FILMER, BØKER OG MUSIKKFilm sett på Canal+

Moderatorer: Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler

Bruker avatar
)Ukjent(
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jul 2005 20:02
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen / Sotra

Film sett på Canal+

Innlegg av )Ukjent( »

Jeg så en film litt tilbake på Canal+ som var kjempebra.

Jeg husker ikke tittelen på den, men jeg husker at det var en skuespiller med der, som tidligere var med i C.S.I Miami, som kalles "H".

Noen som har noe aning?

Poenget var at de skulle fjerne asbest fra et gammelt mentalsykehus i Usa en plass. Dramaet utspilte seg at en av de ansatte fant masse mynter i kjelleren.

Masse greier med en tom rullestol i en kjeller etc.

HJELP!? Må se den igjen!
Antall ord: 87
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
)Ukjent(
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jul 2005 20:02
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen / Sotra

Innlegg av )Ukjent( »

Tuuuusen takk Robert, det var riktig!

Si ifra når du er i Bergen, så spanderer jeg en kald øl! :)

-Ukjent
Antall ord: 21
:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links