Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ neineinei:(
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Sep 2005 20:28
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nordvestlandet
neineinei:(
Her om dagen skulle jeg legge sønnen min,må få si at jeg aldri har opplevd noe rart i leiligheten min. Han er bare 8mnd, og da jeg går inn på rommet mitt med han driver "månen" hans å spiller ( sånn uro som du kan dra i snora så spiller den helt til det ikke er mer tråd) helt uten at jeg har dratt i den. Så der lå den og spillte på sengen, helt av seg selv! Gutten min hylte, og jeg ble jo litt redd selv kan man si. Finner ikke noe forklaring på det.. Hadde ikke vært inne på rommet på flere timer! Og den satt ikke fast i noe heller. Var ikke borte i den. Månen spillte som normalt til det ikke var mer tråd igjen.
TYpen min synes at det er noe rart med leiligheten, da han kom hjem en dag stod alle dørene på vidt gap. Har aldri trodd at det har vært noe der, men nå begynner jeg virkelig å lure. Grøss!
TYpen min synes at det er noe rart med leiligheten, da han kom hjem en dag stod alle dørene på vidt gap. Har aldri trodd at det har vært noe der, men nå begynner jeg virkelig å lure. Grøss!
Antall ord: 178
Når nettene blir lange og kulda setter inn.. en svale gjør ikke en sommer.
O'er all there hung the shadow of a fear,
A sense of mystery the spirit daunted,
And said, as plain as whisper in the ear,
The place is haunted!
The place is haunted!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 13 Jul 2005 21:40
- 19
- Lokalisering: Eidsvoll
Det lyder jo lige som hjemme hos os, hvis det forsætter får du få hjælp med at få det ud af lejligheden.
Antall ord: 25
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Ja, men om det ikke er noe da? Hadde følt meg så dum da.. Har bare bodd der i 3mnd, jeg får vel la det gå litt lengre tid før jeg gjør noe. Skal følge med på Å. Makt om 3 episoder:) Er du Dansk?Anny skrev:Det lyder jo lige som hjemme hos os, hvis det forsætter får du få hjælp med at få det ud af lejligheden.
Antall ord: 76
The place is haunted!
The place is haunted!
Hide post links |
Huff, ekkelt slike ting. Har opplevd flere slike småting. Som oftes er det vannskelig å finne ut om det finnes en naturlig/unaturligm forklaring på slikt.
Antall ord: 26
Hide post links |
Det skal du ikke tenke på! Det samme tenkte eg da det skjedde en del i mitt hjem. Kommer du i kontakt med en god utdriver kan denne foreta et "besøk" til deg, uten at han/hun fysisk er tilstede. Det gjorde han som hjelpte meg. Eg angret etter å ha laget avtale med han, tenk om det ikke var noe her han kunne hjelpe meg med? Men etter "besøket" han foretok fik eg bekreftet at det ikke var eg som var i ferd med å bli gal.Ja, men om det ikke er noe da? Hadde følt meg så dum da.. Har bare bodd der i 3mnd, jeg får vel la det gå litt lengre tid før jeg gjør noe. Skal følge med på Å. Makt om 3 episoder:)
Skaff deg hjelp til å finne ut om dere har åndelig aktivitet i huset.
Lille Du
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
ja, du/dere har vel rett. Får ta og prate med forloveden min, han er jo så skeptisk til alt han ikke kan se, ta og føle på. Hehe, mannfolk;)
Antall ord: 32
The place is haunted!
The place is haunted!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Apr 2004 17:59
- 20
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Trøndelag
- Blitt takket: 2 ganger
Din også?CilieMilie skrev:ja, du/dere har vel rett. Får ta og prate med forloveden min, han er jo så skeptisk til alt han ikke kan se, ta og føle på. Hehe, mannfolk;)
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 13 Jul 2005 21:40
- 19
- Lokalisering: Eidsvoll
Yep jeg er Dansk jeg.
Og gi blaffen i hva ander tenker, det vigtigste er jo din søn og dig/kæreste
Og gi blaffen i hva ander tenker, det vigtigste er jo din søn og dig/kæreste
Antall ord: 23
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
Ja for det mindste blot.
hvor gør det sjælen godt
Ja for det mindste blot.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Ja, han bare ler av alt som er uforklarlig! Mannfolk!Monica_J skrev:Din også?CilieMilie skrev:ja, du/dere har vel rett. Får ta og prate med forloveden min, han er jo så skeptisk til alt han ikke kan se, ta og føle på. Hehe, mannfolk;)
Antall ord: 49
The place is haunted!
The place is haunted!
Hide post links |
Det er fordi han ikke vet bedre! Mannfolk!... Vent litt... jeg er da mann! Hva er galt med mannfolk?CilieMilie skrev:Ja, han bare ler av alt som er uforklarlig! Mannfolk!Monica_J skrev:Din også?CilieMilie skrev:ja, du/dere har vel rett. Får ta og prate med forloveden min, han er jo så skeptisk til alt han ikke kan se, ta og føle på. Hehe, mannfolk;)
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Sep 2004 02:31
- 20
Heisann.
Jeg har også bodd i et hjemsøkt hus, heldigvis hadde jeg ikke barn der. Imidlertid hadde jeg en katt, og det hendte stadig at den reagerte på noe.
Når det ble for ille, pleide jeg å be det slutte å bråke. Prøv å be det å holde seg borte fra din sønns rom, du vet jo raskt om det virker eller ikke.
Jeg har også bodd i et hjemsøkt hus, heldigvis hadde jeg ikke barn der. Imidlertid hadde jeg en katt, og det hendte stadig at den reagerte på noe.
Når det ble for ille, pleide jeg å be det slutte å bråke. Prøv å be det å holde seg borte fra din sønns rom, du vet jo raskt om det virker eller ikke.
Antall ord: 64
Jeg føler meg hjemme i natten, i ensomheten, med troen på meg selv og tvilen på livet
Take care! _Lanfear_
Take care! _Lanfear_
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2005 17:11
- 19
- Lokalisering: Tøn§berg
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Ja, disse mannfolkene, .... Forresten, trur vi skal ta med kvinnfolka i samma slengen jeg...;-)
Fra spøk til revolver :
I mange tilfeller, kan vi faktisk spørre våre Hjelpere om assistanse ! !
Våre Hjelpere er ånder som har vært inne i lyset ( og som fritt beveger seg inn og ut av lyset), og derfor har de evner og egenskaper man finner for lysvesnene.
De har den nødvendige kunnskap og kraft til å rense / sette opp skjold for å beskytte.
Man kan spørre de om assistanse !
De vil kunne hjelpe, i endel tilfeller, men unnlater å grpe inn i andre tilfeller.
Årsakene til at de ikke "ordner alle", kan være forskjellige, og vi vil skjønne de senere, eventuelt etter at vi er ferdige med dette livet.
Menneskelig logikk stemmer nemlig ikke alltid overens med åndelig logikk...
Asbjørn
Fra spøk til revolver :
I mange tilfeller, kan vi faktisk spørre våre Hjelpere om assistanse ! !
Våre Hjelpere er ånder som har vært inne i lyset ( og som fritt beveger seg inn og ut av lyset), og derfor har de evner og egenskaper man finner for lysvesnene.
De har den nødvendige kunnskap og kraft til å rense / sette opp skjold for å beskytte.
Man kan spørre de om assistanse !
De vil kunne hjelpe, i endel tilfeller, men unnlater å grpe inn i andre tilfeller.
Årsakene til at de ikke "ordner alle", kan være forskjellige, og vi vil skjønne de senere, eventuelt etter at vi er ferdige med dette livet.
Menneskelig logikk stemmer nemlig ikke alltid overens med åndelig logikk...
Asbjørn
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
En liten oppdatering:
Lenge siden jeg har vært her inne nå. Har litt av vært å fortelle.. Har vært og besøkt sviger familien min på Østlandet og der spøker det visst MASSE. Skal lage eget tema på det siden. Her hjemme i huset er det flere ting som skjer nå, elektriske ting (mest leker) som begynner og gå og spille av seg selv. Legger nesten ikke merke til det lenger, skjer faktisk for det meste på dagen- og ikke på soverommet lenger. Så det er jo bra.
Det er jo litt ekkelt, men er ikke redd lenger (hihi, så lenge jeg ikke SER noe:)
Lenge siden jeg har vært her inne nå. Har litt av vært å fortelle.. Har vært og besøkt sviger familien min på Østlandet og der spøker det visst MASSE. Skal lage eget tema på det siden. Her hjemme i huset er det flere ting som skjer nå, elektriske ting (mest leker) som begynner og gå og spille av seg selv. Legger nesten ikke merke til det lenger, skjer faktisk for det meste på dagen- og ikke på soverommet lenger. Så det er jo bra.
Det er jo litt ekkelt, men er ikke redd lenger (hihi, så lenge jeg ikke SER noe:)
Antall ord: 108
The place is haunted!
The place is haunted!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2005 20:42
- 19
- Lokalisering: Vestfossen
Hei:)
Jeg kjenner ei som er veldig flink til å drive ut ånder og sjeler som plager deg. Hun trenger ikke å være fysisk tilstede når hun gjør dette. Og hun er veldig flink.
Hvis du er interresert kan du sende meg en melding her, så skal jeg sende deg nett adressen hennes.
Jeg kjenner ei som er veldig flink til å drive ut ånder og sjeler som plager deg. Hun trenger ikke å være fysisk tilstede når hun gjør dette. Og hun er veldig flink.
Hvis du er interresert kan du sende meg en melding her, så skal jeg sende deg nett adressen hennes.
Antall ord: 54
Hide post links |