Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Orb eller ikke ??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2005 08:46
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Orb eller ikke ??
Disse bildene ble tatt på en skoletur datteren min var med på, tatt av medelever på Voss. Og det store spørsmål er jo selfølgelig: Er dette orb eller ikke ??
Antall ord: 32
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 12:01
- 19
- Blitt takket: 3 ganger
Garantert pollen som ligger på linsa
Antall ord: 6
Larsrolle er dypt savnet !
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Tror ikke at det er orber, pollen høres fornuftig ut.
Antall ord: 11
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Aug 2005 01:48
- 19
- Lokalisering: lørenskog
tror nok heller ikke det er noe orb....de fleste bildene med de "orbene" på er som regel støv eller regn....... er alt for mange av de bildene
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2005 08:46
- 19
- Lokalisering: Bergen
-
- Standard bruker
- 19
begynne å bli litt lei de orbene her inne.......so fort det er en prikk på bildet får jo folk panikk og tror d er en orb....
Antall ord: 27
Hide post links |
Det hadde vært litt mer interessant å diskutere orber hvis det var mulighet for at det kunne være åndelig aktivitet. Det er ikke bevist at orber kan være ånder i det hele tatt.
Dette er en trend som kommer fra amerikanske sider. Begynner å bli dritt lei. Når sjefen sjøl har nektet å ta inn flere av disse bildene bør det respekteres. Det er faktisk en grunn til det.
Dette er en trend som kommer fra amerikanske sider. Begynner å bli dritt lei. Når sjefen sjøl har nektet å ta inn flere av disse bildene bør det respekteres. Det er faktisk en grunn til det.
Antall ord: 72
Hide post links |
Hvordan ser man egentlig forskjell på orb og støv? Kan man se orb med et blotte øye? Hvordan klassifiere orb og hva er forskjellen på det og anne åndelig aktivitet?
Bare lurer siden det er så mye snakk om orber hele tiden.
Bare lurer siden det er så mye snakk om orber hele tiden.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
ja jeg er helt enig med deg der wiz...som jeg sa så blir d kjedelig i lengden...er jo nesten bare bilder av "orber" her inne......
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Ja sant, men det fins da et og annet gjenferd her inne også dasjanna skrev:ja jeg er helt enig med deg der wiz...som jeg sa så blir d kjedelig i lengden...er jo nesten bare bilder av "orber" her inne......
Antall ord: 43
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
er litt mer spennende å se sånne ting enn å se på dissa gjennomsiktige dottene hele tiden da........
Da ser du jo det samme hele tiden,og tviler på at det er så mange av de bildene det faktisk finnes noe orber på i d hele tatt.......
Da ser du jo det samme hele tiden,og tviler på at det er så mange av de bildene det faktisk finnes noe orber på i d hele tatt.......
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2005 13:03
- 19
Det er jo ingenting spesielt med orber!! det er støvkorn, pollen, flekker på linsa o.l!! Nå må dere slutte å være så 'paranormale'
Antall ord: 25
Helly;)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19