Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglermine hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Linda1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Feb 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tromsø

mine hjelpere

Innlegg av Linda1 »

kan noen se mine hjelpere? Hvor mange har jeg, og hva er de der for?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ArT JUNIOR
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 09 Okt 2005 18:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av ArT JUNIOR »

Hadde det bare vært så enkelt så:) Tror du skal jobbe litt for det selv.. Dra på alternativmessa! :)
Antall ord: 19
klem ArT JR

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nellik
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 05 Aug 2005 18:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nellik »

Les om det her på oaranormal.no.. Søk og se hva du finner! Har hjulpet meg masse ihvertfall :wink:
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

hei:)
Skulle gjerne bidratt, men det er et men her: jeg kan ta feil og antallet og hvem de er varierer, men du har alltid med deg en som ofte blir kalt hovedhjelper fra din fødsel.. ifølge det jeg har lært.

vi kan også ha noe som heter veiledere, disse dukker gjerne opp iforbindelse med å utvikle seg på det åndelige/alternative plan, ikke minst ønsket om det :)

hjelperen i seg selv er ikke et mål, men hva de bidrar med til din egen utvikling some r målet. og det er ikke uten grunn at det heter noe slikt: det tar et helt liv å lære å være et menneske :wink: og for min del heter det også; det tar flere liv å lære å være et menneske he he..

men om du ønsker så kan jeg prøve... det blir også trening for meg og er i tråd med hva jeg ønsker å være som menneske, nemlig å gi andre av hva jeg kan gi.. om det så er en god klem, en kake, en seng for natten, plaster på såret, en samtale eller likegjerne søke på deres hjelpere :wink:
Antall ord: 195
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Linda1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Feb 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tromsø

om du vil prøve så...

Innlegg av Linda1 »

....hadde jeg vært kjempetakknemlig :)
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
søkende
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 17 Nov 2005 21:02
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: kristiansand

Innlegg av søkende »

vet ikke helt om det er riktig plass og skrive ,men er ny her så jeg prøver meg frem :mozilla_oops:
jeg vil fortelle om en gang jeg følte et sterkt samvær med hjelperene?mine,det er flere år siden nå,har alltid hatt et heftig drømmeliv,men poenge her er at jeg var veldig langt nede,jeg trodde jeg skulle dø,hadde en klump i lysken og jeg trodde jeg hadde kreft-jeg vet ikke men det var veldig ekte den gang..jeg har alltid vandret mye i skogen,det gjorde jeg denne dagen,jeg var nedbrutt og snakket vel høyt at jeg ikke kunne dø nå,det er vansklig og forklare men jeg prøver..med ett følte jeg en utrolig godhet,jeg så ikke noe,men em utrolig letthet fylte meg,en optimisme og godhet,alt vibrerte og levde krafig rundt meg..jeg følte det var noen som sa du skal ikke dø..jeg viste det var hjelperene mine,det var en fantastisk opplevelse..da jeg gikk ut av skogen var jeg lett og glad..og det viste seg jo at det ikke var noe alvorlig galt med meg..det var sprøtt,men en nydelig opplevelse,det er noen som passer på oss :D :D
Antall ord: 212

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: om du vil prøve så...

Innlegg av snuppedilla »

Linda1 skrev:....hadde jeg vært kjempetakknemlig :)
send meg en pm med ditt navn:) jeg bruker også tarot.
Antall ord: 18
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links