FILMER, BØKER OG MUSIKK ⇒ verden hellige skrifter
Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jan 2005 16:26
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: nes
verden hellige skrifter
noen som vet hvordan jeg kan få meldt meg inn i den bokklubben? har jeg prøvd over internett, men det gikk ikke så bra, og jeg kjenner ingen som er med der nå og som kan verve meg heller!!!
noen som vet?
hadde vært moro å hatt samlingen deres...
på forhånd tusen takk
noen som vet?
på forhånd tusen takk
Antall ord: 55
*det er moro hvordan man kan møte mennesker som i løpet av et par sekunder viser seg å stå en nærmere enn dem som man omgås med nesten hver dag*
*black rose*
*black rose*
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Hm, aldri hørt om - hva slags bokklubb er dette?
Antall ord: 10
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
er en bokklubb med alle de hellige skriftene som er laget(tror jeg)
en jeg kjenner som var medlemm hadde fått, bilblen, djevlens bivel, koranen, toraen, osv osv.... hadde vært utrolig moro og hatt, selvom jeg alt har noen av dem, så er de bøkene finere, for da får jeg alt i samme type....
fasinerende bøker i alle fall
en jeg kjenner som var medlemm hadde fått, bilblen, djevlens bivel, koranen, toraen, osv osv.... hadde vært utrolig moro og hatt, selvom jeg alt har noen av dem, så er de bøkene finere, for da får jeg alt i samme type....
Antall ord: 64
*det er moro hvordan man kan møte mennesker som i løpet av et par sekunder viser seg å stå en nærmere enn dem som man omgås med nesten hver dag*
*black rose*
*black rose*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Høres spennende ut, jeg får vel sjekke litt på nett og se om jeg blir noe klokereblack rose skrev:er en bokklubb med alle de hellige skriftene som er laget(tror jeg)
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
ja... si i fra om du kommer over et sted man kan melde seg inn og da.
Antall ord: 17
*black rose*
*black rose*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Seff, seffblack rose skrev:ja... si i fra om du kommer over et sted man kan melde seg inn og da.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Verdens Hellige Skrifter
Religionenes viktigste og vakreste verker -samlet på norsk i en helt ny bokserie.
«Kunnskap om verdens hellige skrifter er et grunnlag for toleranse og dialog. Gjennom kjennskap lærer vi gjensidig respekt.»
Dalai Lama
Norges første og eneste samling av verdensreligionens hellige skrifter.
Serien inneholder over 20 bøker, blant annet hovedverkene fra islam (Koranen komplett), hinduisme (Bhagavadgita), kristendom (ni evangelier om Jesus), taoisme (Tao te ching), buddhisme, gnostisisme, sufisme, jødedom og fra urbefolkningers religioner. Serien inneholder også gamle babylonske, greske, egyptiske, norrøne, persiske, zen-buddhistiske og tibetanske skrifter.
Flertallet av skriftene utgis her for første gang på norsk. Enkelte bøker er gjenutgivelser av allerede oversatte verker.
Mer enn 40 norske forskere og oversettere bidrar til de enkelte bøkene.
Bøkene i serien er vakre og varige. Hvert enkelt bind har en utsøkt utforming og innbinding.
Spennende da!
Religionenes viktigste og vakreste verker -samlet på norsk i en helt ny bokserie.
«Kunnskap om verdens hellige skrifter er et grunnlag for toleranse og dialog. Gjennom kjennskap lærer vi gjensidig respekt.»
Dalai Lama
Norges første og eneste samling av verdensreligionens hellige skrifter.
Serien inneholder over 20 bøker, blant annet hovedverkene fra islam (Koranen komplett), hinduisme (Bhagavadgita), kristendom (ni evangelier om Jesus), taoisme (Tao te ching), buddhisme, gnostisisme, sufisme, jødedom og fra urbefolkningers religioner. Serien inneholder også gamle babylonske, greske, egyptiske, norrøne, persiske, zen-buddhistiske og tibetanske skrifter.
Flertallet av skriftene utgis her for første gang på norsk. Enkelte bøker er gjenutgivelser av allerede oversatte verker.
Mer enn 40 norske forskere og oversettere bidrar til de enkelte bøkene.
Bøkene i serien er vakre og varige. Hvert enkelt bind har en utsøkt utforming og innbinding.
Spennende da!
Antall ord: 148
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Re: verden hellige skrifter
Kan du ikke igrunn melde deg inn i hvilken som helst bokklubb som har disse skriftene?black rose skrev:noen som vet hvordan jeg kan få meldt meg inn i den bokklubben?
http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=5136
De har de jo på bokklubben.no og der kan man jo regge seg på nett!
http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side. ... kId=509881
Antall ord: 65
Hide post links |
hvis du pm meg mailen din så skal jeg melde deg inn jegblack rose skrev:noen som vet hvordan jeg kan få meldt meg inn i den bokklubben? har jeg prøvd over internett, men det gikk ikke så bra, og jeg kjenner ingen som er med der nå og som kan verve meg heller!!!
noen som vet?
på forhånd tusen takk
atmi
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Har de ikke noen offisiell side der man kan melde seg inn?Atmi skrev:hvis du pm meg mailen din så skal jeg melde deg inn jegblack rose skrev:noen som vet hvordan jeg kan få meldt meg inn i den bokklubben? har jeg prøvd over internett, men det gikk ikke så bra, og jeg kjenner ingen som er med der nå og som kan verve meg heller!!!
noen som vet?
på forhånd tusen takk
atmi
Må man bli meldt inn av andre medlemmer?
Bare lurer
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
sender deg pm nå jeg Atmi....
tusen takk...
fant sidene dems engang, men, fant ingen steder å registrere seg der....
tusen takk...
fant sidene dems engang, men, fant ingen steder å registrere seg der....
Antall ord: 19
*black rose*
*black rose*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Dette hørtes virkelig interessant ut
Detektiv zind sporet opp hjemmesiden deres:
http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=HS
Detektiv zind sporet opp hjemmesiden deres:
http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=HS
Antall ord: 21
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |