Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det spøker i stua mi
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2005 22:30
- 19
Det spøker i stua mi
Jeg hører pustelyder og stønn, svake lyder.
Jeg vet at det for 15 år siden ble begått en ugjerning med øks i leiligheten min...
Bør jeg anta at "jeg ikke er alene"...??
Ønsker kommentarer eller tips, synes dette er litt skummelt....
Jeg vet at det for 15 år siden ble begått en ugjerning med øks i leiligheten min...
Antall ord: 45
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Tja..hvem vet? Bor du vegg i vegg med noen? er det lydt mellom leilighetene, eller bor du i enebolig? Vanskelig å ha noen formening om dette av de få opplysningene du kommer med.
Antall ord: 33
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jeg bor i rekkehus, men det er svært godt isolert imellom leilighetene.
Ddisse lydene er lokale, dvs at jeg hører dem kommer fra andre siden av stua.
Tidligere har jeg sett skygger, men er usikker på om dette er reflekser eller annet.
Lydene er nære, fire fem meter unna, og tydelige nok til at det er umulig at de kommer utenfra. Jeg er vel ikke overbevist om at det er unaturlige greier, men det er guffent å høre andre i leiligheten når jeg vet jeg er alene. Bikkja reagerer også på dette, den kan plutselig stå å glane rett inn i seksjonen, der hvor lydene kommer fra..
Blir litt spooky for meg dette, er ikke nervøs, bare urolig liksom.....uff
Ddisse lydene er lokale, dvs at jeg hører dem kommer fra andre siden av stua.
Tidligere har jeg sett skygger, men er usikker på om dette er reflekser eller annet.
Lydene er nære, fire fem meter unna, og tydelige nok til at det er umulig at de kommer utenfra. Jeg er vel ikke overbevist om at det er unaturlige greier, men det er guffent å høre andre i leiligheten når jeg vet jeg er alene. Bikkja reagerer også på dette, den kan plutselig stå å glane rett inn i seksjonen, der hvor lydene kommer fra..
Blir litt spooky for meg dette, er ikke nervøs, bare urolig liksom.....uff
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, det kan virke som at du og Hunden din ikke er helt alene der, og etter det du skriver i første innlegg, så er det jo naturlig å anta at det kan ha noe med det å gjøre.
Forstår godt at du er urolig over dette, det ville vel de fleste vært i en slik situasjon i sitt eget hjem. Skjer dette med lydene, pust og stønningen ofte? eller går det lang tid imellom? Håper uansett at noen har tips om hvordan du kan bli kvitt dette.
Ønsker deg uansett lykke til.
Forstår godt at du er urolig over dette, det ville vel de fleste vært i en slik situasjon i sitt eget hjem. Skjer dette med lydene, pust og stønningen ofte? eller går det lang tid imellom? Håper uansett at noen har tips om hvordan du kan bli kvitt dette.
Ønsker deg uansett lykke til.
Antall ord: 98
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Det skjer et par ganger i uka, bikkja vil nesten ikke være i stua, så den ligger nede i steden.....jeg opplever det 2-3 ganger pr uke, særlig mellom 16.00 og 22.00
Det er svært lite hyggelig, nesten så jeg vurderer å flytte....
Som du leser i det første innlegget var det en økseepisode her for en tid tilbake hvor en dame brakk nakken b.l.annet. Jeg liker meg dårlig her og utvikler panikk angst
Det er svært lite hyggelig, nesten så jeg vurderer å flytte....
Som du leser i det første innlegget var det en økseepisode her for en tid tilbake hvor en dame brakk nakken b.l.annet. Jeg liker meg dårlig her og utvikler panikk angst
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 15 Aug 2004 20:55
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: hedmark
da er vel det lureste å flytte til en annen leilighet/hus? hadde hvertfall jeg gjort!!
Antall ord: 15
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2005 15:01
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Hadde søkt på kvasir.no kanskje etter klarsynt, mange av de som driver med hus renselse, eller de driver ut slike ånder som du forklarer kan være der. Ta kontakt med en av dem , de kan hjelpe deg med å få det bort.
Antall ord: 44
Alt som er ukjent kan forbindes med frykt!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Det spøker i stua mi
Dette kan være innbildning. Det er slett ikke umulig at du har hørt noe en gang eller to, men så har underbevisstheten din arbeidet videre med dette, og satt det i sammenheng med øksesaken.Gullvingen skrev:Jeg hører pustelyder og stønn, svake lyder.
Du bør absolutt regne med at det ikke er noen uvedkommende der.
Snakk med noen jordnære folk du kjenner, som kan hjelpe deg ut av dette. Hvis du fortsetter å engste deg, vil det sannsynligvis bare bli værre.
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jo, underbevisstheten er en tricky greie, men øra min hører, og bikkja mi sanser et eller annet. Jeg liker det ikke særlig godt, det hadde vært fint å få luftet ut dette ekkelet.
Det hjelper liksom så lite å åpne døra.....
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hvordan kan du avgjøre om lydene kommer utenfra eller innenfra hodet?Gullvingen skrev:Jo, underbevisstheten er en tricky greie, men øra min hører, og bikkja mi sanser et eller annet. Jeg liker det ikke særlig godt, det hadde vært fint å få luftet ut dette ekkelet.
Om du bare ønsker paranormale forklaringer så er det greit, da skal jeg ikke lenger blande meg.
Antall ord: 74
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Se disse to linkene :Gullvingen skrev:Jo, underbevisstheten er en tricky greie, men øra min hører, og bikkja mi sanser et eller annet. Jeg liker det ikke særlig godt, det hadde vært fint å få luftet ut dette ekkelet.
http://rollteck.net/rokelse/hvordan_hvordan_ikke.htm
http://rollteck.net/Steinbeskrivelser/rosenkvarts.htm
mvh Asbjørn
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
i dag skjedde det igjen, men ikke hjemme...
I bilen hørte jeg noen som snakket til meg, ikke hva de sa, men navnet mitt ble nevnt...skvatt så jeg nesten dro av veien!
Føler meg litt gal jo!
Føler meg litt gal jo!
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
skulle gjerne sendt den faenivold, helst over til naboen som jeg ikke tåler trynet på...
Finnes det et rituale for det???
Er klinisk fri for rituale-erfaring, så trenger all hjelp jeg kan få...!!!!
Help, hilfe, hjææælp
Finnes det et rituale for det???
Er klinisk fri for rituale-erfaring, så trenger all hjelp jeg kan få...!!!!
Help, hilfe, hjææælp
Antall ord: 39
Hide post links |
Sånn helt til å begynne med - før du innhenter diverse medier til tusenvis av kroner er der en ting du kan gjøre.
Du kan bestemme deg for å rense bort uvedkommende ting i hjemmet ditt. En god måte å gjøre dette på er å ta en skikkelig storrengjøring. Virkelig - det hjelper. Du skjønner, innenfor det aller meste åndelige er det intensjonen som teller. Derfor, om du har noe der så er sannsynligheten rimelig stor for at du kan fjerne det ved å vise tydelig at du ikke vil ha det der - viljen. Vaske er en god måte å liksom sette det i gang på.
Jeg var en del plaget med.... vet ikke hva det var, men energier av en eller annen sort da jeg bodde hjemme. Jeg husker andre bemerket det, jeg så "noe" flere ganger. Og min bror så også at "dette noe" kom gående fra mitt rom og ut i gangen osv. Jeg forstår ikke helt om det var noe bra eller dårlig. NOen ganger har jeg sagt jeg tror det var hjelperen min, fordi jeg husker "han" satt å så på meg når jeg sov - i sånn munkekappe. Men jeg opplevde også at "det" la seg ved siden av meg i senga, trodde det var typen min som kom"" :mozilla_surprised: gjett om jeg reagerte da jeg kom på at han jammen ikke hadde nøkler til å komme inn. Det var som om "det" låste seg inn og kom og la seg. Jeg kunne se det ligge ved siden av meg og forsvinne til det var som en liten mørk flekk - og borte. Litt, ganske ekkelt. Og jeg husker typen min sa "der er noe her, noe i den senga, jeg vil ikke være der - flytt den et annet sted" (og han var Jehova!!) Ganske sprøtt når jeg tenker etter nå i ettertid., Har i grunn ikke tenkt på dette på flere år.
Litt rart, for broren min fortalte det til meg mange år senere. Han hadde hørt meg fortelle det til typen min, og kunne fortelle at han hadde også sett det. Men han var litt yngre enn meg så det ble nok litt nifst for ham. Han andre broren min har også merket ting og han hatet å gå inn i uterommet som lå vegg i vegg med mitt rom - som også var den veggen jeg stadig vekk vasket bort. Jeg skurte og vasket og det hjalp faktisk - ble helt borte.
og ettersom dette er noe som mine brødre, som overhode ikke er opptatt av slikt, begge innrømmer. Da tror jeg faktisk det kan ha vært mye.
Vel, poenget mitt er ikke egentlig å brette ut om mine opplevelser, men - har lyst å si litt om det slik at du vet hva jeg egentlig vasket bort. Det var ikke en litt ekkel følelse eller noe jeg lurte på - det var klart og tydelig og det var mye.
Prøv i hvertfall. Og husk viljen. Prøv å holde hodet klart og ikke lull deg inn i masse med følelser slik at du kommer i en tåkete tilstand. Helt klart og tydelig, som om du skal ha vårrengjøring. Rent skal det bli. Det hjelper.
Atmi
Du kan bestemme deg for å rense bort uvedkommende ting i hjemmet ditt. En god måte å gjøre dette på er å ta en skikkelig storrengjøring. Virkelig - det hjelper. Du skjønner, innenfor det aller meste åndelige er det intensjonen som teller. Derfor, om du har noe der så er sannsynligheten rimelig stor for at du kan fjerne det ved å vise tydelig at du ikke vil ha det der - viljen. Vaske er en god måte å liksom sette det i gang på.
Jeg var en del plaget med.... vet ikke hva det var, men energier av en eller annen sort da jeg bodde hjemme. Jeg husker andre bemerket det, jeg så "noe" flere ganger. Og min bror så også at "dette noe" kom gående fra mitt rom og ut i gangen osv. Jeg forstår ikke helt om det var noe bra eller dårlig. NOen ganger har jeg sagt jeg tror det var hjelperen min, fordi jeg husker "han" satt å så på meg når jeg sov - i sånn munkekappe. Men jeg opplevde også at "det" la seg ved siden av meg i senga, trodde det var typen min som kom"" :mozilla_surprised: gjett om jeg reagerte da jeg kom på at han jammen ikke hadde nøkler til å komme inn. Det var som om "det" låste seg inn og kom og la seg. Jeg kunne se det ligge ved siden av meg og forsvinne til det var som en liten mørk flekk - og borte. Litt, ganske ekkelt. Og jeg husker typen min sa "der er noe her, noe i den senga, jeg vil ikke være der - flytt den et annet sted" (og han var Jehova!!) Ganske sprøtt når jeg tenker etter nå i ettertid., Har i grunn ikke tenkt på dette på flere år.
Litt rart, for broren min fortalte det til meg mange år senere. Han hadde hørt meg fortelle det til typen min, og kunne fortelle at han hadde også sett det. Men han var litt yngre enn meg så det ble nok litt nifst for ham. Han andre broren min har også merket ting og han hatet å gå inn i uterommet som lå vegg i vegg med mitt rom - som også var den veggen jeg stadig vekk vasket bort. Jeg skurte og vasket og det hjalp faktisk - ble helt borte.
og ettersom dette er noe som mine brødre, som overhode ikke er opptatt av slikt, begge innrømmer. Da tror jeg faktisk det kan ha vært mye.
Vel, poenget mitt er ikke egentlig å brette ut om mine opplevelser, men - har lyst å si litt om det slik at du vet hva jeg egentlig vasket bort. Det var ikke en litt ekkel følelse eller noe jeg lurte på - det var klart og tydelig og det var mye.
Prøv i hvertfall. Og husk viljen. Prøv å holde hodet klart og ikke lull deg inn i masse med følelser slik at du kommer i en tåkete tilstand. Helt klart og tydelig, som om du skal ha vårrengjøring. Rent skal det bli. Det hjelper.
Atmi
Antall ord: 545
Hide post links |