Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJesusansikt? kan noen være så snill å hjelpe meg?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Amine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 04 Jun 2005 00:39
19

Innlegg av Amine »

Man kan nok se Jesus i tapeten også hvis man ser godt nok etter. :)
Men når det gjelder dette gulvet til den spanske familien så har jeg sett bilde av det i en bok jeg har. Helt utrolig det ansiktet. :shock:
Dessuten så ble det vel nevnt så vidt jeg husker i en tv-dokumentar som jeg tror het Sience meets miracels. Så dette bildet er nok ganske spesielt.
I hvertfall mye omtalt. Hvorhvidt det er Jesus eller ikke... Ikke godt å si.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

Det høres ut for meg som at du har fått en spontan åpning av det man kaller det "Tredje øye". Det betyr at man midlertidig eller permanent kan se ting som ikke synes tydelig for de fleste andre. Disse tingene kan være menneskenes tidligere ansikter (gjenværende spor av tidligere liv), andre farger, (fordi fargene vi ser er annerledes enn de som ligger på "astralplanet", dvs. de er falmet her, og man ser dem klarere på det planet.), vi snur jo det visuelle bildet vi mottar fra verden opp ned og snur det igjen når vi skal tolke det i hjernen, så hvorfor ikke? Marcello Haugen hadde et åpent Tredje øye, så han så både fremtid (det som er mulig å se, for fremtiden er ikke lineær, som fortid og nåtid), og åndsvesener. Margit Sandemo ser døde mennesker og ånder, og er synsk, og mange andre eksempler. (Må legget til at den sannsynlige plasseringen til det Tredje øye er i eller ved Pinealkjertelen, som ligger i pannen.) :shock:
Antall ord: 174
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Amine skrev:Man kan nok se Jesus i tapeten også hvis man ser godt nok etter. :)
Men når det gjelder dette gulvet til den spanske familien så har jeg sett bilde av det i en bok jeg har. Helt utrolig det ansiktet. :shock:
Dessuten så ble det vel nevnt så vidt jeg husker i en tv-dokumentar som jeg tror het Sience meets miracels. Så dette bildet er nok ganske spesielt.
I hvertfall mye omtalt. Hvorhvidt det er Jesus eller ikke... Ikke godt å si.
Vet du om en link til dette? Interessant!!
Antall ord: 92
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Minner meg om den gang jeg så i speilet og så på ansiktet mitt.. plutselig var det som å se en fremmed.. ansiktet liksom endret seg til en mann! Unngikk å se på meg selv i speil en god stund etter det he he.. såå redd for å se han mannen igjen.. :lol: :lol: herregud.. jeg må le av meg selv nå, men vet sånn ca hva det var idag;)
Antall ord: 66
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
neonblack
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 25 Sep 2005 21:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: harstad

Innlegg av neonblack »

Oki, tusen takk for gode svar! :)
Antall ord: 6
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Syns ikke det hørtes ut som en hjelper ihvertfall, for de skremmer deg ytterst sjelden, snarere tvert i mot.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Asbjørn skrev:
Heia skrev:Pussig at Jesus og Maria dukker opp overalt... og på brødskiver og gulv attpåtil...
Er ikke det.
Dersom man ser seg rundt i naturen , finner man stadig formasjoner som kan minne om ett eller annet.
For de som er religiøse og tror på Maria eller Jesus, så vil slike formasjoner som kan ligne på ei dame eller en mann med skjegg, automatisk være disse to...

Tenk på noe annet ; foreksempel en hund: Legg merke til ting rundt deg ; hvopr mange ting kan minne om en hund ?
( til og med en hest sett i rette vinkelen kan minne om en hund... )

Det spørs rett og slett hva du ser etter !

Asbjørn
Ja, det er jo nettopp det jeg skrev. Og hvis du ikke hadde klippet vekk resten av sitatet hadde du sett jeg skrev at det er avhengig av hva observatøren tolker bildet til å være :wink:
Ikke stol på sansene :lol:
Antall ord: 161
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 04 Jun 2005 00:39
19

Innlegg av Amine »

misty-gutt skrev:
Amine skrev:Man kan nok se Jesus i tapeten også hvis man ser godt nok etter. :)
Men når det gjelder dette gulvet til den spanske familien så har jeg sett bilde av det i en bok jeg har. Helt utrolig det ansiktet. :shock:
Dessuten så ble det vel nevnt så vidt jeg husker i en tv-dokumentar som jeg tror het Sience meets miracels. Så dette bildet er nok ganske spesielt.
I hvertfall mye omtalt. Hvorhvidt det er Jesus eller ikke... Ikke godt å si.
Vet du om en link til dette? Interessant!!
Nå prøvde igjen å se om jeg kunne få til å legge inn en lenke.. Men nei, får det ikke til.
Men fant masse sider på dette ansiktet. Brukte google og tastet inn søkeord "belmez pereira" som er navn på by og familien. Masse treff, bl.a en side som heter leftfield PSI. Der var det bilde av ansiktet. Skulle ønske jeg kunne vært behjelpelig med lenke men.. Sorry :oops: Er visst håpløs på dette. Men google ivei du så finner du masse. :)
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Ok Amine, takk for tipset, jeg fant siden, veldig interessant!

Prøvde å legge den inn her, men det gikk ikke, første gang det har skjedd. Da jeg prøvde kom det opp en box hvor det sto at den var copy-right, eller no sånn. Så det var nok derfor att den ikke lot seg flytte på :wink:
Antall ord: 59
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

misty-gutt skrev:Ok Amine, takk for tipset, jeg fant siden, veldig interessant!

Prøvde å legge den inn her, men det gikk ikke, første gang det har skjedd. Da jeg prøvde kom det opp en box hvor det sto at den var copy-right, eller no sånn. Så det var nok derfor att den ikke lot seg flytte på :wink:
Ja, det hender når det gjelder å linke BILDET direkte....
Men legg gjerne en link til siden, slik at vi kan gå på den...
( link til websiden er ikke ©copyrighted... )

Asbjørn
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Slettet.------ Fikk tak i linken alikevell.
Sist redigert av misty-gutt på 28 Sep 2005 08:27, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 6
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

http://www.leftfield-psi.net/ghosts/belmez.html

Du verden gjorde det samme som sist, og nå funket det.
Antall ord: 19
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 04 Jun 2005 00:39
19

Innlegg av Amine »

Kan nok desverre ikke skylde på copyright jeg. Forstår ikke hvordan man gjør det. Har prøvd hjelp-knappen, men sto ikke noe der.

Og jeg er enig med de som mener at hva man ser kan være subjektivt. Som å finne ansikter i en mønstrete tapet. Men når det gjelder dette bildet her så må det jo være en mann. Får det ikke til å bli noe annet samme hva jeg prøver å få det til å være. Er for detaljert til at det er rom for tolkning.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Amine skrev:Kan nok desverre ikke skylde på copyright jeg. Forstår ikke hvordan man gjør det. Har prøvd hjelp-knappen, men sto ikke noe der.
Amine. :)

Skal prøve å gi deg oppskriften på hvordan dette gjøres.

Først setter du muse-pilen oppe i adresse linja bak http//.....adr. på det hvite feltet i linja til høyre for selve adr.

Så venstre klikker du der, og muse-pilen blir til et strek ( I)

Så høyre-klikker du, og da kommer det en boks opp, og da trykker du på "kopier"

Så går du tilbake til det stedet hvor du skriver innlegget, og høyre klikker og trykker på "lim inn" der(pass på at det blir et mellomrom fra der du har skrevet, slik at linken blir aktiv. Da skulle linken ligge i innlegget ditt :D

Håper dette var litt hjelp i og at du lykkes med dette. :)
Antall ord: 155
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 04 Jun 2005 00:39
19

Innlegg av Amine »

Tusen takk. Dette skal jeg nok få til. :D
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links