Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Åndelig beføling
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2005 13:41
- 19
Åndelig beføling
Dette hendte meg en gang jeg og min daværende kjæreste låg i sengen en kveld. Jeg lå på ryggen og hadde nesten sovnet da jeg pluttselig stivnet. Kunne ikke røre en finger. Pluttselig kjenner jeg to hender som beføler meg veldig sensuelt på innsiden av lårene.Først tenkte jeg at det var kjæresten min,men oppdaget at han lå med ryggen til og sov.
Jeg fikk helt panikk,men var ute av stand til å snakke å røre meg.
Ble liggende slik å kjenne berøringen til det ga seg. det tok en liten stund før jeg endelig klarte å snu meg på siden mot kjæresten min.
Utrolig ekkel opplevelse!
det samme skjedde senere,men da var det som om noen hoppet på magen min å slo pusten ut av meg.Ble liggende å snappe etter pusten,men idet jeg trodde at jeg skulle kveles slapp taket å jeg fikk endelig puste igjen.
Etter disse opplevelsene tør jeg ikke å ligge alene i sengen mer. Jeg har hatt mange slike opplevelser hvor jeg stivner.Jeg blir like redd hvær gang.
Skulle ønske noen kunne gitt meg svar på hva dette er.
Er det en pervers ånd som forfølger meg? Har noen andre opplevd noe lignende?
Jeg fikk helt panikk,men var ute av stand til å snakke å røre meg.
Ble liggende slik å kjenne berøringen til det ga seg. det tok en liten stund før jeg endelig klarte å snu meg på siden mot kjæresten min.
Utrolig ekkel opplevelse!
det samme skjedde senere,men da var det som om noen hoppet på magen min å slo pusten ut av meg.Ble liggende å snappe etter pusten,men idet jeg trodde at jeg skulle kveles slapp taket å jeg fikk endelig puste igjen.
Etter disse opplevelsene tør jeg ikke å ligge alene i sengen mer. Jeg har hatt mange slike opplevelser hvor jeg stivner.Jeg blir like redd hvær gang.
Skulle ønske noen kunne gitt meg svar på hva dette er.
Er det en pervers ånd som forfølger meg? Har noen andre opplevd noe lignende?
Antall ord: 211
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Det kalles ssøvnparalyse og har ingenting med ånder å gjøre. Søk på nettet så finner du ut hva det er.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 1 gang
Uff da!Har lest om det såvidt,høres helt forferdelig ut! Søvnparalyse er en ting-det opplever vi alle en eller flere ganger:Men beføling er ikke noe som følger med der!
Forstår godt at du er skremt,hadde blitt skremt selv!Mildt sagt.
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg der,det er sikkert noen her som vet mer.Men når du føler at du stivner og blir liggende våken og ikke kan røre deg-så går det over:Ekkelt er det, har selv opplevd dette flere ganger, særlig når jeg har vært under stress f.eks.
Håper inderlig du får/finner svar!
Forstår godt at du er skremt,hadde blitt skremt selv!Mildt sagt.
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg der,det er sikkert noen her som vet mer.Men når du føler at du stivner og blir liggende våken og ikke kan røre deg-så går det over:Ekkelt er det, har selv opplevd dette flere ganger, særlig når jeg har vært under stress f.eks.
Håper inderlig du får/finner svar!
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
Ok,sjekket litt i all hast på forskning.no:
Står at søvnparalyse er en muskellammelse som forekommer i overgangen fra våken tilstand til søvn.Eller også omvendt.
Videre at man kan ha hypnogoge hallusinasjoner=sanseopplevelser i denne tilstanden.Og det var det....Ikke veldig oppklarende,spør du meg.
Men du får lete og lese så finner du nok svar!Lykke til!
Står at søvnparalyse er en muskellammelse som forekommer i overgangen fra våken tilstand til søvn.Eller også omvendt.
Videre at man kan ha hypnogoge hallusinasjoner=sanseopplevelser i denne tilstanden.Og det var det....Ikke veldig oppklarende,spør du meg.
Men du får lete og lese så finner du nok svar!Lykke til!
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2005 13:41
- 19
Hei alle! tusen takk for svar.
snakket med en småsynsk kvinne en gang om dette.
Hun mente at det kansje var noe som var tilknyttet plassen jeg bodde på.
det var det første jeg også tenkte da jeg opplevde dette.
Men huset bygde foreldrene mine i 1985,og det står i et forholdsvis nytt boligfelt. Før den tid var hele feltet en seter etter hva jeg har forstått.
Jeg har opplevd dette i ettertid også.
Men da på en helt annen plass og situasjon,for ca 4 år siden.
Jeg var hos min onkel å passet søskenbarnet mitt på 1 år.
Gutten lå å sov,mens jeg satt i en stol å så på tv.
Pluttselig kjente jeg varsomme,sensuelle hender stryke meg forsktig fra knærne og oppåver mot lysken.
Som sisst stivnet jeg,og var ute av stand til å bevege meg.
Jeg fikk først panikk, å tenkte på gutten som lå å sov og som sikkert ville våkne snart,at han ble liggende å gråte uten at jeg kunne ta meg av han.
jeg kunne ikke høre noen barnegråt,og trøstet meg selv at det ville gå over om en stund.
En liten stund etterpå kunne jeg begynne å bevege meg igjen.
Jeg var skikkelig redd og forvirra. Da jeg kjente at jeg kom til meg selv hørte jeg gradvis høyere og høyere barnegråt.
Jeg sprang ut til gutten som hylskreik.kunne se på ansiktet hans at han hadde grått lenge...
For et år siden snakket jeg med en nabo fra der foreldrene mine bor.
Hun har en datter som så en mann i og irundt huset de bor.
Hun tilkallte noen som skulle rense huset.
De forklare henne at de hadde problemer med å fjerne denne mannen fordi han trodde han var kjæresten hennes!!
Han var tilknyttet plassen sa de.
Hun har aldri opplevd noe selv,men oppdaget det ved at datteren på 2år pekte å vinket til en "mann" som hun sa.
Vet ikke om han er blitt borte nå,men hun fortalte at datteren fortsatt så denne mannen lenge etter at de hadde vært der å renset huset.
Dette fikk meg til å lure på om det kunne være den samme mannen
som hadde vært på besøk hos meg,siden det bare ligger et hus imellom oss. Men hvis denne mannen har tilknyttning til plassen,så kan det ikke ha vært han som var hos min onkel...
Jeg fortalte dette til hun som er synsk,hun ble ganske rar da jeg fortalte dette. hun sa det var ganske skjeldent at noen forfulgte en. Rådet meg til få noen til å rense huset.
I de sisste årene har jeg ikke opplevd beføling,men har hatt søvnparalyse
som jeg har lært meg at det heter.
Sisst gang,for noen mnd siden kjente jeg at jeg gikk inn i en søvnparalyse. Jeg strittet imot det jeg kunne men kunne ikke forhindre det. Pluttselig kom en forferdelig høy pipelyd.Trodde ørene mine skulle revne. (Kan sammenlignes med lyden av en faxmaskin)
Jeg brukte all min kraft til å prøve å snu meg over mot samboeren min,
og utrulig nok klarte jeg det! (Det har aldrig sjedd før!)
Med det samme jeg la hånden over han stoppet pipelyden momentant!
Jeg tenkete at dette var rart,så jeg forsøkte å løfte hånden vekk igjen,men da kom den kraftige pipelyden tilbake! hehe.. Jeg prøvde ikke å røre meg etter det. sovnet etter en halvtimes tid.
Dette ble mye rart forklart på en gang. men håper at noen som leser dette kansje sjønner litt mer av det enn det jeg gjør.
Blir veldig glad for tilbakemeldinger.
Takker Robert for tips av filmen,har kjøpt den men har ikke rukket å se den enda. Har en kjæreste som er veldig pysete når det gjelder skumle filmer så må ta det en dag jeg er alene.hehe..
Snowfall: Takk for at du tok deg tid til å sjekke dette for meg,selv om det ikke er så oppklarende. Har forsøkt å lese litt om det jeg også,men blir ikke klokere av den grunn. Synes det høres så enkelt ut å kalle det søvnparalyse. At vi på en måte drømmer mens vi er våkne.
da vil det jo egentlig si at jeg har en pervers fantasi da..?haha..
mvh alice
Men huset bygde foreldrene mine i 1985,og det står i et forholdsvis nytt boligfelt. Før den tid var hele feltet en seter etter hva jeg har forstått.
Pluttselig kjente jeg varsomme,sensuelle hender stryke meg forsktig fra knærne og oppåver mot lysken.
Jeg fikk først panikk, å tenkte på gutten som lå å sov og som sikkert ville våkne snart,at han ble liggende å gråte uten at jeg kunne ta meg av han.
jeg kunne ikke høre noen barnegråt,og trøstet meg selv at det ville gå over om en stund.
En liten stund etterpå kunne jeg begynne å bevege meg igjen.
Jeg var skikkelig redd og forvirra. Da jeg kjente at jeg kom til meg selv hørte jeg gradvis høyere og høyere barnegråt.
Jeg sprang ut til gutten som hylskreik.kunne se på ansiktet hans at han hadde grått lenge...
De forklare henne at de hadde problemer med å fjerne denne mannen fordi han trodde han var kjæresten hennes!!
Hun har aldri opplevd noe selv,men oppdaget det ved at datteren på 2år pekte å vinket til en "mann" som hun sa.
Vet ikke om han er blitt borte nå,men hun fortalte at datteren fortsatt så denne mannen lenge etter at de hadde vært der å renset huset.
som hadde vært på besøk hos meg,siden det bare ligger et hus imellom oss. Men hvis denne mannen har tilknyttning til plassen,så kan det ikke ha vært han som var hos min onkel...
Jeg fortalte dette til hun som er synsk,hun ble ganske rar da jeg fortalte dette. hun sa det var ganske skjeldent at noen forfulgte en. Rådet meg til få noen til å rense huset.
som jeg har lært meg at det heter.
Sisst gang,for noen mnd siden kjente jeg at jeg gikk inn i en søvnparalyse. Jeg strittet imot det jeg kunne men kunne ikke forhindre det. Pluttselig kom en forferdelig høy pipelyd.Trodde ørene mine skulle revne. (Kan sammenlignes med lyden av en faxmaskin)
Jeg tenkete at dette var rart,så jeg forsøkte å løfte hånden vekk igjen,men da kom den kraftige pipelyden tilbake! hehe.. Jeg prøvde ikke å røre meg etter det. sovnet etter en halvtimes tid.
Dette ble mye rart forklart på en gang. men håper at noen som leser dette kansje sjønner litt mer av det enn det jeg gjør.
Takker Robert for tips av filmen,har kjøpt den men har ikke rukket å se den enda. Har en kjæreste som er veldig pysete når det gjelder skumle filmer så må ta det en dag jeg er alene.hehe..
Snowfall: Takk for at du tok deg tid til å sjekke dette for meg,selv om det ikke er så oppklarende. Har forsøkt å lese litt om det jeg også,men blir ikke klokere av den grunn. Synes det høres så enkelt ut å kalle det søvnparalyse. At vi på en måte drømmer mens vi er våkne.
mvh alice
Sist redigert av alice på 24 Sep 2007 02:08, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 747
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Jøsses... Dette var en svært... spessiell historie må jeg si. Vet ikke helt hva du kan gjøre med denne klå-ånden, om du vil ha den vekk... Ler... Nei men det med den pipelyden var da "ekkelt jah"!alice skrev:Hei alle! tusen takk for svar.
Men huset bygde foreldrene mine i 1985,og det står i et forholdsvis nytt boligfelt. Før den tid var hele feltet en sæter etter hva jeg har forstått.
Jeg er ikke sikker på hvor lenge dette pågikk,men det hele endte med at det rett og slett gikk for meg!!
Dette høres helt villt ut,kjenner jeg blir flau av å fortelle det.
Men en dypere orgasme har jeg aldrig hatt..
Det gikk ca 1 min etterpå at jeg kunne begynne å bevege meg igjen.
Dette har jeg kun fortalt til en venninne.
Er redd folk tror jeg er pervo!hehe..
Hun kunne fortelle meg at Anna Nicole Smith også påstår at hun har hatt sex med et spøkelse.. Men fra hennes side var det kansje frivillig..? hehe
Kan foresten nevne at jeg bestandig har følt at noen har kikket på meg i dusjen hjemme hos mor og far,selv om døren er låst.
som jeg har lært meg at det heter. (takk wiz)
Sisst gang,for noen mnd siden kjente jeg at jeg gikk inn i en søvnparalyse. Jeg strittet imot det jeg kunne men kunne ikke forhindre det. Pluttselig kom en forferdelig høy pipelyd.Trodde ørene mine skulle revne. (Kan sammenlignes med lyden av en faxmaskin påkoblet et discotek-stereoanlegg!!)
Dette ble mye rart forklart på en gang. men håper at noen som leser dette kansje tror meg og\eller sjønner litt mer av det enn det jeg gjør.
Har desverre ikke tid til å lese innleggene så ofte,men skal prøve å svare så fort jeg kan.
mvh alice
Antall ord: 942
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Aug 2005 01:48
- 19
- Lokalisering: lørenskog
høres rimelig skremmende ut ja...har aldri hørt om lignende jeg...ihvertfall ikke så intenst..... håper du finner ut av hva det er da..
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 13 Des 2004 23:30
- 19
- Lokalisering: Tyristrand
Og en ånd/spøkelse/gjenferd hvordan skal denne fysisk ha sex med deg iom at de bare er energi? Pass på å blande åndelighet og sexuelle fantasier/drømmer her. Åndene er ikke opptatte av det fysisk, men det åndelige aspektet i mennesker.
Og jeg ville selvfølgelig stolt på alt det den IQ- og dopdama Anna Nicole Smith har opplevd......
Og jeg ville selvfølgelig stolt på alt det den IQ- og dopdama Anna Nicole Smith har opplevd......
Antall ord: 61
- - Kjærleik er å vilja vel - -
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Alice! den pipelyden, for meg en slags motorlyd, har jeg også opplevd men ikke alltid under søvparalyse, noe jeg har en del ganger ellers..
jeg spurte ei om hva det kunne være, det var i en periode jeg ble sliten av det. og hun selv hadde erfart det og sa at det var fremmede frekvenser man mottok.
ikke vet jeg om det er det. men søvparalyse er ikke alltid forklaringen har jeg funnet ut og det kan gjenta seg flere ganger og noen ganger er det så skremmende at man ikke tør sove...
for meg føles det mer som en inntregning, at noe bryter seg inn hos deg som du ikke har gitt tillatelse til!
jeg spurte ei om hva det kunne være, det var i en periode jeg ble sliten av det. og hun selv hadde erfart det og sa at det var fremmede frekvenser man mottok.
ikke vet jeg om det er det. men søvparalyse er ikke alltid forklaringen har jeg funnet ut og det kan gjenta seg flere ganger og noen ganger er det så skremmende at man ikke tør sove...
for meg føles det mer som en inntregning, at noe bryter seg inn hos deg som du ikke har gitt tillatelse til!
Antall ord: 120
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Tinnitus har jeg også hørt men den er ikke vedvarende, da er de andre lydene mye oftere.. mn h ehe.. kanskje tinnitusen min er i et annet toneleie hahaSpiritual Quest PPV skrev:Tinnitus tror jeg det heter(øresusen altså). Det er helt vanlig for folk som er i kontakt med åndeverden på ene eller andre måten har jeg forstått.snuppedilla skrev:Alice! den pipelyden, for meg en slags motorlyd, har jeg også opplevd men ikke alltid under søvparalyse, noe jeg har en del ganger ellers..
Antall ord: 185
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
DU må skille litt her ;Octopuzzy skrev: Åndene er ikke opptatte av det fysisk, men det åndelige aspektet i mennesker.
Du har to typer ånder / entiteter :
De som DU sikter til, som har vært helt over til andre siden ( helt inn i lyset),
De som HAR vært helt over , har ikke slike sexrealterte interesser lengre. De er frie fra våre "kår".
Og så har vi de som ikke har akseptert at de er døde, men fremdeles tror de er levende mennesker,
som IKKE har kommet seg videre inn i lyset - som er igjen i "grenseland".
Disse sistnevnte er det som forårsaker forstyrrelser i hverdagen til folk,
og de er ikke blitt "vasket i lyset", og har derfor de menneskelig-lignende
trekk ved seg fremdeles, som sult, griskhet, sexlyster, osv.
Og derfor kan gi utrykk for disse lyster og følelser som de har.
Kansje ikke med en gang de kommer over i "grenseland", men etterhvert.
Dere kjenner utrykket : "Åndens kraft over materien" , dvs at psykokinetiske energier som får ting til å bevege seg, enklere fåes til i grenseland, da man ikke lenger har de begrensningene kroppen har.(fysiske grenser)
De som driver med åndeutdrivelse hjelper AKKURAT DISSE over til lyset, og på den måten "renser de opp" i spøkelsesfenomenene.
Uansett ; De som opplever slikt som nevnt tidligere i tråden, har nok besøk av en som ikke har kommet igjennom.
Og bør få hjelp av en som vet å sende de / hjelpe de frem til lyset.
Det er kke kjekt hverken for oss som er igjen her, eller de som er fanget i grenseland, og ikke kommer noen vei.
Jeg vil ikke kalle det som er nevnt tidligere i denne tråden som "uskyldig morro",
da det er en form for ulovlig inntreden i en annens private sone,
og ville blitt straffet dersom det skjedde i vårt samfunn... dersom det ble anmeldt.
Jeg må anbefale at en "rensing" bør foretaes, ikke bare for menneskene, men og for den ånden som henger igjen.
Med rensing mener jeg hjelp til å komme helt over til lyset / eventuelt utdrivelse, dersom ånden ikke vil videre....
Asbjørn
Antall ord: 364
Hide post links |
Jeg har også opplevd å bli "klådd"på av "noe"...forferdelig ubehagelig. Har heldigvis ikke skjedd mer enn ett par ganger. Og opplvede dette med kveling på samme måte. Var som om noen la hendene rundt halsen og klemte til. Har også blitt kilt Var en periode jeg nesten gruet meg til å legge meg.
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Vet ikke om jeg skjønte alt, men interesant. Spørsmål: Søvnparalyse hva har det med ånder og gjøre eller er det ikke en så kalt psykologisk ting, men noe som hører "åndeverdnen" til.? ble kanskje veldig dumt formulert- litt tom for ord i dag!!!
Antall ord: 49
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Søvnparalyse : Det skjer HVER natt når du sovner.hallinka skrev:Vet ikke om jeg skjønte alt, men interesant. Spørsmål: Søvnparalyse hva har det med ånder og gjøre eller er det ikke en så kalt psykologisk ting, men noe som hører "åndeverdnen" til.? ble kanskje veldig dumt formulert- litt tom for ord i dag!!!
Dvs ; Kroppen kobles ifra hjernen, slik at du kan drømme.
( ellers ville armer og bein flagre villt... )
Men av og til så fungerer ikke paralysen slik den skal, og vi kan gå i søvne...
Men; funksjonen kan i noen paranormale situasjoner slå til, spesielt når vi er i senga ( har lagt oss), og våkner av at det er "noe" på "besøk".
Da hender det at paralysen ikke slipper slik den skal, og vi blir liggende urørlig. ( dvs vi greier ikke å få kroppen til å lyde "ordre"...
Skjønte det bedre nå ??
Eller stadlig like forvirret ?
Asbjørn
Antall ord: 163
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Takk for svar, nå er jeg ikke lenger forvirret - heller litt skamfull, siden jeg har studert litt psykologi og burde vel egentlig ha hørt om det før!!!
Antall ord: 29
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Hide post links |