Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Fargeløs aura
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Sep 2005 16:10
- 19
når eg ser meg sjøl i speile ser eg heilt hvit aura... har aldri sett farge bortsett fra grønn.men det var noen anndre jeg så det på..e ikje så vældi flink på detta enda...tehe... men er dette med hvit aura veldig skjelden???syns å ha hørt d en plass....positivt eller negativt?
Antall ord: 59
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
for å kunne drepe må du da være bra følelsesløs og kjølig. Da vil jeg tro auraen er mørk og "møkkete", om dere skjøner? Den kan vel også være helt normal, men vil ikke tro det...misty-gutt skrev:Lurer på hvordan auraen til mordere er, om det er noen fellestrekk å spore i auraen deres, noen som vet noe om dette ?
Der gav du meg noe å tenke på! =)
Har ikke mætt en morder før jeg, så vet ikke Håper i værtfall ikke jeg har møtt noen??
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Apr 2004 14:45
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 2 ganger
Du har nok hørt riktig, helt hvit aura er meget sjeldent. Tipper den nærmeste vi kommer er Jesus Hvite flekker i auraen kan man likevel ha og posisjonen forteller noe om hva denne fargen representerer hos deg.bad_angel skrev:når eg ser meg sjøl i speile ser eg heilt hvit aura... har aldri sett farge bortsett fra grønn.men det var noen anndre jeg så det på..e ikje så vældi flink på detta enda...tehe... men er dette med hvit aura veldig skjelden???syns å ha hørt d en plass....positivt eller negativt?
Det hvite feltet du ser er det innerste auralaget og er det første man får øye på. Utenfor dette laget ligger fargene, av disse er det den grønne fargen som er lettest å se.
Antall ord: 137
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Apr 2004 14:45
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg vil tro at disse menneskene har veldig lite utstråling, derfor en liten og svak aura, men vet ikke.*Lille engelen* skrev:for å kunne drepe må du da være bra følelsesløs og kjølig. Da vil jeg tro auraen er mørk og "møkkete", om dere skjøner? Den kan vel også være helt normal, men vil ikke tro det...misty-gutt skrev:Lurer på hvordan auraen til mordere er, om det er noen fellestrekk å spore i auraen deres, noen som vet noe om dette ?
Der gav du meg noe å tenke på! =)
Har ikke mætt en morder før jeg, så vet ikke Håper i værtfall ikke jeg har møtt noen??
Antall ord: 121
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2005 23:53
- 19
Hvordan kan man se aura
er det bare å stirre hardt og lenge på noen
Antall ord: 14
*Fri som fuglen i bur*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2005 18:21
- 19
Det trengs trening. Det kan ta litt tid før du får det til, men du kan jo lese denne artikkelen her: http://rollteck.net/Artikler/aura.htmTino skrev:Hvordan kan man se aura
Den har hjulpet meg langt på vei
Lykke til!
Antall ord: 54
Hide post links |
De teknikkene hjelper faktisk, men selvfølgelig tar det tid før en faktisk kan se fargene.
Så nå skal jeg øve meg på det!!!!!!
Så nå skal jeg øve meg på det!!!!!!
Antall ord: 25
Hide post links |