Jeg skal nå gjøre det motsatte av Lars, som skrev en lang flott artikkel om meditasjon.
Jeg skal gi dere en teknikk som jeg selv nesten ikke er istand til å klare. Du skal gjøre en eneste ting.
Legg deg ned osv osv.....
Lukk øynene. Se for deg at du ligger i en eng og ser på den blå himmelen. KUN den blå himmelen. Ikke en sky. Ikke en fugl. Ingenting annet enn blått. Klarer du å bare se blått? uten noe annet. Ikke en tanke.... ingenting!
Jeg skal gi dere en teknikk som jeg selv nesten ikke er istand til å klare. Du skal gjøre en eneste ting.
Legg deg ned osv osv.....
Lukk øynene. Se for deg at du ligger i en eng og ser på den blå himmelen. KUN den blå himmelen. Ikke en sky. Ikke en fugl. Ingenting annet enn blått. Klarer du å bare se blått? uten noe annet. Ikke en tanke.... ingenting!
Antall ord: 89
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 1 gang
Er på vei til sengen,passer vel godt å prøve før jeg sovner.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Nov 2005 03:02
- 19
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 12:01
- 19
- Blitt takket: 3 ganger
Vær nå klar over at det som Wiz her forteller er ikke lett.
Det er derimot meget vanskelig.
Så klarer du det i lengere tid, mer enn ett minutt, så er du fryktelig flink.
Det er derimot meget vanskelig.
Så klarer du det i lengere tid, mer enn ett minutt, så er du fryktelig flink.
Antall ord: 35
Larsrolle er dypt savnet !
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Nov 2005 03:02
- 19
alt er verdt et forsøk
Men takk for at du sier ifra på forhånd
Men takk for at du sier ifra på forhånd
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
mer enn ett minutt du lars.. hehe. Hvis man klarer det så tror jeg ikke man er så opptatt av tiden akkurat. Ser for meg at man ser den blå himmelen og tenker "lurer på hvor lang tid det har gått nå.." eller "Ta tida på meg kompis? Klar, ferdig, gå.. når jeg rekker opp tommelen så har jeg sluttet å tenke, da kan du begynne å ta tida!!".
Men, ja, skal prøve..
Men, ja, skal prøve..
Antall ord: 74
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
Lars du smigrer meg, ikke fordi jeg klarer det i et minutt, men kan holde det så meget jeg vil, når jeg vil, og faktisk ikke bare blått, men indigo, hvilket representerer moderenergiens farve, og med hvilken som er en link til min utømmelige kilde for all den energi jeg trenger, og avhengig av hva formålet er med det hele, kan justere farvene innenfor "himmelspektret" og derved benytte forskjellige teknikker eller energier, fra forskjellige kilder.
Dette kan overføres til andre, som også kan se farver, eventuelt blå (indigo), violet, purpur osv. om de er "rede" for dette og åpne for de gitte energier.
Hadde nok vært noe å tjene feite penger på, sann............
Dette kan overføres til andre, som også kan se farver, eventuelt blå (indigo), violet, purpur osv. om de er "rede" for dette og åpne for de gitte energier.
Hadde nok vært noe å tjene feite penger på, sann............
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
jeg ser bare blått når jeg lukker øynene, så det er enkelt... som fot i ho...munnen?
Antall ord: 19
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mai 2005 22:53
- 19
- Lokalisering: Sandefjord
Veldig bra visualisering,jeg ville iallefall klart å komme veldig fort i et avslappet stadie ved å se for meg dette,.har ikke tengt på dette bildet før ,men kjenner på meg at det må fungere bra for meg, men det kan jo hende at noen trenger litt innføring først i hvordan slappe av nok og se for seg. Dette bilde skal jeg prøve!!
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
Går også an å meditere på ting som en ønsker å komme i besittelse av.
Antall ord: 14
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
Egoisme heter det."mannix" skrev:Går også an å meditere på ting som en ønsker å komme i besittelse av.
Det betyr i korte trekk at man ikke har skjønt hva meditasjon er for noe. For all del, mediter deg blå i ansiktet og du kan jo starte med å meditere og projisere at du trenger en million kroner, f. eks, men husk mine ord på veien: "Det verdste som kan skje deg er at du får det"
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Ordet trenger vil gjøre at en går rundt med følelsen at man trenger (mangler) den tingen en ønsker seg. Mye bedre å forestille seg at en har den allerede,men selvfølgelig må man passe på hva en ikke ønsker seg.qinqong skrev:Egoisme heter det."mannix" skrev:Går også an å meditere på ting som en ønsker å komme i besittelse av.
Det betyr i korte trekk at man ikke har skjønt hva meditasjon er for noe. For all del, mediter deg blå i ansiktet og du kan jo starte med å meditere og projisere at du trenger en million kroner, f. eks, men husk mine ord på veien: "Det verdste som kan skje deg er at du får det"
Antall ord: 123
Admin
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Har ingenting med egoisme å gjøre.
Antall ord: 6
Admin
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Aug 2004 18:23
- 20
Såklart det har med egoisme å gjøre. Etthvert bevisst menneske vil se at man tildeles de åpenbaringene man gjør seg fortjent til, til enhver tid, uten å måtte be om å få dem."mannix" skrev:Har ingenting med egoisme å gjøre.
Antall ord: 42
Hide post links |