Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gjennferd!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mai 2005 10:34
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vega
Gjennferd!
Hei...
Helt siden jeg var liten har jeg hatt en rar følelse om at folk er her, uten at noen kan se dem! Det har jeg alltid hatt!
Men det begynnte kraftig, rundt om i høsten 2003! Jeg så folk som var døde, andre var ikke! Dette høres helt sykt ut, men det er sant! I begynneslen sa jeg ikke det til noen... men så sa jeg det til en av bestevennen min! Og etter jeg sa det til en til.. så fikk nesten all vite det!
Og de trodde at jeg gjorde det p.g.a jeg skulle få oppmerkomhet! Det gjorde jeg ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men nå skal jeg fortelle litt om min historie!
Første gangen jeg så et "gjenferd" var jeg på mitt eget rom...
og skjikkelsen så på meg fra døra! den var ganske høy! jeg fikk ikke såve på natta! Jeg ble livredd!
Men, etter det har jeg sett folk som går inn i vegger, og folk som er klistret inn i vinduer... Jeg tok faktisk bilde av det... at en mann stod på kne nedenfor meg, å bedde! jeg tok bilde av det... men ingenting er på bilde.. .men kan føle at det er noe der... :-/
En dag var hele klassen på skitur i Sverige... bare for å kose oss... og guttene hadde hytte lengere ned, enn jentene... og jeg skulle gå til jentene... og det var ganske mørkt ute... mens jeg gikk, så jeg en mann som stod klistret inn i veggen, med hode å så på meg! Jeg så ikke dit lengere! jeg blir ikke så redd, nårr de står på avstand! Men da jeg kom lengre opp så jeg en person som hadde kjempe lange bein, og den persone gikk baklengs inn i mørke skogen mens han så meg i øyene!
Jeg sprang inn til jentene å sa det her... Alle der viste at jeg så ting... så di hylte å skreik... Jeg ble føllt ned av 2jenter...
Men jeg har mange ganger hatt en sånn følelse at jeg må gjøre noe MITT på natta! lurer på om det er disse "gjenferdene", som styrer meg på natta! :-/ En natt, lå jeg å såv nede i kjellerstua... plutselig voknet jeg, at jeg var på rommet mitt og så opp i taket! Psykologene sa dette var angst, men er ikke helt sikker....
En gang da jeg lå over til en kompis... tror det er 5år siden eller noe sånt! Det var 2 stykker oss han da... men jeg såv, mens de andre satt å spilte tv-spill! Jeg husker at jeg voknet opp å hyl skreik.. å sa at det var noen som skulle ta meg... det var ikke noe drøm, det var noe jeg ikke klare å kontrollere... jeg skjønnte ingenting... jeg vet ikke va jeg gråt for heller....
Er det noen som vet hva dette er?
Hilsen Steffen.
Helt siden jeg var liten har jeg hatt en rar følelse om at folk er her, uten at noen kan se dem! Det har jeg alltid hatt!
Men det begynnte kraftig, rundt om i høsten 2003! Jeg så folk som var døde, andre var ikke! Dette høres helt sykt ut, men det er sant! I begynneslen sa jeg ikke det til noen... men så sa jeg det til en av bestevennen min! Og etter jeg sa det til en til.. så fikk nesten all vite det!
Og de trodde at jeg gjorde det p.g.a jeg skulle få oppmerkomhet! Det gjorde jeg ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men nå skal jeg fortelle litt om min historie!
Første gangen jeg så et "gjenferd" var jeg på mitt eget rom...
og skjikkelsen så på meg fra døra! den var ganske høy! jeg fikk ikke såve på natta! Jeg ble livredd!
Men, etter det har jeg sett folk som går inn i vegger, og folk som er klistret inn i vinduer... Jeg tok faktisk bilde av det... at en mann stod på kne nedenfor meg, å bedde! jeg tok bilde av det... men ingenting er på bilde.. .men kan føle at det er noe der... :-/
En dag var hele klassen på skitur i Sverige... bare for å kose oss... og guttene hadde hytte lengere ned, enn jentene... og jeg skulle gå til jentene... og det var ganske mørkt ute... mens jeg gikk, så jeg en mann som stod klistret inn i veggen, med hode å så på meg! Jeg så ikke dit lengere! jeg blir ikke så redd, nårr de står på avstand! Men da jeg kom lengre opp så jeg en person som hadde kjempe lange bein, og den persone gikk baklengs inn i mørke skogen mens han så meg i øyene!
Jeg sprang inn til jentene å sa det her... Alle der viste at jeg så ting... så di hylte å skreik... Jeg ble føllt ned av 2jenter...
Men jeg har mange ganger hatt en sånn følelse at jeg må gjøre noe MITT på natta! lurer på om det er disse "gjenferdene", som styrer meg på natta! :-/ En natt, lå jeg å såv nede i kjellerstua... plutselig voknet jeg, at jeg var på rommet mitt og så opp i taket! Psykologene sa dette var angst, men er ikke helt sikker....
En gang da jeg lå over til en kompis... tror det er 5år siden eller noe sånt! Det var 2 stykker oss han da... men jeg såv, mens de andre satt å spilte tv-spill! Jeg husker at jeg voknet opp å hyl skreik.. å sa at det var noen som skulle ta meg... det var ikke noe drøm, det var noe jeg ikke klare å kontrollere... jeg skjønnte ingenting... jeg vet ikke va jeg gråt for heller....
Er det noen som vet hva dette er?
Hilsen Steffen.
Antall ord: 490
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hmm.. Dette var merkelig.. Tror du har en slags evne ja. Tenke tenke..
Antall ord: 13
Hide post links |
Der er noen som viser seg for deg, kanskje du etterhvert vil få budskap fra disse og dermed tror jeg at du har evner til å være medium...men dette er bare noe JEG tror og jeg har ikke alltid rett! Du får sikkert flere teorier som kanskje er bedre enn min.
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Steffen, er du den eneste i din familie som ser slikt?
Antall ord: 11
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hei
Bestemora mi, hun er ganske gal etter det som er mer mellom himmel og jord... hun er kjempe overtroisk, og det er vell jeg og.... Hun forteller at hun har sett småfolk osv... jeg og bestemora mi har ett kjempe bra forhold til hverander... og jeg får stadig høre at jeg er lik henne! men da hadde jeg farget håret mitt svart!
Jeg fortalte til psycologene at jeg hadde bestemor som var litt synsk!
Jeg ser dem hele tiden... nårr som helst! Men jeg overser dem bare! Men jeg ser bare folk nårr jeg begynner å tenke kraftig på det! Når du sier natt epelepsi, så tenker jeg på jeg har alltid gått i søvne opp nettene fra jeg var liten og ikke husket noen ting... men det er jo ikke noe med synene mine... det sa jeg bare for jeg tenkte kanskje det hadde noe med synene mine!
Hilsen Steffen.[/b]
Bestemora mi, hun er ganske gal etter det som er mer mellom himmel og jord... hun er kjempe overtroisk, og det er vell jeg og.... Hun forteller at hun har sett småfolk osv... jeg og bestemora mi har ett kjempe bra forhold til hverander... og jeg får stadig høre at jeg er lik henne! men da hadde jeg farget håret mitt svart!
Jeg fortalte til psycologene at jeg hadde bestemor som var litt synsk!
Jeg ser dem hele tiden... nårr som helst! Men jeg overser dem bare! Men jeg ser bare folk nårr jeg begynner å tenke kraftig på det! Når du sier natt epelepsi, så tenker jeg på jeg har alltid gått i søvne opp nettene fra jeg var liten og ikke husket noen ting... men det er jo ikke noe med synene mine... det sa jeg bare for jeg tenkte kanskje det hadde noe med synene mine!
Hilsen Steffen.[/b]
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hehehe!
Jau...
Men faktisk så er det noen som har prøvd å ta kontakt!
men jeg overså det! Det var en mann i 30 årene!
huff huff!!!
Jau...
Men faktisk så er det noen som har prøvd å ta kontakt!
men jeg overså det! Det var en mann i 30 årene!
huff huff!!!
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mai 2005 16:07
- 19
- Lokalisering: Moss
Hei, jeg tror etter hva du forteller, at du har noen evner til å se ting mange ikke kan se. Da kanskje "de" du ser vil at du som kan se dem skal hjelpe dem over til den andre siden, og dersom du blir redd kanskje trekker de seg tilbake for ikke å skremme deg? (Jeg er ikke sikker jeg, men kanskje, er jo bare en teori)
Antall ord: 65
Daneil - Hmmmm!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hmm... jah, det er noe sånt ja...
jeg tørr ikke å ha kontakt med døde folk...
Det er helt sykt...
jeg tørr ikke å ha kontakt med døde folk...
Det er helt sykt...
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2005 02:27
- 19
Ja, på meg låter det absolutt som om du er synsk, Steffen!
De fleste med slike evner som du har bruker å si at det blir lettere med årene. Man lærer seg etterhvert å se (eller snarere føle) forskjell på de harmløse åndene (dette gjelder de aller, aller fleste selv om de kan se forskrekkelige ut) og de som man helst bør holde seg unna (disse er faktisk veldig sjeldne).
Ja, kanskje kan du som fjottemor foreslår dra nytte av evnene dine med tiden til å hjelpe både åndene og de levende gjennom å øve opp mediale evner?
Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg gjetter på nedre tenårene. Ta deg selv en masse tid til å bli voksen og trygg på deg selv og evnene dine. Siden skal du se det går bra!
De fleste med slike evner som du har bruker å si at det blir lettere med årene. Man lærer seg etterhvert å se (eller snarere føle) forskjell på de harmløse åndene (dette gjelder de aller, aller fleste selv om de kan se forskrekkelige ut) og de som man helst bør holde seg unna (disse er faktisk veldig sjeldne).
Ja, kanskje kan du som fjottemor foreslår dra nytte av evnene dine med tiden til å hjelpe både åndene og de levende gjennom å øve opp mediale evner?
Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg gjetter på nedre tenårene. Ta deg selv en masse tid til å bli voksen og trygg på deg selv og evnene dine. Siden skal du se det går bra!
Antall ord: 141
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hallo...
Jeg er i tenårene jah... (16år)...
Det var noen gode tips du
Tuusen Takk :twisted:
[/b]
Jeg er i tenårene jah... (16år)...
Det var noen gode tips du
Tuusen Takk :twisted:
[/b]
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2005 13:23
- 19
- Lokalisering: Nærøy
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- 19
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2002 20:28
- 21
- Lokalisering: Øvre Årdal
Men Steffen, Har du det bildet der det ikke viste noe? Kunne du lagt det ut her?
The Edge
The Edge
Antall ord: 19
Hide post links |