Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhvor mange hjelpere har jeg?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja det varierer fra dag til dag. Det er en sannhet skapt av klarsynte og medier sånn at det øker troverdigheten...

Jeg lar meg ikke lure av sånt iallfall. Men hva er forskjellen på guider og hjelpere. Siden du mener jeg har 1 hjelper og 6 guider må du merke en forskjell når du påviser!
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

>wiz skrev:Ja det varierer fra dag til dag. Det er en sannhet skapt av klarsynte og medier sånn at det øker troverdigheten...

Jeg lar meg ikke lure av sånt iallfall. Men hva er forskjellen på guider og hjelpere. Siden du mener jeg har 1 hjelper og 6 guider må du merke en forskjell når du påviser!
Hmmm hva er skapt av klarsynte og medier? Jeg ser hjelpere kommer og går her hos oss.. Så tydeligvis er de ikke her til enhver tid..
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Må hjelperen være i samme rom for at de skal kunne påvise?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Bolinder 1 skrev::D Jeg får beskjed om at du har 8 hjelpere. Og gjenfødelsetegnet.
Hei, Bolinder 1 !

Jeg har tidligere fått en beskjed om antall Hjelpere fra en annen kant,
men vet jo at antall Hjelpere varierer avhengig av behovet, og tid på døgnet.
Antall Hjelpere er derfor variabelt...
Men aldri mindre enn 1 . .
Og den "siste" trekker seg alltid litt vekk i private situasjoner, såfremst det da ikke er helt spesielle grunner for at hjelperen da må være tilstede.
( Hvis man er på toalett, "privat i senga", osv ).

Det som hadde vært mer interresannt er ;
Hvorfor har man x antall Hjelpere ? Og x antall Guider ?
Er det spesielle ting som skal beskyttes mot, eller spesielle ting som skal utvikles / læres ?

DET hadde vært mer interresannt å vite, synes jeg ;-)

Og ikke minst ; Hvor er vi på vei med livet vårt ; hvilke ting ligger foran oss i løypa ? ( da tenker jeg på Paranormal utvikling i dette livet ).

Mvh Asbjørn

PPV info Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.

FAQ for det Paranormale
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Dette rimer ikke overhodet.

Det er så mye teite uttalelser om hjelpere. Ok, denne har jeg hørt fra en på forumet her, husker ikke navnet og hvis du leser dette ikke bli fornærma, men for meg så var dette så borti natta.

Følgende ble sagt.

Vi har en hjelper foran oss, som holder igjen når det er behov og vi har en bak oss for å pushe.

Ofte leser jeg folk som skriver; Jeg har en hjelper bak meg på venstre side, litt sånn skrått bak. Unnskyld meg tror folk at hjelpere er feste til kroppen vår på faste plasser?

Hvis vi har hjelpere i det hele tatt som er høyt utviklet så er det hjelpere som hjelper oss når vi har behov. Sånne banale ting som noen dytter og noen holder igjen blir søkt. Hvorfor skal vi ha masse hjelpere til alt mulig.
Blir ikke det litt som å leie inn 5 vaskehjelper. En til å vaske badet. En til stua osv osv

Dørvokter, guide og gudveit hva. Hvorfor skal de lissom henge over oss hele livet. Jorden er da ikke en eneste stor barnehage med hjelpere som barnehagetanter som sier, ikke løp i sklia ikke spis det der?
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Men er det noen her som har hørt at hjelperne trekker seg tilbake under visse faser i livet. En jeg kjenner "har ikke" hjelpere for øyeblikket. Jeg husker å ha lest om dette ved oppstigning, at hjelpere forlater en, men jeg trodde ikke på det....Ikke sånn å forstå at en ikke får hjelp eller veiledning, men en må liksom klare seg mer på egenhånd. De kommer tilbake etter prosessen, visstnok....Høres skremmende ut- og er sikkert skremmende for en som har hatt kontakt med hjelperne sine bestandig! :shock:
Antall ord: 91
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

De fleste lever lykkelig uvitende om sine hjelpere. I det hele tatt har jeg store problemer med å akseptere at de vi har hjelpere slik det blir beskrevet.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

>wiz skrev:De fleste lever lykkelig uvitende om sine hjelpere. I det hele tatt har jeg store problemer med å akseptere at de vi har hjelpere slik det blir beskrevet.

Kanskje det er slik at vi skaper hjelperne våre selv....ved å fokusere på at vi skal ha så så mange o.s.v.
Jeg tror tankens kraft er sterkt undervurdert. :lol:
Antall ord: 60
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja, tankens kraft er stor.

Er du skytt heia?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

>wiz skrev:Ja, tankens kraft er stor.

Er du skytt heia?
Nei, løve. Men det er et ildtegn det óg. Har forresten måne i skytten.... :roll:

Hvordan det?
Antall ord: 29
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Bare lurte. Måne i skytten jeg også.


Lurte pga det hestegreiene du snakket om i en annen tråd.
Du er ikke typisk løve virker det som. Eller kanskje jeg bare har vært uheldig med de jeg har møtt :lol:
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg er skapløve.
Jeg har både sol og ac. i løven, så jeg er ganske løvete, egentlig. :lol:
Skal jeg ta det som et kompliment?
Antall ord: 28
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Seriøst overvekt av ild. Har du noen gang sett på astrologikartet ditt?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

>wiz skrev:Seriøst overvekt av ild. Har du noen gang sett på astrologikartet ditt?
Jeg har et, men jeg er ikke så inn i astrologi. Nøyer meg med ukebladshoroskopene.
Antall ord: 31
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Schritsh
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 10 Aug 2005 02:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norway, Alta

Innlegg av Schritsh »

Bolinder 1 kan du fortelle meg hvor mange hjelpere jeg har?

har hadt en sinsykelig umenneskelig flaks i truende situasjoner.....
Antall ord: 20
The dumber people think u are the more suprised they're gonna be when u kill them

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links