Hvorfor ikke rett og slett bare google litt da, i do you know.JUNE skrev:kom innom med et aldri så lite referat da....misty-gutt skrev:Fant det, han levde fra 1449 til 1494 og far født i Firenze.
Får lese litt om han da, hadde ikke hørt om han før.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Ufo i bilde?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 56
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Var nettopp inne på en side som hadde massevis av eksempler på gamle bilder av kjente kunstnere som hadde noe som hadde ufo-lignende objekter i bildene sine. Fant desverre ikke tilbake til siden nå, hadde tydeligvis ikke bokmarket den
Antall ord: 40
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1436 ganger
- Blitt takket: 1729 ganger
- Kjønn:
De fleste browsere ( internett lesere ) har noe som heter History ....zind skrev:Var nettopp inne på en side som hadde massevis av eksempler på gamle bilder av kjente kunstnere som hadde noe som hadde ufo-lignende objekter i bildene sine. Fant desverre ikke tilbake til siden nå, hadde tydeligvis ikke bokmarket den
Der kan du se tilbake på de sidene du har vært innom.... iallfall en viss tid bakover...
Asbjørn
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
aha.. !
Takk for tips asbjørn
Sitter på mac, og det viste seg at det var en logg over besøkte nettsteder den siste uka
Siden jeg tenkte på:
http://www.paranormalnews.com/images/art/
(mulig man må lage en brukerprofil for å se den, men det koster ingenting)
Takk for tips asbjørn
Sitter på mac, og det viste seg at det var en logg over besøkte nettsteder den siste uka
Siden jeg tenkte på:
http://www.paranormalnews.com/images/art/
(mulig man må lage en brukerprofil for å se den, men det koster ingenting)
Antall ord: 48
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Her er bildet igjen. Her kan man også tydeligere se det jeg syntes jeg så i den andre tråden.
Mannen i bakgrunnen kikker ikke på objektet bakenfor, men mot kunstneren (madonnaen). Kanskje litt mer mot venstre.
Mannen i bakgrunnen kikker ikke på objektet bakenfor, men mot kunstneren (madonnaen). Kanskje litt mer mot venstre.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Aug 2005 20:09
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Karmøy\Vedavågen
Freaky, det må jo egentli bare bevise at det finnes UFOER / Aliens da. Når det er på gamle huleboer tegninger, i egypt for 2000 år siden når de så vidt hadde funnet opp HJULET.
Antall ord: 36
Jeg tror på det før jeg før jeg ser det !
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 15:43
- 19
- Lokalisering: Østfold
Kult!!
Antall ord: 1
When the power of love overcomes the love of power the world will know peace - Jimi Hendrix
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jul 2005 01:25
- 19
- Lokalisering: Oslo
Her er noe mer info om bildet + flere tilsvarende foto av gamle bilder inneholdende elementer fra Ufologien...
http://www.unexplained-mysteries.com/fo ... opic=53086
Xerxes
http://www.unexplained-mysteries.com/fo ... opic=53086
Xerxes
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hvis det er hva som finnes på gamle huleboertegninger da. Det er nemlig tvilsomt.Zen0x skrev:Freaky, det må jo egentli bare bevise at det finnes UFOER / Aliens da. Når det er på gamle huleboer tegninger, i egypt for 2000 år siden når de så vidt hadde funnet opp HJULET.
Det finnes så mye humbug i den bransjen, at man må ta disse bildene med en stor klype salt.
Uffda, men det ser ut til at du faktisk gjør det ja.Jeg tror på det før jeg før jeg ser det !
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2005 09:50
- 19
Se på mannen nere i høyre hjørne på det bildet som er zoomet inn på "Ufo'en". Hem er det mon tro? Var fasinerende dette bilde!!
Antall ord: 28
MVH.
Tampee
Tampee
Hide post links |