Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hva vil du.......
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Hva vil du.......
......helst være i ditt neste liv hvis du fikk velge??????
Antall ord: 11
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Re: Hva vil du.......
Hm, meg selv?Vermilion Oriol skrev:......helst være i ditt neste liv hvis du fikk velge??????
Antall ord: 17
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
Uff da. Eehhh...... ok. Hvis du ikke kunne være deg selv da????
F.eks. jeg kunne ha vært en ku i India.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Da ville jeg nok ha vært en fugl.Vermilion Oriol skrev:Uff da. Eehhh...... ok. Hvis du ikke kunne være deg selv da????
Svevd høyt oppe blandt skyene
Antall ord: 42
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
Så fint, men kom til å tenke på det jeg sa isted. En ku i India er en fin tanke, men jeg vil heller være en hvalhai. For da kan jeg svømme nede i de tropiske farvannene uten å måtte være redd for å bli spist av haier. For hvalhaien er den største haien av alle.
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Hva med fiskere da?Vermilion Oriol skrev:Så fint, men kom til å tenke på det jeg sa isted. En ku i India er en fin tanke, men jeg vil heller være en hvalhai. For da kan jeg svømme nede i de tropiske farvannene uten å måtte være redd for å bli spist av haier. For hvalhaien er den største haien av alle.
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2005 21:40
- 19
Tror jeg velger å være et vesen på en annen planet
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jun 2005 00:39
- 19
Pusejenta skrev:Da ville jeg nok ha vært en fugl.Vermilion Oriol skrev:Uff da. Eehhh...... ok. Hvis du ikke kunne være deg selv da????
Svevd høyt oppe blandt skyene
Høres bra ut det, men det havner så mange stakkars fugler på trappen min etter å ha hatt et bestialsk møte med mine katter..
Nei ville nok heller vært en katt som har et godt hjem. Og som behandler mus og fugler med respekt og vennlighet. Dette ble veldig utopisk da..
Antall ord: 97
Hide post links |
Det tenkte jeg ikke påToneG skrev:Hva med fiskere da?Vermilion Oriol skrev:Så fint, men kom til å tenke på det jeg sa isted. En ku i India er en fin tanke, men jeg vil heller være en hvalhai. For da kan jeg svømme nede i de tropiske farvannene uten å måtte være redd for å bli spist av haier. For hvalhaien er den største haien av alle.
Antall ord: 72
Hide post links |