Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Sissy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 15 Okt 2005 20:57
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Hjelpere

Innlegg av Sissy »

Lurer på noen ting ang. hjelpere. Er det alltid familiemedlemmer som er hjelpere? Må jeg ha kjent min(e) hjelpere mens de levde? Er de med oss 100% hele tiden? Jeg vet at man får nye hjelpere (de blir byttet) gjennom hele livet. Er dette da fordi nærere slektninger av meg dør, slik at de isteden blir mine hjelpere?

Huff dette var mange spørsmål, men det er første gang jeg er i dette forumet. Ved å lese og kikke her settes det igang masse spørsmål. I tillegg til at jeg nettopp har opplevd ting selv som har fått meg til å virkelig tenke på hva som er etter dette livet.

Er det noen der som kan svare meg på alle spørsmålene mine? Takk! :D
Antall ord: 132
Sissy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

hei.

kan ikke så veldig mye om det selv, men vet at mamma er hjelperen min pluss en gammel mann fra 1500 tallet. så de kan nok være både i familie og utenfor. :D
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sissy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 15 Okt 2005 20:57
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Sissy »

Hvordan har du fått vite hvem som er hjelperne dine? Hvordan vet du at mannen er fra 1500-tallet?
Antall ord: 20
Sissy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links