Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ opplevde noe rart
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jul 2005 00:58
- 19
opplevde noe rart
:twisted:
Sist redigert av blææææ på 24 Jul 2005 21:38, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 1
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 13:53
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Jeg kommer fra samme området du bor-hva heter skolen??Bra historie!
Antall ord: 13
Hide post links |
Vinduet er i gangen utenfor bomberommet hvis jeg har forstått det riktigAerius skrev:Syntes et bomberom med et vindu høres litt merkelig ut, ville heller vært mer bekymra over det.
Hinte litt til sivilforsvaret.. Kanskje ikke så rart noen har daua der inne egentlig.
Mvh Monica
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Atte, hvor skal jeg lissom holde meg fast når jeg skulle lese det derre da? Jeg mener, lissom atte, jeg holdt meg ikke fast, men kanskje burde jeg lissom ha holdt meg fast i stolen? Tror du enkli atte det lissom har no å si lissom?
Antall ord: 46
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Whuuuuut????Tussi skrev:Atte, hvor skal jeg lissom holde meg fast når jeg skulle lese det derre da? Jeg mener, lissom atte, jeg holdt meg ikke fast, men kanskje burde jeg lissom ha holdt meg fast i stolen? Tror du enkli atte det lissom har no å si lissom?
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Skolen heter Sten-Tærud! Den ligger ved Holt Vestvollen.Aila skrev:Jeg kommer fra samme området du bor-hva heter skolen??Bra historie!
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Aerius skrev:Jeg holdt meg fast!Tussi skrev:Atte, hvor skal jeg lissom holde meg fast når jeg skulle lese det derre da? Jeg mener, lissom atte, jeg holdt meg ikke fast, men kanskje burde jeg lissom ha holdt meg fast i stolen? Tror du enkli atte det lissom har no å si lissom?
Jeg ni-holdt i røyken, du måtte ha kuttet meg løs fra den........ lissom... atte..
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Ehh.. javel...Tussi skrev:Atte, hvor skal jeg lissom holde meg fast når jeg skulle lese det derre da? Jeg mener, lissom atte, jeg holdt meg ikke fast, men kanskje burde jeg lissom ha holdt meg fast i stolen? Tror du enkli atte det lissom har no å si lissom?
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Sep 2004 13:03
- 20
- Lokalisering: Kongsberg
Vel, har det noensinne falt deg inn at noen drev gjøn med deg? Mye av dette kan tyde på det...
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
NEI!! Hadde du vært der, hadde du skjønt det... Bomberommet var låst med to digre låser, ingen kunne komme inn der. da det ble åpnet, var det ingen der, vi sjekka det!! vi var faktisk 5 stykker som var der inne å hørte alt sammen.Spookylene skrev:Vel, har det noensinne falt deg inn at noen drev gjøn med deg? Mye av dette kan tyde på det...
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Atte Glamour lissom, pleier du å lissom se på det? For atte, det går ikke på tven nå lengre, gjør det vel? Det er jo lissom skikkeli såpe for gamle damer lissom! Å foresten atte hvor gammel er du?silje_jentah skrev:Whuuuuut????Tussi skrev:Atte, hvor skal jeg lissom holde meg fast når jeg skulle lese det derre da? Jeg mener, lissom atte, jeg holdt meg ikke fast, men kanskje burde jeg lissom ha holdt meg fast i stolen? Tror du enkli atte det lissom har no å si lissom?
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Men atte, skulle vi lissom ha kutta røyken av for å få den løs fra fingrene, eller kutta av selve fingrene for atte sånn at vi hadde redda røyken lissom?Aerius skrev:Jeg holdt meg fast!Tussi skrev:Atte, hvor skal jeg lissom holde meg fast når jeg skulle lese det derre da? Jeg mener, lissom atte, jeg holdt meg ikke fast, men kanskje burde jeg lissom ha holdt meg fast i stolen? Tror du enkli atte det lissom har no å si lissom?
Jeg ni-holdt i røyken, du måtte ha kuttet meg løs fra den........ lissom... atte..
Antall ord: 105
Hide post links |