Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Jeg har en følelse av at det som var her (inkl. min klebeånd) er tilbake. En venninne av meg sa at etter at du har drevet ut ånder, trenger du å gjøre en slags "etterbehandling". jeg gjorde ikke dette og jeg har ikke peiling på hva det går ut på.
Kan noen være så snille å hjelpe meg?
Kanskje ånder som er drevet ut over nettet bare driver rundt på nettet og spøker på folks pcer. Så i tillegg til antivirusprogram, så må vi nå innstallere "ANTIÅNDPROGRAM". Noen som vet hvor jeg laste ned et slikt????
Monica_J skrev:Jeg har en følelse av at det som var her (inkl. min klebeånd) er tilbake. En venninne av meg sa at etter at du har drevet ut ånder, trenger du å gjøre en slags "etterbehandling". jeg gjorde ikke dette og jeg har ikke peiling på hva det går ut på.
Hei Monica!
Dersom du har en klebeånd, er det viktig at man også fjerner årsaken til at den er hos deg. Vil be deg kontakte den/de som har påvist at du har en slik ånd med deg, for å ta rede på hvorfor den er hos deg.
Din venninne har nok rett i at man av og til trenger å rense flere ganger og/eller gjøre en etterbehandling. I mange tilfeller skyldes dette energier som henger igjen. Energiavtrykk finnes i de fleste hus, i større eller mindre grad, og og kan som oftest avhjelpes med å brenne litt salvie i alle rom. Lykke til!
Antall ord: 170
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
Monica_J skrev:Jeg har en følelse av at det som var her (inkl. min klebeånd) er tilbake. En venninne av meg sa at etter at du har drevet ut ånder, trenger du å gjøre en slags "etterbehandling". jeg gjorde ikke dette og jeg har ikke peiling på hva det går ut på.
Hei Monica!
Dersom du har en klebeånd, er det viktig at man også fjerner årsaken til at den er hos deg. Vil be deg kontakte den/de som har påvist at du har en slik ånd med deg, for å ta rede på hvorfor den er hos deg.
Din venninne har nok rett i at man av og til trenger å rense flere ganger og/eller gjøre en etterbehandling. I mange tilfeller skyldes dette energier som henger igjen. Energiavtrykk finnes i de fleste hus, i større eller mindre grad, og og kan som oftest avhjelpes med å brenne litt salvie i alle rom. Lykke til!
Så når noen får en klebeånd, så er det en årsak til det som du kan for selv? Jeg trodde de bare hengte seg på den første og beste jeg Vel.. Jeg skal kontakte de igjen. Jeg ble faktisk kvitt det en liten stund da, så hjelpen jeg fikk hjalp, men nå vil jeg bli kvitt det for godt :twisted:
Etter rensingen, hadde jeg noen etterdønninger i form av hodepine og frysninger i hodet. Det gikk over etter to-tre dager. Etter det var det rolig, bortsett fra at noen stakk en finger i ryggen på meg (noen jeg ikke så)
Monica_J skrev:
Så når noen får en klebeånd, så er det en årsak til det som du kan for selv? Jeg trodde de bare hengte seg på den første og beste jeg Vel.. Jeg skal kontakte de igjen. Jeg ble faktisk kvitt det en liten stund da, så hjelpen jeg fikk hjalp, men nå vil jeg bli kvitt det for godt :twisted:
"Kan for selv" er vel ikke ordene jeg ville valgt, men ja, en klebeånd kleber seg til deg fordi den gjenkjenner en energi hos deg, som den kun kan oppleve i den fysiske verden.
Antall ord: 102
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
...."gjenkjenner en energi",at den ser man er åpen på et vis?Jeg mener,den ville kanskje ikke "klebet" seg på hos noen som ikke tror på ånder o.l.? Eller at den også gjør det og denne personen "våkner",begynner å sette spørsmålstegn ved livet og det som kommer etter?
Ble dette altfor omstendelig?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her