Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhealing?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Linda1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Feb 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tromsø

healing?

Innlegg av Linda1 »

Er ei ung jente som er redd for at jeg har fått en kronisk nevrologisk sykdom. Jeg har følelsesforandringer i hud (mister følelse, smerter, varmefølese) i halve kroppen. Noen som kan heale? eller kan jeg heale meg selv? jeg trenger virkelig hjelp
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Det er helt sikkert mange her som kan tipse om gode healere, men den beste healeren er nok deg selv. Aller først; gå til en lege! Det er absolutt de som sitter med den beste informasjonen og svar på plagene dine. Så er det lettere å søke alternativ behandling etterpå. Masse lykke til!
Antall ord: 54
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Må nok si meg enig med zind her, jeg ville ha forhørt meg med legen først :wink:
Antall ord: 18
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Linda1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Feb 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tromsø

Innlegg av Linda1 »

har vært hos lege, er under utredning. Frykter ms.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: healing?

Innlegg av Asbjørn »

Linda1 skrev:Er ei ung jente som er redd for at jeg har fått en kronisk nevrologisk sykdom. Jeg har følelsesforandringer i hud (mister følelse, smerter, varmefølese) i halve kroppen. Noen som kan heale? eller kan jeg heale meg selv? jeg trenger virkelig hjelp
I tillegg til at du blir utredet hos lege, er det visse visualiseringer du kan gjøre selv :

Du kan forsøke å fylle deg opp med LYSenergi.
Dette fingerer best samtidig med meditasjon...
DU ser for deg en trakt oppe på hodet, med åpningen opp, og spissen ned.
Så skal du se for deg en sterk stjerne, ( sola går bra), og se hvordan lysenergi kommer fra stjerna ( sola), og skinner med sterkt hvitt lys inn i trakta, og derved fyller opp kroppen din med helbredende hvitt lys.

VIKTIG : Dette er altså i TILLEGG TIL legebehandling ! ( Ikke istedenfor....)

DU kan og spørre om det er noen som driver med fjernhealing her på forumet som kan tenke seg å sende energi til deg.

Dersom det virkelig er MS , så bør du uansett lære deg å meditere, lare deg teknikker p dette. Det er absolutt ett godt hjelpemiddel i tillegg til ordinær legebehandling og ordinære medisiner.

Følg alltid legens anbefalinger, uansettt...
Enkelte leger har ikke så mye til overs for alternative virkemidler, andre er mer åpne.
Men legen skal ha siste ord når det gjelder behandling og medisinering !

Ønsker deg alt godt, og håper det er noe mindre alvorlig enn MS..

mvh Asbjørn
Antall ord: 256

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Linda1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 02 Feb 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tromsø

Re: healing?

Innlegg av Linda1 »

Asbjørn skrev:
Linda1 skrev:Er ei ung jente som er redd for at jeg har fått en kronisk nevrologisk sykdom. Jeg har følelsesforandringer i hud (mister følelse, smerter, varmefølese) i halve kroppen. Noen som kan heale? eller kan jeg heale meg selv? jeg trenger virkelig hjelp
I tillegg til at du blir utredet hos lege, er det visse visualiseringer du kan gjøre selv :

Du kan forsøke å fylle deg opp med LYSenergi.
Dette fingerer best samtidig med meditasjon...
DU ser for deg en trakt oppe på hodet, med åpningen opp, og spissen ned.
Så skal du se for deg en sterk stjerne, ( sola går bra), og se hvordan lysenergi kommer fra stjerna ( sola), og skinner med sterkt hvitt lys inn i trakta, og derved fyller opp kroppen din med helbredende hvitt lys.

VIKTIG : Dette er altså i TILLEGG TIL legebehandling ! ( Ikke istedenfor....)

DU kan og spørre om det er noen som driver med fjernhealing her på forumet som kan tenke seg å sende energi til deg.

Dersom det virkelig er MS , så bør du uansett lære deg å meditere, lare deg teknikker p dette. Det er absolutt ett godt hjelpemiddel i tillegg til ordinær legebehandling og ordinære medisiner.

Følg alltid legens anbefalinger, uansettt...
Enkelte leger har ikke så mye til overs for alternative virkemidler, andre er mer åpne.
Men legen skal ha siste ord når det gjelder behandling og medisinering !

Ønsker deg alt godt, og håper det er noe mindre alvorlig enn MS..

mvh Asbjørn

Tusen takk for rådet, Asbjørn. Er takknemlig for all hjelp jeg kan få.

Skal prøve d du skriver til meg, selv om jeg ikke er så bevandret på dette området... Nå lurer jeg i tillegg på om nån kan hjelpe meg med fjern-healing!
Antall ord: 308

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links