Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
men.. ifølge buddhismen.. så kan du reinkarneres til et dyr og likegjerne en blomst men da betyr det tap av karma.. no i den duren...
pleier å si.. at jeg vil gjerne hvis jeg skal reinkarneres som er dyr.. bli en av kattene mine.. innbiller meg at de krapylene har det digg her i huset...
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
UriGneller
Nybegynner
Startet: 17 Aug 2005 01:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: langevåg
Innleggav UriGneller »
tap av karma om man reinkarnest som dyr? Nei det er en fornærmelse mot dyra å si slikt.
Hva man blir reinkarnert som ; Jeg tror det har med hva man skal lære i det neste livet.
Alle former for liv - om det er en blomst, en muggsopp, en larve, en katt, hund, hest, eller menneske, det man skal gjennomgå i livet er hva som avgjør hva man blir - hvilken lekse man skal lære.
Noen mener rekkefølgen er viktig, andre ikke....
Det er jo ikke sikkert du kan sykle på en trøsykkel, selv om du ellers har vogntogsertifikat, flysertifikat, osv... Eller ?
UriGneller skrev:tap av karma om man reinkarnest som dyr? Nei det er en fornærmelse mot dyra å si slikt.
Du vet.... mange religioner plasser mennesket øverst på pidestallen så da er det naturlig for de som tror på det at det er å "dumpe" en klasse he he...
Egentlig er dette interessant, for de eneste inkarnasjonene som visstnok er mulige å reise tilbake til i regresjon, er som mennesker....Tenk over hvor uendelig mange muligheter det åpner for ettersom vi er fra evighet og til evighet...
Antall ord: 37
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu