Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sjanna skrev:hadde nesten vært litt moro å gjemt seg der en gang den bilen kom å se hva det var dem ville der oppe.....
'Kan jo være satanister .....
Ja, ingen dum ide. At dere hadde organisert det slik at dere tok dem på fersken. Feks. samle dere organisere det slik og skifte på å holde vakt der, på strategisk plass.
Hadde vært kult
Antall ord: 64
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
sjanna
Standard bruker
Startet: 10 Aug 2005 01:48
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog
Innleggav sjanna »
hmmmm skifte på å holde vakt der....vet ikke helt d men,....har et liv utenom det paranormale å da...hehe...neida men det hadde vært moro å sett hva dem dreiv med der oppe ja
sjanna skrev:hmmmm skifte på å holde vakt der....vet ikke helt d men,....har et liv utenom det paranormale å da...hehe...neida men det hadde vært moro å sett hva dem dreiv med der oppe ja
Jo, forstår det.
Men det hadde nå vært morro å fått "fanga" disse personene da
Antall ord: 53
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Ps; Dersom dere skal "ligge på lur", så bør dere væøre flere !
Er det rette typen mennesker, kan de i værste fall angripe....
Det KAN jo være folk som ikke merker det paranormale, som er der for å "kose litt", som det ble nevnt her, men jeg vil ikke tro det er spesielt romatisk der, da...;-)
Det kan og være "wannabe-satanister" som er ute etter spenning.
( tror ikke ekte satanister er ute på den måten).
Men vær og obs på at dersom stedet er litt avsidesliggende, kan det være "narko-møteplass" / "postboks"...
Og da er det rett og slett LIVSFARLIG å ligge på lur...
Derfor er det intr å vite om bilen som stikker er den samme fra gang til gang.
Der er det mye rart og det har ihvertfall vært satanister der, men tror de er jaget bort nå. Tror ikke det er så lurt å ligge på lur der nei, man vet aldri...
Antall ord: 34
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her