Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTower of London

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Tower of London

Innlegg av hallinka »

Noen som har vært der? Kom meg aldri inn (var litt sent ute), men håper på å få tatt meg en tur snart. Helt siden jeg var utenfor der har jeg hatt lyst til å dra tilbake... ikke fordi jeg følte meg spesielt bra, for fikk dårlige vibber...men jeg må
Antall ord: 53
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av hallinka »

Noen som har noe spennende å fortelle fra Tower? =P~
Antall ord: 8
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Stinemor
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jul 2005 10:55
19
Lokalisering: Østlandet

Innlegg av Stinemor »

Vet bare at det skal være diverse personer som går igjen der, blant annet Anne Boleyn som var gift med henrik den 8. (se nrk i kveld), og noen prinser som ble drept da onkelen deres ville ta over tronen.
En annen der en visstnok en vokter som noen har sett gående med hodet under armen.
Det har gått et program på nrk som tar for seg alt dette, men jeg kan ikke huske hva det heter!
Kan ikke huske å ha opplevd noe på Tower, men har hørt om andre som har gjort det.
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av hallinka »

Ja, de har jeg hørt om. Spennende. Går det program i kveld klokka? Prøve å få med meg det.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Stinemor
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jul 2005 10:55
19
Lokalisering: Østlandet

Innlegg av Stinemor »

Ja det begynner en serie om Henrik 8. på fire deler, tror det er 21.40!
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av hallinka »

Æsj, da går jo Revelations...da går ikke det...tror ikke jeg orker styre med noe video...litt lat
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 18:27
18
Lokalisering: Stavanger

Re: Tower of London

Innlegg av Trøndergut »

hallinka skrev:Noen som har vært der? Kom meg aldri inn (var litt sent ute), men håper på å få tatt meg en tur snart. Helt siden jeg var utenfor der har ajeg hatt lyst til å dra tilbake... ikke fordi jeg følte meg spesielt bra, for fikk dårlige vibber...men jeg må
Var i Tower of London våren 1999. Jeg verken kjente eller så noe til spesielle energier, bare en følelse av sinnsyk interesse for stedet og historien.Så en del rare skikkelser der, de kaklet på amerikansk, engelsk, kinesisk, norsk og gud vet hva, mens de tok bilder og hørte på Beefeateren som guidet oss rundt i festningen. Ifølge ham var det mange spøkelsesfortellinger der. Meget interesant sted. Anbefales på det sterkeste, men ikke alene på natterstider.
Antall ord: 136
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Re: Tower of London

Innlegg av JUNE »

hallinka skrev:Noen som har vært der? Kom meg aldri inn (var litt sent ute), men håper på å få tatt meg en tur snart. Helt siden jeg var utenfor der har jeg hatt lyst til å dra tilbake... ikke fordi jeg følte meg spesielt bra, for fikk dårlige vibber...men jeg må
jeg vil også....... hvis du vil ha meg med da......? :mozilla_oops:
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

hei, jeg har vært der. men er noen år sia så husker ikke så mye, men har vært mange drap og tortur saker der. to prinser ble jo etterlatt der

mye spennende som har hendt der iallfall.
prøv å lette på www.google.no da
Antall ord: 47
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links