Jeg hører på mye rart, tekstene og budskapet er viktigst, men den siste jeg kjøpte var Gavin DeGraw....elsker den låta; "Follow Through"..
For ikke å glemme stripped-versjonen av "Chariot"
FILMER, BØKER OG MUSIKK ⇒ hva hører dere på?
Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Antall ord: 33
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 15:13
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Samme som larsrolle
Alt utenom Heavy metal, black metal, rock og punk.
Alt utenom Heavy metal, black metal, rock og punk.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Radio - avhengig av hva som er på... ;-)
( og meditasjonsmusikk innimellom )
Asbjørn
( og meditasjonsmusikk innimellom )
Asbjørn
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2005 15:06
- 19
- Kjønn (valgfri): Guteslamp
- Lokalisering: Vestfold
Hører egentlig ikke så mye på musikk, jeg
R.E.M.
Coldplay
Luxus Leverpostei
Trøste & Bære og........Øystein Sunde
R.E.M.
Coldplay
Luxus Leverpostei
Trøste & Bære og........Øystein Sunde
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
akkurat nå hører jeg på motoren til pumpa i akvariet, marsvinet som romsterer i huset, men kannskje om 5 min så hører på den mest gjennomgående sangen fra filmen "requiem for a dream" eller likegjerne garbarek(pappa garbarek) eller kanskje jeg skal høre på metallica eller kanskje en fin REM låt: "Leave"... hmm ... trøste meg med at det er så mye å velge imellom he he... vamp og Gåte lurer også på om de kan banke på ørene mine...
hva jeg ikke hører noe særlig på lite givende pop.... tips: Britney spears, Aqua og vikingarnasjanger, enkelte operasanger der jeg sitter på nåler pga all smerten som blir hylt ut...osv... men musikk er som humøret, varierer. Hva man vil høre.. Så kanksje når min datter må høre på en Britney slager, så tar jeg en dans med henne he he
hva jeg ikke hører noe særlig på lite givende pop.... tips: Britney spears, Aqua og vikingarnasjanger, enkelte operasanger der jeg sitter på nåler pga all smerten som blir hylt ut...osv... men musikk er som humøret, varierer. Hva man vil høre.. Så kanksje når min datter må høre på en Britney slager, så tar jeg en dans med henne he he
Antall ord: 153
Vær snille mot dyrene
Hide post links |