Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Leah skrev:LARSROLLE, lysglimtene var sikkert bare Matreya eller hva han heter...
Nei seriøst det jeg syntes var interessant var at du så et annet menneske i speilet.
Jeg har ei veninne jeg prata med her om dagen. Hun snakka om vår velles avdøde venninne, om hvordan hun føler de fortsatt har kontakt og "føler at hun er her". Hun bor forresten i avdødes leilighet og det var der vi var denne kvelden. Hun fikk vår venninnes ansikt mens hun snakka om henne! Tydelig og klart. Jeg fikk nok store øyne, men jeg fortalte det selvsagt ikke... Hun er mørkredd nok fra før
Så at hun "føler at hun er her", fikk jeg svært elegant demonstrert.
Kanskje var det den personen
Dette med speil er en merkelig sak - jeg aner ikke hvorfor.
Jeg vet om flere som har brukt en innrammet glassplate med sort fløyel bak som spåkule, istedenfor den trandisjonelle av krystall. Det er jo et speil på en måte, også er det jo så mye billigere da!
vel jeg la nå merke til ansiktet til denne gutten... Var litt kvesta synes nå jeg. Men han smilte mot hu jenta som tok bildet, tydeligvis kanskje en som ser opp til henne på en eller annen måte.. Jeg må nå si jeg ikke fikk frysninger eller noe, men jeg trur nok det er fordi det er kaldt nok som det er her jeg sitter, og det blir veldig mange temperaturforskjeller pga ikke noe... Men se nøye på ansiktet...
Har lagt merke til ansiktet selv... men syns absolutt ikke det ser ut som gutten smiler!
Jeg syns han ser redd og veeeldig lei seg ut... dessuten ser hue helt vridd ut! Jeg får helt vondt inni meg av å se på han... huff likte ikke det bilde jeg!
Antall ord: 130
† Yesterday’s sorrows, won’t be gone with tomorrow †
Jeg og synest det er litt ekkelt med speil! visst jeg foreksempel tar meg et bad så bruker jeg av og til å hå talglys og slå av tak lyset liksom og da er jeg kjempe redd for å se i speilet, tror alltid jeg kommer til å se noe i det!
Ekkelt
Søskenbarnet mitt påsto ho såg seg sjølv dø i eit speil, men ho hadde fikla te noko spiritismeføkk..
Har og hørt om ein del folk som seier dei har sett folk i speil som ikkje skulle vært der.. forvent at det er nokon der..då syns dei ikkje at d e så gøy lenger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her