Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBilder

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
lulipopp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Aug 2005 19:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drømmeland

Bilder

Innlegg av lulipopp »

Er nyskjerrig på hjelpere... er det noen som har bilder av hjelperne sine som vil dele med meg... vel om det går ann og ta bilder av de da... :roll:
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Bilder

Innlegg av Eireen »

lulipopp skrev:Er nyskjerrig på hjelpere... er det noen som har bilder av hjelperne sine som vil dele med meg... vel om det går ann og ta bilder av de da... :roll:
Min guide ses på et av aurafotoene jeg har tatt. Har forsøkt å scanne det, men resultatet blir ikke særlig bra, desverre.
Antall ord: 55
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Føniks skrev:aurafoto? Hva er det for noe?
Ved hjelp av en spesiell teknikk kan man måle og få opp et øyeblikksbilde av energifeltet som omgir kroppen din. Er ikke så god på å forklare, kanskje disse linkene kan gi deg bedre svar:

http://www.energitaarnet.dk/aura.html

http://www.relax.no/Html/aurafoto.html
Antall ord: 57
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lulipopp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Aug 2005 19:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drømmeland

Innlegg av lulipopp »

det var dumt hehe... hade vært saritg om det fantes bilder av det:P
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

Du kan spørre hjelperne dine om å opptre i drømmene dine en hvilken som helst natt. Bare si det til dem rett før du legger deg, og det kan hende du husker drømmen de viser seg i. :shock:
Antall ord: 40
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lulipopp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Aug 2005 19:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drømmeland

Innlegg av lulipopp »

jeg har gjort det mange ganger... men akuratt som om jeg klyper meg selv i armen og sier neeeeeeeeei jeg tør ikke, også våkner jeg.... har veldig lyst men er redd for hva jeg vil se lizzom, hvordan pleier hjelpere og se ut osv... :roll: :lol:
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

Hvis du frykter å se dem, vil de ikke komme. En måte å fikse det på, er å praktisere beskyttelsesritualer på natten/kvelden(når det er mørkt) da vil du etter hvert venne deg til at ingenting er skummelt bare fordi det er ukjent. :)
Antall ord: 44
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lulipopp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Aug 2005 19:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drømmeland

Innlegg av lulipopp »

Okay, meneh hvordan gjør man det da? takk for at du svarer og sorry at jeg spør..:P
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

Begynn med å kjøpe deg boken "Modern Magick" av Donald M. Kraig. Derfra, så bare følg kurset i boken. Etter hvert som du kommer litt inn i det, møter du kanskje på noe du ikke fostår, men da kan du sende en e-mail til meg på orthrinos@hotmail.com, og jeg vil svare deg etter beste evne. Før det, kan du begynne med å bli mindre "mørkredd" (sier ikke at det er det du er, for dette ligger på et helt annet plan enn det) Gjør som følger: (bruk kompass og merk øst, sør, vest, nord.)1.(valgfri)Kjøp havsalt, for det er billig og bra, og strø det i en sirkel rundt deg.Eller Visualiser en lysende sirkel rundt deg. 2.Sett opp stearinlys rundt omkring, pass på at det ikke er brannfarlig. Gjerne ett eller flere øst for der du skal stå, vest, sør og nord. 3. Still deg med ansiktet mot øst, og se for deg en lysende kule i blått lys vokse ut fra fingeren din. Kulen blir der den vokste frem. 4. Tegn med lys, en strek fra øst til sør, og stopp i sør. La en kule til med blått lys vokse frem fra fingeren din, og gjenta dette helt til du kommer til nord. 5. Still deg nå midt i sirkelen og visualiser de fire kulene med blått lys, og stripen som går helt rundt deg i en sirkel. 6. Visualiser at stripen blir til en stor hvit kule som omringer hele deg. Dette er ren beskyttelse mot forstyrrende åndelige elementer. Sett deg så ned, og spør etter hjelperne dine. formuler det som du føler for. prøv deg frem. Hva føles mest passende for deg? stå oppreist eller sitte, ligge? "Kom Hjelpere!" eller "Hjelpere, vis Dere!" det er ingen fasit bortsett fra at en sirkel av hvitt lys og blått lys i hver himmelretning er mest brukt, og har vist seg å fungere. Gjør du dette hver kveld, vil hjelperne dine komme til slutt. det kan ta lang tid, men du vil takle energier bedre, uten at kroppen din eller eterlegemet ditt kan bli påvirket av f.eks. chakrablokkeringer o.l. inne i denne sirkelen. det er hovedhensikten med den. du har et frirom der. (Jeg begynner sikkert å høres ut som om jeg reklamerer for denne boken, men jeg har ingen forretningsmessig tilknytning til selskapet som gir den ut eller noe. bare sier fra.)
Antall ord: 424
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

Begynn med å kjøpe deg boken "Modern Magick" av Donald M. Kraig. Derfra, så bare følg kurset i boken. Etter hvert som du kommer litt inn i det, møter du kanskje på noe du ikke fostår, men da kan du sende en e-mail til meg på orthrinos@hotmail.com, og jeg vil svare deg etter beste evne. Før det, kan du begynne med å bli mindre "mørkredd" (sier ikke at det er det du er, for dette ligger på et helt annet plan enn det) Gjør som følger: (bruk kompass og merk øst, sør, vest, nord.)1.(valgfri)Kjøp havsalt, for det er billig og bra, og strø det i en sirkel rundt deg.Eller Visualiser en lysende sirkel rundt deg. 2.Sett opp stearinlys rundt omkring, pass på at det ikke er brannfarlig. Gjerne ett eller flere øst for der du skal stå, vest, sør og nord. 3. Still deg med ansiktet mot øst, og se for deg en lysende kule i blått lys vokse ut fra fingeren din. Kulen blir der den vokste frem. 4. Tegn med lys, en strek fra øst til sør, og stopp i sør. La en kule til med blått lys vokse frem fra fingeren din, og gjenta dette helt til du kommer til nord. 5. Still deg nå midt i sirkelen og visualiser de fire kulene med blått lys, og stripen som går helt rundt deg i en sirkel. 6. Visualiser at stripen blir til en stor hvit kule som omringer hele deg. Dette er ren beskyttelse mot forstyrrende åndelige elementer. Sett deg så ned, og spør etter hjelperne dine. formuler det som du føler for. prøv deg frem. Hva føles mest passende for deg? stå oppreist eller sitte, ligge? "Kom Hjelpere!" eller "Hjelpere, vis Dere!" det er ingen fasit bortsett fra at en sirkel av hvitt lys og blått lys i hver himmelretning er mest brukt, og har vist seg å fungere. Gjør du dette hver kveld, vil hjelperne dine komme til slutt. det kan ta lang tid, men du vil takle energier bedre, uten at kroppen din eller eterlegemet ditt kan bli påvirket av f.eks. chakrablokkeringer o.l. inne i denne sirkelen. det er hovedhensikten med den. du har et frirom der. (Jeg begynner sikkert å høres ut som om jeg reklamerer for denne boken, men jeg har ingen forretningsmessig tilknytning til selskapet som gir den ut eller noe. bare sier fra.)
Antall ord: 424
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links