Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Ut av kroppen & Å tenke på et sted
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2005 18:56
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
Ut av kroppen & Å tenke på et sted
Hva er forskjellen på ut av kroppen og bare å tenke på et sted. Hvis jeg visualiserer meg gjennom et helt hus, "er" jeg på en måte i huset da?
Eller hvis jeg visualiserer hardt nok i avslappet tilstand, kan det resultere i at ånden min er der fysisk da?
Eller hvis jeg visualiserer hardt nok i avslappet tilstand, kan det resultere i at ånden min er der fysisk da?
Antall ord: 50
Livet er ikke en gave - du ér selve livet!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Hmmm. Min samboer gjør ofte det. Kaller ikke det ut av kroppen opplevelse nei. UKO tar man ikke feil av!
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Ut av kroppen & Å tenke på et sted
Nei , men det er en bra start.Xpirit skrev:Hva er forskjellen på ut av kroppen og bare å tenke på et sted. Hvis jeg visualiserer meg gjennom et helt hus, "er" jeg på en måte i huset da?
Hvis du vil ut av kroppen , pass på at du puster sakte ut av nesen.
Antall ord: 74
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Nov 2003 08:22
- 21
- Lokalisering: Aabenraa
Det miner meg om spontane ukoer dette.
At du er på plassen uten å kjenne at sjelen har forlatt legeme.
At du er på plassen uten å kjenne at sjelen har forlatt legeme.
Antall ord: 19
Perfeksjonisme findes ej...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2005 18:56
- 19
- Lokalisering: Nordland
Hva er ut av kroppen da? Ikke det at jeg virkelig trodde det er det samme, jeg vil bare høre hvordan folk forklarer det.>Wiz skrev:Hmmm. Min samboer gjør ofte det. Kaller ikke det ut av kroppen opplevelse nei. UKO tar man ikke feil av!
Antall ord: 48
Livet er ikke en gave - du ér selve livet!
Hide post links |
Kan bare snakke av egne erfaringer.. Å være ute av kroppen er en helt sinnsykt ufattelig rar følelse.. Kan føles som å gå igjennom "vann/gele" på vei ut av kroppen.. og plutselig står/ligger man der og bare _vet_ at dette ikke er det samme som en drøm. Det er så mye mye virkeligere enn en drøm, og man har kontroll over kroppen, og langt fra de samme fysiske begrensningene som man har i sin egen kroppXpirit skrev:Hva er ut av kroppen da? Ikke det at jeg virkelig trodde det er det samme, jeg vil bare høre hvordan folk forklarer det.>Wiz skrev:Hmmm. Min samboer gjør ofte det. Kaller ikke det ut av kroppen opplevelse nei. UKO tar man ikke feil av!
Kan til tider være mye rart man også ser/hører.. Har hørt allt fra stemmer som prater/skriker og diverse lysglimt i alle farger,til veldig høyfrekvente lyder som gjør vondt i ørene, før man får "justert" seg til å se/høre klarere. Det er bare å be om noe så skjer det. Jeg befaler meg selv: "KLARHET NÅ!" og så justerer synet seg noenlunde
Det er gøy å gå rett igjennom sin egen soveromdsør på vei ut i stua, eller kanskje sveve oppunder taket på sin ferdt rundt i huset.. eller videre ut i universet
Å se et sted/ting ( Remote Viewing) føles på en annen måte synes jeg. Det kan være allt fra å få et bilde på netthinnen, til å føles som man faktisk står i et annet rom og kikker seg rundt, men man føler det ikke like fysisk på kroppen som når man har en UKO. UKO føles like reellt som å være våken og fullt bevisst.. bare annerledes. Man bare _vet_ at man har en uko
Har også hendt meg at jeg trodde jeg var tilbake i kroppen (ble litt nervøs og ville tilbake) og ruslet ut i stua.. Plutselig fant jeg meg selv svevende oppunder taket.. Ble en smule irritert, men etter et par mislykkede forsøk på å komme tilbake var jeg endelig ute (kneip meg selv hardt i armen, og prøvde å fly for å dobbeltsjekke..)
Bare å spørre her/på pm hvis du har noen spørsmål!
Antall ord: 392
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Kan også bare fortelle om det jeg har opplevd personlig. En kveld jeg hadde lagt meg og sove, så pluselig våkner jeg utenfor døren til min søster noen km unna. Skjønte at dette var noe unikt, så jeg gikk rett igjennom ytterdøren og inn i gangen. Hørtes ut som jeg gikk igjennom papir. Gikk så inn på stua for å se om det var noen der ,men den var tom.Så ble alt svart og husker ikke mere. Da jeg dro bortover dagen etter sa min søster at hun hadde hørt fotskritt uti gangen kvelden før. Hun hadde lagt seg og trodde det spøkteXpirit skrev:>Wiz skrev:Hmmm. Min samboer gjør ofte det. Kaller ikke det ut av kroppen opplevelse nei. UKO tar man ikke feil av!
Hva er ut av kroppen da? Ikke det at jeg virkelig trodde det er det samme, jeg vil bare høre hvordan folk forklarer det.
Antall ord: 163
Admin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Om det du forteller er sant, så stemmer det med berettninger om UKO. Ut av kroppen opplevelser. Eller astralreiser.Eaglespirit skrev:Kan også bare fortelle om det jeg har opplevd personlig. En kveld jeg hadde lagt meg og sove, så pluselig våkner jeg utenfor døren til min søster noen km unna. Skjønte at dette var noe unikt, så jeg gikk rett igjennom ytterdøren og inn i gangen. Hørtes ut som jeg gikk igjennom papir. Gikk så inn på stua for å se om det var noen der ,men den var tom.Så ble alt svart og husker ikke mere. Da jeg dro bortover dagen etter sa min søster at hun hadde hørt fotskritt uti gangen kvelden før. Hun hadde lagt seg og trodde det spøkteXpirit skrev:>Wiz skrev:Hmmm. Min samboer gjør ofte det. Kaller ikke det ut av kroppen opplevelse nei. UKO tar man ikke feil av!
Hva er ut av kroppen da? Ikke det at jeg virkelig trodde det er det samme, jeg vil bare høre hvordan folk forklarer det.
Slike er det mange av.
Den første jeg leste om var en fra sjølivet der en sovende fiskeskipper ble vekket av det han trodde var ett spøkelse med ett kjent ansikt som vekket ham.
Båten var i ferd med og reke på steiner i sterk vind langs land.
Han som ble identifisert som spøkelse, var en slektning av skipperen som selv var til sjøs på ett annet fartøy.
For ham var det bare en rar drøm. Han skjønte ingenting av det.
I denne linken ser vi noe lignende.
http://uk.youtube.com/watch?v=tshwuFEnz9I
Antall ord: 288
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Går ikke an å ta feil av en uko, da den er like virkelig som jeg skriver dette.Metodisten skrev:Om det du forteller er sant, så stemmer det med berettninger om UKO. Ut av kroppen opplevelser. Eller astralreiser.Eaglespirit skrev:Kan også bare fortelle om det jeg har opplevd personlig. En kveld jeg hadde lagt meg og sove, så pluselig våkner jeg utenfor døren til min søster noen km unna. Skjønte at dette var noe unikt, så jeg gikk rett igjennom ytterdøren og inn i gangen. Hørtes ut som jeg gikk igjennom papir. Gikk så inn på stua for å se om det var noen der ,men den var tom.Så ble alt svart og husker ikke mere. Da jeg dro bortover dagen etter sa min søster at hun hadde hørt fotskritt uti gangen kvelden før. Hun hadde lagt seg og trodde det spøkteXpirit skrev:>Wiz skrev:Hmmm. Min samboer gjør ofte det. Kaller ikke det ut av kroppen opplevelse nei. UKO tar man ikke feil av!
Slike er det mange av.
Den første jeg leste om var en fra sjølivet der en sovende fiskeskipper ble vekket av det han trodde var ett spøkelse med ett kjent ansikt som vekket ham.
Båten var i ferd med og reke på steiner i sterk vind langs land.
Han som ble identifisert som spøkelse, var en slektning av skipperen som selv var til sjøs på ett annet fartøy.
For ham var det bare en rar drøm. Han skjønte ingenting av det.
I denne linken ser vi noe lignende.
http://uk.youtube.com/watch?v=tshwuFEnz9I
Antall ord: 308
Admin
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Må legge til at dette skjedde etter litt trening på uko
Antall ord: 11
Admin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
trening
Eaglespirit skrev:Må legge til at dette skjedde etter litt trening på uko
Kunne du ha skrevet hvordan du trener er det med medtasjon eller?
er bere noe forveden har ikke gjort det selv,
men har kjenner folk som trene seg opp i å forflytte seg i feks gardiner eller dyr osv men har ikke helt den interesen i å forflytte meg i andre ting.
sjelvandring vet jeg ikke hvorden fungerer hvis det er det uko står for.
er noe grønn på dette området.
takker for hjelp jeg kan få.
Antall ord: 91
ta det med et smil
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Re: trening
Skal forklare i morgen, da jeg skal på jobb om 5 timermiss skrev:Eaglespirit skrev:Må legge til at dette skjedde etter litt trening på uko
men har kjenner folk som trene seg opp i å forflytte seg i feks gardiner eller dyr osv men har ikke helt den interesen i å forflytte meg i andre ting.
Antall ord: 105
Admin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
Eaglespirit skrev:Skal forklare i morgen, da jeg skal på jobb om 5 timermiss skrev:Eaglespirit skrev:Må legge til at dette skjedde etter litt trening på uko
Takker en masse :mozilla_smile: må ha en god natt
Antall ord: 117
ta det med et smil
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
miss sjekk din pmmiss skrev:Eaglespirit skrev:Skal forklare i morgen, da jeg skal på jobb om 5 timermiss skrev:Eaglespirit skrev:Må legge til at dette skjedde etter litt trening på uko
Takker en masse :mozilla_smile: må ha en god natt
Antall ord: 123
Admin
Hide post links |